Help, ik heb het verkloot.

14-07-2015 23:02 571 berichten
.
quote:iemand_anders schreef op 28 juli 2015 @ 18:34:

[...]

Manipulatie, aandachttrekkerij en effectbejag.

Ga es aan slag joh!Ik geef toch al toe dat het aandachttrekkerij is? Duuuuus
Alle reacties Link kopieren
quote:einkoetkarakter schreef op 28 juli 2015 @ 22:39:

[...]

Was wel leuk geweest, want dan was ik wél slachtoffer, lol. Maar nee, niemand dwingt me om te gokken hoor

Wat grappig, die eerste opmerking

Enne niemand dwingt jou, dan is het heel simpel om te stoppen. Puntje is: er is wel iemand die je dwingt: jij!

Anders was je er al lang mee opgehouden.
Ik ga er uit mezelf ook niet mee stoppen nee. Alleen opname zou helpen, maar zelf ga ik dat initiatief niet nemen. Ik kan het duizend keer tegen mezelf zeggen, maar ik doe het toch niet. Ik weet toch dat ik verder ga zoals ik nu bezig ben. Wel weet ik dat dit niet eeuwig kan duren en dat dit een keer ophoudt.
Elke dag dat jij doorgaat met dit gedrag wordt de kans kleiner dat je leven ooit weer gewoon wordt: je schulden worden hoger, je fraudeert steeds meer mensen, steeds meer mensen gaan je uitkotsen.

Als ik je nu lees weet ik wanneer je wel gaat en zie ik de toekomst voor jou heel erg somber in. Your loss, i Don't care
Dat mijn leven wordt zoals het was heb ik allang opgegeven. Ik zie geeneens een toekomst meer, dus veel slechter dan dat kan het niet worden.
Dat denk je nu maar: geloof me, dat gootje waar jij nu in ligt stelt geen ruk voor.
quote:jadaiswa schreef op 28 juli 2015 @ 23:44:

Dat denk je nu maar: geloof me, dat gootje waar jij nu in ligt stelt geen ruk voor.Precies! Het is dan ook bizar dat ik niet de moeite neem om dit eventjes snel zelf op te lossen.
Jij gelooft nog steeds dat dit iets is wat je wel even gaat fixen? Hahahaha! Kun je nog beter weer in Sinterklaas gaan geloven.

Jij hebt echt serieus geen idee: niet van hoe ver je al gezonken bent en je kan met gezond verstand niet bedenken hoe veel verder je nog kan zinken???

Meisje, meisje toch: maak je borst maar nat.
Nee dat heb ik eigenlijk niet nee en ja met gezond verstand kan ik heus bedenken wat er nog meer zou kunnen gebeuren. Weerhoudt me er nu niet van om te stoppen en iets als een opname zie ik niet als iets noodzakelijks op dit moment en daarom doe ik het niet.

Als een vriendin in deze situatie zou zitten, zou ik wel zeggen: laat je opnemen, ga sporten, laat al je geld beheren, ga jezelf weer ontwikkelen. Maar bij mezelf, neh.
Genoeg gejankt. Wat ga je eraan doen.
quote:bonuhbakkie schreef op 29 juli 2015 @ 09:24:

Genoeg gejankt. Wat ga je eraan doen.Eerst even een bakkie.
hahahahaha Lekkah!
quote:einkoetkarakter schreef op 29 juli 2015 @ 09:34:

[...]

Eerst even een bakkie.Vreemd he, dat de mensen je niet meer serieus nemen en je steeds minder mensen om je heen hebt.
Niet geschoten is altijd mis
quote:einkoetkarakter schreef op 29 juli 2015 @ 06:42:

Nee dat heb ik eigenlijk niet nee en ja met gezond verstand kan ik heus bedenken wat er nog meer zou kunnen gebeuren. Weerhoudt me er nu niet van om te stoppen en iets als een opname zie ik niet als iets noodzakelijks op dit moment en daarom doe ik het niet.

Als een vriendin in deze situatie zou zitten, zou ik wel zeggen: laat je opnemen, ga sporten, laat al je geld beheren, ga jezelf weer ontwikkelen. Maar bij mezelf, neh.

Je kan je dat wel bedenken? Wat loop je dan te piepen dat het toch niet erger kan en het zinloos is?

O en je hoeft geen sport, enz, enz te regelen hoor, een aanmelding bij de kliniek is genoeg. Daar krijg je een strak schema waar dit ook in opgenomen is.
Ja hoor, dat kan deze achterlijke debiel dan weer wel. Ik heb nooit gezegd dat het niet erger kan. Dat het zinloos is is gewoon een feit.

Maar ik stop ermee, met dit forum. Ben er klaar mee.
quote:Anoniem2907010101 schreef op 29 juli 2015 @ 11:28:

Ja hoor, dat kan deze achterlijke debiel dan weer wel. Ik heb nooit gezegd dat het niet erger kan. Dat het zinloos is is gewoon een feit.

Maar ik stop ermee, met dit forum. Ben er klaar mee.Tot de volgende Nick
Niet geschoten is altijd mis
Goed dat ermee gestopt bent EKK.

Dit geneuzel houdt je alleen maar af van belangrijke zaken.

Zolang je nog in verzet bent kom je toch geen stap verder, daar helpt geen forum aan.

Succes hoor!

Enne....it's not going to stop, 'till you wise up!
Wanneer kunnen we een nieuwe nick verwachten?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat ga je nu doen om jezelf continue af te leiden?
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:viva-amber schreef op 29 juli 2015 @ 15:51:

Wanneer kunnen we een nieuwe nick verwachten?Ze is allang weer actief op het forum.
quote:TheQ schreef op 29 juli 2015 @ 21:48:

[...]

Ze is allang weer actief op het forum.Alles om maar op de vlucht te blijven voor je zelfverklote RL hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven