Help!

22-07-2015 13:55 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Het was een leuke jongen, maar je weet niet eens zijn naam. Bijzonder.

En nee, die ga je niet meer vinden tussen 16 miljoen Nederlanders. Op naar de volgende leuke jongen, en dan wel even zijn naam vragen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Er zijn nog meer knappe jongens, wanhoop niet.
Serieus? Verwacht je nu dat wij weten hoe hij heet?

En hoe weet je eigenlijk of het een leuke jongen was, als je blijkbaar nog geen woord met hem gewisseld hebt?
Uhhmm.. zoeken naar een spelt in een hooiberg.

Maar wie weet wat je met social media kan bereiken. Ik denk alleen dat je daarvoor zelfs te weinig informatie hebt.
Besteed dit jaar maar aan de volgende oefening : Hoe leg ik contact.

Of leer de betekenis van spreekwoorden zoals: Je moet het ijzer smeden als het heet is.

Helaas meid, dit gaat hem echt niet worden, uithuilen en opnieuw beginnen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het hotel bellen en vragen naar zijn naam.

Maar eerlijk...... help?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je zat in hetzelfde hotel, en dan zie je niet kans om zijn naam te achterhalen, een facebook-vriendenverzoek te scoren? Lijkt mij toch een stuk makkelijker dan het achterhalen van een naam op vivaforum...
Misschien heeft hij iets op de facebookpaginavan het hotel geschreven of geliked?
uh,ja Wij kunnen ook niet ruiken hoe hij heet. Je hebt dus niet met hem gepraat? Dan kan het net zo goed een enorme eikel zijn..

Je kan eens kijken op de facebook pagina van het hotel, misschien heeft hij dat geliked. Verder heb je niet echt een optie.

edit, cross post met flashy
Als je een beetje handig bent met social media (twitter/facebook) zou je al ergens kunnen geraken, zeker als je weet in welk hotel hij verbleef.
Kennelijk vond hij jou niet zo leuk, anders had hij je vast om je naam ..............
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:Flashy schreef op 22 juli 2015 @ 14:12:

Misschien heeft hij iets op de facebookpaginavan het hotel geschreven of geliked?Slim!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou sowieso een topic openen op het Viva forum!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 22 juli 2015 @ 14:19:

Ik zou sowieso een topic openen op het Viva forum!Ja, grote kans dat een jongen uit Nederland dat leest!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:nephthys schreef op 22 juli 2015 @ 14:13:

Als je een beetje handig bent met social media (twitter/facebook) zou je al ergens kunnen geraken, zeker als je weet in welk hotel hij verbleef.

Dus, even los gaan met oproepjes plaatsen op de Facebook en twitter pagina van het hotel, van de locale bar, disco. En op je eigen facebook/twitter ook een oproepje plaatsen en vragen aan iedereen om te share'n/retweeten.

En dan niet met een nietszeggende titel als 'help', maar iets handigers zoals 'Gezocht: leuke blonde/bruine/... jongen die op datum ook in hotel XX te YY verbleef'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven