De valleilijn

29-07-2015 13:46 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allereerst; ik ben heel blij met het bestaan van de valleilijn! Zelden vertraging en het is eigenlijk de enige manier van reizen met het openbaar vervoer tussen Amersfoort en Ede.

Maar waarom heeft Barneveld in vredesnaam 3 stations?? De trein stopt in 10 minuten 3 keer terwijl Barneveld ook weer niet zo groot is! Ik vind het echt heel irritant dat hierdoor veel meer reistijd kwijt bent!
Vraag stellen aan Arriva?
Zoals een wijs persoon in mijn omgeving ooit zei: het boemellijntje stopt bij iedere koe

Ik dacht dat barneveld maar 2 stations had?

Je kan ook altijd via utrecht. Weinig stops maar wel een overstap. Ede-utrecht is 25 min en utrecht amersfoort 10 dus qua reistijd scheelt het niet veel.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Noord voor het industrieterrein, Centrum en Zuid voor de nieuwbouwwijken.

Ik vind het zelf ook overdreven, maar kennelijk stond er nog ergens een subsidiepot ofzo.
Vanwege een paar grote scholengemeenschappen in Barneveld. (Reformatorisch en 1 van de beste MBO Groen die scholieren uit de hele regio (zelfs land) trekken).

En volgens mij zijn het er ook maar twee. Barneveld Noord en Barneveld Zuid
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Nee je hebt nu noord, centrum en zuid! Echt idioot! Tis trouwens van connexion en volgensmij betaal je ook per halte! Dus hij is nu ook duurder geworden
Je bent denk ik de enige die blij is met de valleilijn. In mijn omgeving hoor ik alleen maar geketter om uitvallende of overvolle treinen
Ow ik heb eigenlijk in 4 jaar tijd pas 1 keer meegemaakt dat hij niet reed en nog nooit een vertraging!
Hij valt regelmatig uit, dan worden er bussen ingezet. En ook beloven ze regelmatig dat er een wagon extra zal meerijden omdat hij steeds zo vol zit in de spits, maar dat gebeurt dan weer niet....
Waarom zou je in hemelsnaam van Ede naar Amersfoort willen? (of andersom)
quote:groenebroek schreef op 29 juli 2015 @ 13:49:

Vraag stellen aan Arriva?Ik denk dat ze bij connexxion meer succes heeft
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Ik had eigenlijk gehoopt dat er toch iemand op het grote viva forum het wel zou weten😀
Nou de antwoorden staan er volgens mij al, waarom Zuid er bij is gekomen. Wat wil je nog meer dan? Ze gaan het voor jou niet terugdraaien hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven