Golddiggers

29-07-2015 15:21 159 berichten
Zouden jullie je kunnen veroorloven om op de zak van je man/vriend te teeren?

Om te gaan leven als een golddigger?

Voorbeelden

Sabia

Yolanthe

Kim kardashian

Mijn mening,

Ik zou dat niet kunnen waarom? Ik krijg het gevoel dat ik misbruik maak en dat wil ik niet. Ik kan zelf ook wel werken er mankeert niets aan mijn handen.

kan je leven als een golddigger

Totaal aantal stemmen: 34

Ja no problemo (56%)
Nee absoluut niet (44%)
Ik vind Kim dus geen golddigger. Ik vind het wel heel erg boeiend dat je zo met jezelf bezig kunt zijn, en zoveel mensen om je heen kunt verzamelen die ook allemaal met jou bezig zijn. Zodat ze elke scheet van je liken.
Alle reacties Link kopieren
Tas je klinkt al een onaangenaam jaloers iemand.

Ik vind Kim leeg en Yolanthe nep...het zal mij verder worst zijn wat ze doen en met wie. En Sabie wie??? Die is toch altijd schijnzwanger.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Tas28 schreef op 29 juli 2015 @ 15:57:

[...]

Tuurlijk wel ik verdien 14 euro per uur en mijn opvang is altijd vol 6 kindjes.en dan ben je gediplomeerd en geregistreerd gastouder?
quote:Tas28 schreef op 29 juli 2015 @ 15:57:

[...]

Tuurlijk wel ik verdien 14 euro per uur en mijn opvang is altijd vol 6 kindjes.Dat is bruto neem ik aan en daarvan moet je alles nog doen? Je dagen dat je ziek bent van financieren, je vakantie, je pensioen, je verzekeringen etc. etc.? Dan is dat alles behalve een vetpot en zeg maar gerust 'armoe'. Ik ben zelf ook ZZP-er en een uurtarief van 14 euro, als je goed voor jezelf wilt zorgen, is helemaal niks. Daarvan kan je echt niet in je eigen toekomst investeren (denk aan je pensioen) e.d. Je kunt de vaste lasten voldoen en de boodschappen, en dan blijft er niks over voor je onvoorziene en voorziene omstandigheden later.
Je klinkt als een bijzonder onaangenaam persoon.
quote:Boarn schreef op 29 juli 2015 @ 15:39:

Yolanthe teert op het geld van Wesley, hahahahaha.

Daarnaast werkt ze ook gewoon keihard. Ja precies, zo'n interview of fotoshoot is echt afzien.
quote:Tas28 schreef op 29 juli 2015 @ 15:38:

Voelen jullie je niet schuldig als de man het geld in het laatje brengt waar hij bloed zweet en tranen voor heeft gewerkt? En jezelf een huismoeder noemt, en als escuus gebruiken ik voed de kinderen op en man brengt het geld?

Je hebt geen idee wat een golddiger is. De bekende dames die je opnoemt hebben zat geld van zichzelf en zijn niet aangewezen op het geld van manlief en het gros van de huisvrouwen leeft echt niet als God in Frankrijk van het geld dat hubbie met zijn bloed zweet en tranen verdient.

Maar je wilt er een huisvrouwenbashtopic van maken begrijp ik? Die hebben we alweer een maand ofzo niet gehad, wordt wel weer eens tijd inderdaad.
hahahaha ja Enn, zodra wij kinderen hebben ga ik er ook van uit dat jij komt oppassen goed!

voorlopig ploeter ik maar even door hier en blijf solliciteren, en nee niet in de kinderopvang!

in mijn regio zijn trouwens enorm veel vrouwen thuisblijfmoeders, dat is de norm zeg maar. dan valt er niet veel op te passen, dat doen de pubers 's avonds wel.
quote:prik schreef op 29 juli 2015 @ 15:40:

[...]

Tegen wie heb je het nu? Volgens mij probeer je een reltopic te starten, het komt alleen nog niet echt van de grond, Eens..... heel saai.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Tas28 schreef op 29 juli 2015 @ 15:54:

[...]Kijk naar de deurwn die nu voor haar open zijn gegaan. Vogue cover shoot givenchy bruidsjurk terwijl ze bij de vorige van vera wang moest zoeken. Haar zusje die nu topmodel is. De hele famillie heeft geen talent maar ik geef je een voordeel ze is een verdomd goede marketing queen. Ze creert altijd buzz

En belt de papparazi zelf op.Nou, niets staat je in de weg om zelf ook Van Tellingen op te bellen om te zeggen dat je om die en die tijd daar en daar bent. Jouw zus kan ook topmodel worden zonder jouw hulp. Je kunt zelf ook je marketing en goede publiciteit regelen, maar je komt niet verder dan een dom topic te openen op Viva. Het is ook wat je zelf van je leven maakt meid!! En jij kiest er voor om jaloers te zijn.
Hoezo bloed zweet en tranen, Tasje? Overdrijven is ook een vak. Ik werk fulltime, maar zonder bloed, zweet en tranen.
[/list]quote:KingImmortal schreef op 29 juli 2015 @ 16:19:

[...]Ja precies, zo'n interview of fotoshoot is echt afzien.Als je denkt dat dat het enige is....
quote:rosekapje schreef op 29 juli 2015 @ 16:22:

hahahaha ja Enn, zodra wij kinderen hebben ga ik er ook van uit dat jij komt oppassen goed!

voorlopig ploeter ik maar even door hier en blijf solliciteren

Nou vooruit dan maar.

Succes met ploeteren maar kan je niet gaan diggen? Dat schijnt goed geld op te leveren en een giga achterste.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Boarn schreef op 29 juli 2015 @ 16:23:

[...]

Nou, niets staat je in de weg om zelf ook Van Tellingen op te bellen om te zeggen dat je om die en die tijd daar en daar bent.Of nog beter: Zevert.
quote:Saracenen schreef op 29 juli 2015 @ 16:03:

[...]

En hoe vaak heb je controle en zijn er weer X regeltjes veranderd waardoor je je halve huis en tuin moet omgooien? Ik zou eender welk werk aannemen eer ik met kinderen zou werken voor 14 euro per uur. Als student verdien ik netto ongeveer evenveel.Klopt elke jaar komen ze met nieuwe regeltjes ze zijn erg streng met controleren, ze komen ook onverwachts langs.
quote:Tas28 schreef op 29 juli 2015 @ 15:54:

[...]

Kijk naar de deurwn die nu voor haar open zijn gegaan. Vogue cover shoot givenchy bruidsjurk terwijl ze bij de vorige van vera wang moest zoeken. Haar zusje die nu topmodel is. De hele famillie heeft geen talent maar ik geef je een voordeel ze is een verdomd goede marketing queen. Ze creert altijd buzz

En belt de papparazi zelf op.

Wat erg! Vera Wang!

Daar zou ik ook niet in gezien willen worden
Oh, Tasje is gastouder? Nah, daar zou ik mijn kindjes dan maar niet heen brengen, met zulke enge denkbeelden. Ik zou nog liever een golddiggende huisvrouw worden en teren op het geld dat mijn man in het zweet des aanschijns verdient.
quote:sandra1905 schreef op 29 juli 2015 @ 16:25:

[...]

Of nog beter: Zevert.Ja dat was een leuke verhaspeling hè?
hahha dat achterste heb ik al, en een vent met portomonee ook

blijf liever ploeteren, diggen lijk me ook een werk hoor!

maar tasje je topic gaat dus vooral over de rijken der aarde? ik denk dat mijn verhaaltje hier dan misschien niet thuis hoort, excuses!
Elke dag je huis vol met koters en maar 14,- euro per uur krijgen. Geen wonder dat je zo kribbig bent.
quote:Boarn schreef op 29 juli 2015 @ 16:24:

[/list]

[...]

Als je denkt dat dat het enige is....Waarschijnlijk staat ze zich ook nog 3 uur op te maken?
quote:TaraD schreef op 29 juli 2015 @ 16:35:

Elke dag je huis vol met koters en maar 14,- euro per uur krijgen. Geen wonder dat je zo kribbig bent.Nou inderdaad. Dat is echt bloed, zweet en tranen voor net iets meer maar niet veel meer dan droog brood. Ik heb er vier van mezelf, maar zelfs ik moet er werkelijk niet aan denken om grut van een ander op te moeten vangen in mijn eigen huis.
Graag!

Als iemand nog een loaded meneer in de aanbieding heeft of is hou ik me aanbevolen.

Eventueel ben ik bereid er seks voor te hebben (niet te gek, ik ben bijna 47 en heb twee nieuwe heupen) en wat lichte huishoudelijk werkzaamheden te verrichten (diamanten ringen dragen en zo, zelf).

Aanmelden kan op leo_loves_cash@gmail.com
quote:KingImmortal schreef op 29 juli 2015 @ 16:38:

[...]Waarschijnlijk staat ze zich ook nog 3 uur op te maken?

Nee dat doet de andere zus van Yolanthe, Xelly, die is visagiste

Natuurlijk ook omdat Yo dat voor haar zussie heeft geregeld he.
quote:Orangetree schreef op 29 juli 2015 @ 16:16:

[...]

Dat is bruto neem ik aan en daarvan moet je alles nog doen? Je dagen dat je ziek bent van financieren, je vakantie, je pensioen, je verzekeringen etc. etc.? Dan is dat alles behalve een vetpot en zeg maar gerust 'armoe'. Ik ben zelf ook ZZP-er en een uurtarief van 14 euro, als je goed voor jezelf wilt zorgen, is helemaal niks. Daarvan kan je echt niet in je eigen toekomst investeren (denk aan je pensioen) e.d. Je kunt de vaste lasten voldoen en de boodschappen, en dan blijft er niks over voor je onvoorziene en voorziene omstandigheden later.Ik gok dat ze geen zzp'er is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven