Leuke iPad spelletjes?
maandag 27 juli 2015 om 21:08
Ik zit vanaf morgen een paar weken in het ziekenhuis vast.
Ik speel graag candy crush en soda crush maar houd ook erg van woordspelletjes zoals word-on en ruzzle maar liefst dan iets dat je zonder tegenstander kan spelen.
Trivant achtige spelletjes ook leuk.
Tips?
Ik speel graag candy crush en soda crush maar houd ook erg van woordspelletjes zoals word-on en ruzzle maar liefst dan iets dat je zonder tegenstander kan spelen.
Trivant achtige spelletjes ook leuk.
Tips?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
maandag 27 juli 2015 om 22:11
maandag 27 juli 2015 om 22:27
quote:saryma schreef op 27 juli 2015 @ 21:25:
Alphabetty saga! Door dezelfde makers als candy crush enz, en erg verslavend. Het is een woordspelletje zonder tegenstanders.
Deze wilde ik ook noemen.
Wel zwaar verslavend hoor!
Ik zit in level 226, en wil niet eens wéten hoeveel tijd ik er al in heb gestoken...
Alphabetty saga! Door dezelfde makers als candy crush enz, en erg verslavend. Het is een woordspelletje zonder tegenstanders.
Ik zit in level 226, en wil niet eens wéten hoeveel tijd ik er al in heb gestoken...
maandag 27 juli 2015 om 22:29
Ben net even door de apps gegaan die ik niet op m'n telefoon heb staan, misschien heb je er wat aan. Weet niet zeker of ze allemaal een iPad-equivalent hebben maar je kan ze allemaal op je iPad spelen.
- SimCity Build It
- 2048
- Kim Kardashian Hollywood (guilty pleasure geweest)
- Cut The Rope
- Angry Birds
- Plants VS Zombies
- Temple Run
- Pou (soort tamagotchi)
- Tripple Town
- Tiny Wings.
Ik zei net al Duolingo en Memrise, je kan ook veel leuke podcasts downloaden of audioboeken op je iPad zetten (en die audioboeken kun je gewoon bij de bieb lenen zodat het je geen vermogen hoeft te kosten). Ook heeft de bibliotheek iedere vakantie weer een app waarin je bepaalde toptitels kan lezen, mocht je lezen op je iPad prettig vinden.
- SimCity Build It
- 2048
- Kim Kardashian Hollywood (guilty pleasure geweest)
- Cut The Rope
- Angry Birds
- Plants VS Zombies
- Temple Run
- Pou (soort tamagotchi)
- Tripple Town
- Tiny Wings.
Ik zei net al Duolingo en Memrise, je kan ook veel leuke podcasts downloaden of audioboeken op je iPad zetten (en die audioboeken kun je gewoon bij de bieb lenen zodat het je geen vermogen hoeft te kosten). Ook heeft de bibliotheek iedere vakantie weer een app waarin je bepaalde toptitels kan lezen, mocht je lezen op je iPad prettig vinden.
Voor op brood.
maandag 27 juli 2015 om 22:49
quote:Macoti schreef op 27 juli 2015 @ 22:44:
Picross is ook leuk, soort van Japanse puzzels.
Ja! Die zijn ook leuk inderdaad. En op een iPad handiger dan op zo'n priegel iPhone...
Als je van logica spelletjes houdt:
- Logic game
- Parks
- Flow
- Hedgehog
- Cross Fingers
- Unblock me
- Quell Reflect/Quell
En inderdaad Alphabetty van de makers van Candy Crush.
Ander grappig woordspelletje is WordBrain.
Picross is ook leuk, soort van Japanse puzzels.
Ja! Die zijn ook leuk inderdaad. En op een iPad handiger dan op zo'n priegel iPhone...
Als je van logica spelletjes houdt:
- Logic game
- Parks
- Flow
- Hedgehog
- Cross Fingers
- Unblock me
- Quell Reflect/Quell
En inderdaad Alphabetty van de makers van Candy Crush.
Ander grappig woordspelletje is WordBrain.
maandag 27 juli 2015 om 23:00
ai een paar wéken in het ziekenhuis.. da's lang, hopelijk kom je er als herboren uit! heel veel beterschap alvast!
hou je van zoekspelletjes? behoorlijk zinloos maar ik mag het graag spelen (naast allerlei soorten angry birds spelletjes en cooking fever, dat laatste is niet heel rustgevend). zoekspelletje heet Secret
hou je van zoekspelletjes? behoorlijk zinloos maar ik mag het graag spelen (naast allerlei soorten angry birds spelletjes en cooking fever, dat laatste is niet heel rustgevend). zoekspelletje heet Secret
dinsdag 28 juli 2015 om 00:38
quote:Lotte35 schreef op 27 juli 2015 @ 22:27:
[...]
Ik zit in level 226, en wil niet eens wéten hoeveel tijd ik er al in heb gestoken...Jeetje zo ver al! Ik kom al een paar weken maar niet verder dan 59. Maar ik geef niet op. Elke vrije tijd die ik even heb gaat vaak wel naar alphabetty inderdaad.
[...]
Ik zit in level 226, en wil niet eens wéten hoeveel tijd ik er al in heb gestoken...Jeetje zo ver al! Ik kom al een paar weken maar niet verder dan 59. Maar ik geef niet op. Elke vrije tijd die ik even heb gaat vaak wel naar alphabetty inderdaad.