8 weeks to kill! Ideeën hoe?

24-07-2015 20:09 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forummers!

3 weken geleden een pees gescheurd en vandaag te horen gekregen dat ik mijn rechter (lees dominante) hand en onderarm zeker nog 6 tot 8 weken niet kan en mag gebruiken, daarna begint heel langzaam de revalidatie;

Help! Hoe kom ik 8 weken door? Iemand tips?

Ik kan nu niet werken, autorijden, fietsen, stofzuigen, schrijven, muren verven, typen (tenzij met links met 1 vinger ), koken enzovoort... Oja, ik kan er niet zo goed tegen als ik niets te doen heb/teveel tijd heb

Alle tips en ideeën zijn welkom!

Alvast bedankt, Mieneke
Tv kijken, lezen, luisterboek, met bus naar strand/terras etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wandelen

Lezen

Series/films kijken

Telefoneren met vriendin/familielid

Naar de bibliotheek en uitgebreid zoeken naar boeken
Inderdaad lezen. Bijvoorbeeld boeken die je altijd al hebt willen lezen, maar nooit aan toe bent gekomen. Iets leren wat je nog niet kunt (schaken, bijvoorbeeld).
Winter is coming...
Met het openbaar vervoer op stap naar leuke plaatsen, shoppen, op terrasjes zitten, afspreken met vriendinnen, lezen, wandelen… Succes met je herstel!
Leer alles met links dan heb je de komende 6 weken wel wat te doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Netflixabonnement nemen!
Wandelen/hardlopen

Lezen

Puzzelen ( meer dan 1000 stukjes)
never a failure, always a lesson
Op revalidatiebasis naar je werk gaan?

Wellicht hebben ze iets wat je wel kunt doen.
never a failure, always a lesson
Kopje koffie gaan drinken in het verzorgingshuis, daar zitten vast wel mensen om een praatje verlegen ( Je moet er wel een beetje sociaal voor ingesteld zijn)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zoveel mogelijk eten met links
The best is yet to come
Veel dingen met links leren doen. Is sowieso nuttig en gaat veel sneller dan je denkt.
Verder: cursus doen, een nieuwe taal leren, lezen, zanglessen nemen, vrijwilligerswerk bij een hulptelefoondienst, gezelschapsspellen spelen met eenzame bejaarden, leren bridgen (met kaarthouder) etcetera.
Weet je zeker dat je de komende 8 weken niet kunt/mag werken? Vaak is het zo dat er wel wat klusjes te doen zijn en je een paar uurtjes kunt/moet gaan werken, om zo feeling te houden met je werk. Maar dat zul he wel van de bedrijfsarts horen.

Verder de dingen die hier al genoemd zijn. Wandelen, toerist in je eigen omgeving spelen. Een online cursus doen, een online fotoalbum maken, netflixen, lezen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven