Heb je ooit.....

26-07-2015 11:59 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Voor pubernichtje die 18 wordt, zijn wij een surprise party aan het organiseren. En daar horen natuuurlijk drankspelletjes bij .

Nu willen we een spel doen waar alle deelnemers een shotje in hun handen moeten hebben. Iedereen zegt om de beurt 'heb je ooit....' en dan bijvoorbeeld heb je ooit iets gestolen. Iedereen die dat ooit heeft gedaan moet een shotje nemen.

Hoop dat ik de bedoeling van het spel zo goed heb uitgelegd. Nu wil ik graag een lijst maken met heb je ooit... vragen. Daar heb ik jullie hulp bij nodig! Mag van alles zijn, de jongste aanwezigen zijn 18 jaar, de meesten zijn ouder.

Bedankt alvast
Ik ken het spel maar de lol ervan is dat je met je zatte hoofd een vraag moet bedenken waarbij je anderen laat drinken. Ik zou het trouwens gewoon met bier doen en dan steeds een slok nemen, met shotjes kan het gauw voorbij zijn.

Ik ken het spel onder de naam 'ik heb nog nooit' en dan drinken als je het wel hebt gedaan.
Ik zie totaal niet in waarom het zo 'natuurlijk' is dat daar drankspelletjes bij horen.

Zeker niet omdat je haar als 'pubernichtje' omschrijft.
quote:Wardijntje schreef op 26 juli 2015 @ 12:05:

Ik zie totaal niet in waarom het zo 'natuurlijk' is dat daar drankspelletjes bij horen.

Zeker niet omdat je haar als 'pubernichtje' omschrijft.Ik schrijf haar als pubernichtje, omdat ze nog heerlijke puberale buien kan hebben. Misschien was 'natuurlijk' niet het juist gekozen woord, maar ik weet echt wel waar ik mee bezig ben hoor, Wardijntje.
Heb je ooit door de kasten/lades van je ouders gesnuffelt?

Heb je ooit met iemand gezoend die je niet leuk vind?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:O.L.L.A schreef op 26 juli 2015 @ 12:11:

Heb je ooit door de kasten/lades van je ouders gesnuffelt?

Heb je ooit met iemand gezoend die je niet leuk vind? dit soort dingen bedoel ik. Dankjewel!
quote:Wardijntje schreef op 26 juli 2015 @ 12:05:

Zeker niet omdat je haar als 'pubernichtje' omschrijft.

Inderdaad, wat vinden haar ouders ervan dat je een groep meiden en jongens zat wilt laten worden?

Ik vind het hele spel debiel, zeker voor een meisje van 18
Niet doen het spel met alcohol, of doe dan iets alcohol-vrij.

Iedereen probeert de jeugd te behouden voor `coma zuipen` en dan ga je een spel doen met alcoholshotjes. Wat een uber dom idee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Waarom moeten die shotjes erbij? Als het lang doorgaat kan er een stel comazuipers naar de SEH.
verba volant, scripta manent.
Ik zou iemand die 18 wordt en voor het eerst mag drinken niet direct 10 shotjes achter elkaar aan laten drinken. De kans dat dat totaal verkeerd valt is erg groot. Laat mensen gewoon lekker in hun eigen tempo drinken in plaats van ze het op te dringen.
Een spelletje met alcohol? Waarom? Waarom ga je niet het dobbelspel doen met allerlei gekke vragen? dan lig je ook in een deuk.
De ouders weten hier van af? Ook de ouders van de uitgenodigde van dit spel weten hier vanaf?
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 juli 2015 @ 12:24:

Niet doen het spel met alcohol, of doe dan iets alcohol-vrij.

Iedereen probeert de jeugd te behouden voor `coma zuipen` en dan ga je een spel doen met alcoholshotjes. Wat een uber dom idee.

+1

(bij t spel is het idd het leukste als je ter plekke vragen verzint)
Bij twijfel doen! (of toch niet?)
Waarom horen er drankspelletjes bij? Komen er ook kinderen onder de 18?

Regel de ruimte toffe muziek, hapjes, frisdrank en wat drank (niet veel 2/3 biertjes pp en wat likeur voor mixjes). Laat ze verder zelf hun gang gaan. Zij zitten echt niet te wachten op domme spelletjes verzonnen door een volwassene.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als ze zich echt aan het alcoholverbod heeft gehouden (wat ik me overigens niet kan voorstellen omdat ze waarschijnlijk op haar 16e wél mocht drinken) kan ik me voorstellen dat er zeker alcohol op het feest moet zijn.

Maar shotjes als ze nog niet het type is dat naar Cherso-achtige zuipbestemmingen op vakantie is gegaan, is misschien gelijk iets te hardcore. Doe gewoon mixjes of bier, dat komt wat minder hard aan en hou je langer vol.
Shoot first, ask questions later!
Ik zou het ook niet doen. Bij de meeste drankspelletjes ligt iedereen binnen een uur onder de tafel. Zonde van het feest.
Jeetje, ik heb niet gevraagd om jullie mening over het feest of het spel. Ik heb gevraagd om ideetjes, als je die niet hebt, of het spel afkeurd, is dat prima, maar dat hoef ik niet te weten
Heb je ooit je ouwe bemoeizuchtige tante uit je verjaardagsfeestje geschopt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Annelaure schreef op 26 juli 2015 @ 12:05:

Ik ken het spel maar de lol ervan is dat je met je zatte hoofd een vraag moet bedenken waarbij je anderen laat drinken. Ik zou het trouwens gewoon met bier doen en dan steeds een slok nemen, met shotjes kan het gauw voorbij zijn.

Ik ken het spel onder de naam 'ik heb nog nooit' en dan drinken als je het wel hebt gedaan.Zo ken ik het ook ja als "I have never....." en dan drinken als je datgene juist wel gedaan hebt. En om de beurt(met je steeds zattere hoofd) de volgende verzinnen, juist niet met een van te voren bedachte lijst.
Wat een achterlijk spelletje!
Het is forum, iedereen kan zijn mening geven.
quote:Bromelia schreef op 26 juli 2015 @ 12:27:

De ouders weten hier van af? Ook de ouders van de uitgenodigde van dit spel weten hier vanaf?

Wisten jouw ouders toen je 18+ was altijd precies waar je was, en wat er daar van uur tot uur gebeurde?

Nee he
quote:boterbloempje6 schreef op 26 juli 2015 @ 12:30:

[...]

Wisten jouw ouders toen je 18+ was altijd precies waar je was, en wat er daar van uur tot uur gebeurde?

Nee heTot de 18e zijn de ouders verantwoordelijk, je hebt er zeker lak aan als er iets gebeurt?
quote:viva-amber schreef op 26 juli 2015 @ 12:29:

Het is forum, iedereen kan zijn mening geven.Dat weet ik, en echt, ik waardeer alle goedbedoelde reacties van mensen die zich zorgen maken. Maar nogmaals, ik weet precies waar ik mee bezig ben. Met shotjes bedoelde ik overigens geen whisky of vodka, maar gewoon een shotje van die troep als breezer en martini, dat soort gein.
Alcoholspelletjes zijn zielig. En nog zieliger als ze bedacht zijn door je tante.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven