8 weeks to kill! Ideeën hoe?
vrijdag 24 juli 2015 om 20:09
Hallo forummers!
3 weken geleden een pees gescheurd en vandaag te horen gekregen dat ik mijn rechter (lees dominante) hand en onderarm zeker nog 6 tot 8 weken niet kan en mag gebruiken, daarna begint heel langzaam de revalidatie;
Help! Hoe kom ik 8 weken door? Iemand tips?
Ik kan nu niet werken, autorijden, fietsen, stofzuigen, schrijven, muren verven, typen (tenzij met links met 1 vinger ), koken enzovoort... Oja, ik kan er niet zo goed tegen als ik niets te doen heb/teveel tijd heb
Alle tips en ideeën zijn welkom!
Alvast bedankt, Mieneke
3 weken geleden een pees gescheurd en vandaag te horen gekregen dat ik mijn rechter (lees dominante) hand en onderarm zeker nog 6 tot 8 weken niet kan en mag gebruiken, daarna begint heel langzaam de revalidatie;
Help! Hoe kom ik 8 weken door? Iemand tips?
Ik kan nu niet werken, autorijden, fietsen, stofzuigen, schrijven, muren verven, typen (tenzij met links met 1 vinger ), koken enzovoort... Oja, ik kan er niet zo goed tegen als ik niets te doen heb/teveel tijd heb
Alle tips en ideeën zijn welkom!
Alvast bedankt, Mieneke
zaterdag 25 juli 2015 om 08:25
Weet je zeker dat je de komende 8 weken niet kunt/mag werken? Vaak is het zo dat er wel wat klusjes te doen zijn en je een paar uurtjes kunt/moet gaan werken, om zo feeling te houden met je werk. Maar dat zul he wel van de bedrijfsarts horen.
Verder de dingen die hier al genoemd zijn. Wandelen, toerist in je eigen omgeving spelen. Een online cursus doen, een online fotoalbum maken, netflixen, lezen.
Verder de dingen die hier al genoemd zijn. Wandelen, toerist in je eigen omgeving spelen. Een online cursus doen, een online fotoalbum maken, netflixen, lezen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje