Leuke iPad spelletjes?

27-07-2015 21:08 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit vanaf morgen een paar weken in het ziekenhuis vast.

Ik speel graag candy crush en soda crush maar houd ook erg van woordspelletjes zoals word-on en ruzzle maar liefst dan iets dat je zonder tegenstander kan spelen.

Trivant achtige spelletjes ook leuk.

Tips?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
hay day?

(ligt er ook weer aan wat je onder tegenstanders verstaat, bij hay day speel je, net als candy crush, met anderen samen, maar niet tegen elkaar)
Alphabetty saga! Door dezelfde makers als candy crush enz, en erg verslavend. Het is een woordspelletje zonder tegenstanders.
Jelly splash!!
Verder vind ik zeeslag erg leuk, maandag is met tegenspelers
Hay day is echt een aanrader! Maar is wel zeer verslavend.
Raad het voorwerp
Iets van een sudoku-app, maar daar zijn er vele van. Verder heb je ook Ruzzle adventure wat zonder tegenstander gespeeld kan worden (maar je wel steeds op levens moet wachten). Verder, mocht je er de puf voor hebben, apps als Duolingo en eventueel Memrise kunnen erg leuk zijn!
Voor op brood.
Ik heb net Prune ontdekt. Totaal niet in het genre wat jij noemt, maar wel een schitterend spel. Heel rustgevend en prachtig vormgegeven.
Als je van de Simpsons houdt is The Simpsons Tapped Out misschien iets. Verder heb ik o.a. pinball, fruit ninja, slice & spice en word ring.
quote:saryma schreef op 27 juli 2015 @ 21:25:

Alphabetty saga! Door dezelfde makers als candy crush enz, en erg verslavend. Het is een woordspelletje zonder tegenstanders.

Deze wilde ik ook noemen.

Wel zwaar verslavend hoor!

Ik zit in level 226, en wil niet eens wéten hoeveel tijd ik er al in heb gestoken...
Ben net even door de apps gegaan die ik niet op m'n telefoon heb staan, misschien heb je er wat aan. Weet niet zeker of ze allemaal een iPad-equivalent hebben maar je kan ze allemaal op je iPad spelen.

- SimCity Build It

- 2048

- Kim Kardashian Hollywood (guilty pleasure geweest)

- Cut The Rope

- Angry Birds

- Plants VS Zombies

- Temple Run

- Pou (soort tamagotchi)

- Tripple Town

- Tiny Wings.

Ik zei net al Duolingo en Memrise, je kan ook veel leuke podcasts downloaden of audioboeken op je iPad zetten (en die audioboeken kun je gewoon bij de bieb lenen zodat het je geen vermogen hoeft te kosten). Ook heeft de bibliotheek iedere vakantie weer een app waarin je bepaalde toptitels kan lezen, mocht je lezen op je iPad prettig vinden.
Voor op brood.
Woordjacht is leuk en misschien 2048 en voro?
You only live once, but if you do it right, once is enough.
Picross is ook leuk, soort van Japanse puzzels.
Pluk de dag
quote:Macoti schreef op 27 juli 2015 @ 22:44:

Picross is ook leuk, soort van Japanse puzzels.

Ja! Die zijn ook leuk inderdaad. En op een iPad handiger dan op zo'n priegel iPhone...

Als je van logica spelletjes houdt:

- Logic game

- Parks

- Flow

- Hedgehog

- Cross Fingers

- Unblock me

- Quell Reflect/Quell

En inderdaad Alphabetty van de makers van Candy Crush.

Ander grappig woordspelletje is WordBrain.
ai een paar wéken in het ziekenhuis.. da's lang, hopelijk kom je er als herboren uit! heel veel beterschap alvast!

hou je van zoekspelletjes? behoorlijk zinloos maar ik mag het graag spelen (naast allerlei soorten angry birds spelletjes en cooking fever, dat laatste is niet heel rustgevend). zoekspelletje heet Secret
Township, dat houdt je wel de hele dag bezig.
Trivia Crack!

Een soort triviant.
Een van mijn favorieten: Beyond Ynth
quote:Lotte35 schreef op 27 juli 2015 @ 22:27:

[...]

Deze wilde ik ook noemen.

Wel zwaar verslavend hoor!

Ik zit in level 226, en wil niet eens wéten hoeveel tijd ik er al in heb gestoken...Jeetje zo ver al! Ik kom al een paar weken maar niet verder dan 59. Maar ik geef niet op. Elke vrije tijd die ik even heb gaat vaak wel naar alphabetty inderdaad.
Dank allemaal voor de tips! Ik heb er aardig wat spelletjes bij!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Plants vs zombies 2.

En als zo'n soort spel je aanspreekt, dan ook Bloons TD5 (die is niet gratis)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven