Last minute? Waar dan?
dinsdag 28 juli 2015 om 20:59
Nou de tijd dat je voor een habbekrats last minute op vakantie kon is ook niet meer.
Ik wil graag met m'n gezin nog even naar de zon, omdat het kan.
Ik heb echter niet zo'n groot budget. We boekten voorheen vaker op het laatste moment en ineens zijn de goedkope last minute opties schreeuwend duur.
Je kan beter vroeg boeken dan laat boeken lijkt het wel.
En losse tickets vind ik helemaal een crime. Ik wil gewoon een site die me aanbiedt wat er morgen bijv allemaal beschikbaar is voor een gezin. We gaan met 2 van de 4 kinderen, want twee pubers blijven thuis/werken/gaan zelf op vakantie.
Een hotel of appartement heeft onze voorkeur. All inclusive: dikke prima.
Maar losse tickets met een sta caravan op een leuke camping ook goed.
Ik wil alleen graag vliegen. En zon.
En niet te duur.
Lees: tot 350 pp
En ik hoef niet perse een week, 4 dagen mag ook.
Ik moet ook weer aan het werk namelijk.
Liefste binnen nu en een paar dagen weg.
Ik heb alles al gebeld, en bekeken, maar volgens mij mis ik iets. Wie heeft zin om mee te denken of heeft een tip?
Ik wil graag met m'n gezin nog even naar de zon, omdat het kan.
Ik heb echter niet zo'n groot budget. We boekten voorheen vaker op het laatste moment en ineens zijn de goedkope last minute opties schreeuwend duur.
Je kan beter vroeg boeken dan laat boeken lijkt het wel.
En losse tickets vind ik helemaal een crime. Ik wil gewoon een site die me aanbiedt wat er morgen bijv allemaal beschikbaar is voor een gezin. We gaan met 2 van de 4 kinderen, want twee pubers blijven thuis/werken/gaan zelf op vakantie.
Een hotel of appartement heeft onze voorkeur. All inclusive: dikke prima.
Maar losse tickets met een sta caravan op een leuke camping ook goed.
Ik wil alleen graag vliegen. En zon.
En niet te duur.
Lees: tot 350 pp
En ik hoef niet perse een week, 4 dagen mag ook.
Ik moet ook weer aan het werk namelijk.
Liefste binnen nu en een paar dagen weg.
Ik heb alles al gebeld, en bekeken, maar volgens mij mis ik iets. Wie heeft zin om mee te denken of heeft een tip?
dinsdag 28 juli 2015 om 22:09
http://www.booking.com/ho ... f366bc823b0d583b430f;dcid=1;checkin=2015-07-31;checkout=2015-08-07;ucfs=1;group_adults=2;group_children=2;age=10;age=9;req_adults=2;req_children=2;req_age=10;req_age=9;group_rooms=1673608_87312598_0_0_2_0_0;srfid=ebf45e45f86f1a2a053e0941d038fdfec9cf44daX1
http://www.booking.com/ho ... f366bc823b0d583b430f;dcid=1;checkin=2015-07-31;checkout=2015-08-07;ucfs=1;group_adults=2;group_children=2;age=10;age=9;req_adults=2;req_children=2;req_age=10;req_age=9;group_rooms=2271004_81693575_0_0_2_0_0;srfid=ebf45e45f86f1a2a053e0941d038fdfec9cf44daX3
Prima voor ons. Hoef geen honderd sterren, of bubbelbaden en gouden wc brillen.
Maar hoe kom ik hier?
Ik ga geen honderden euro's pp voor een vliegreis neertellen.
Dat moet toch goedkoper kunnen?
http://www.booking.com/ho ... f366bc823b0d583b430f;dcid=1;checkin=2015-07-31;checkout=2015-08-07;ucfs=1;group_adults=2;group_children=2;age=10;age=9;req_adults=2;req_children=2;req_age=10;req_age=9;group_rooms=2271004_81693575_0_0_2_0_0;srfid=ebf45e45f86f1a2a053e0941d038fdfec9cf44daX3
Prima voor ons. Hoef geen honderd sterren, of bubbelbaden en gouden wc brillen.
Maar hoe kom ik hier?
Ik ga geen honderden euro's pp voor een vliegreis neertellen.
Dat moet toch goedkoper kunnen?
dinsdag 28 juli 2015 om 22:17
dinsdag 28 juli 2015 om 22:39
Ik ga stoppen, ik vind gewoon geen vliegtickets 
Als iemand het wel kan: ik zal je eeuwig roemen
Ik vind wel het een en ander maar onmogelijke tijden, opstappen in z belgie, of z of midden duitsland en dus eerst ik weet niet hoever rijden, en met bijv 1 of 2 overstappen.
Wil er geen 24 uur over doen. Het is een vliegreis van niks. Nou ja uurtje of 4 immer grade aus.
Heb geen zin om er twee dagen over te doen. Zit wel met kinderen.
En die prijzen.
500 euro om te vliegen alleen.
Ja dahaag.
Daarvan kan ik all inclusive naar turkije. Incl vlucht pp.
Ik wil alleen niet naar turkije.
Ik ga slapen.
Ik zie het inmiddels echt niet meer.
Veel te moe.
Ik vind wel het een en ander maar onmogelijke tijden, opstappen in z belgie, of z of midden duitsland en dus eerst ik weet niet hoever rijden, en met bijv 1 of 2 overstappen.
Wil er geen 24 uur over doen. Het is een vliegreis van niks. Nou ja uurtje of 4 immer grade aus.
En die prijzen.
Ja dahaag.
Ik ga slapen.
Veel te moe.
dinsdag 28 juli 2015 om 22:50
Ik heb het al eerder gezegd, ik zie het probleem van Turkije niet zo. Het ministerie van Buitenlandse zaken geeft alleen een waarschuwing voor het grensgebied met Syrië en Irak, maar daar kom je als toerist ook niet, dat is heel ver van de bekende badplaatsen. Ik zou zelf zonder angst daar heen gaan.
dinsdag 28 juli 2015 om 22:54
dinsdag 28 juli 2015 om 23:43
quote:Yggdrasil- schreef op 28 juli 2015 @ 22:39:
En die prijzen.
Ja dahaag.
Ik ga slapen.
Veel te moe.
Tickets zijn zelden goedkoop in het hoogseizoen.
En als je goedkoop op reis wil, kun je beter beginnen met zoeken naar een goedkoop ticket en niet met een bepaalde bestemming. Voor de Canarische eilanden zul je sowieso niet snel spotgoedkoop tickets vinden. Dan kom je eerder in Zuid-Europa terecht. Of juist Noord-Europa.
Bij Ryan Air kun je zoeken op tarief, hier https://www.ryanair.com/nl/goedkope-vluchten/
Dan moet je de slider even op jouw datum zetten (bv tot 4 augustus weg) en dan zie je dat je voor 50- 100 euro naar best veel bestemmingen kan. Maar je zal ook zien dat er vaak geen goedkope vlucht terug is, waardoor het aantal bestemmingen alsnog rap afneemt en de keus steeds makkelijker wordt
Wat kan is bv op 4 augustus naar Lissabon en de 10e weer terug voor 124 euro. In Lissabon is accommodatie ook niet zo duur, voor 500 euro moet dat het lukken.
Easyjet heeft ook zo'n tarievenzoeker en daar zag ik bv Bordeaux voorbijkomen.
Zo kom je nog eens terecht op bestemmingen waar je niet zo snel aan denkt. (Brindisi in Italie is bv ook goedkoop bij Ryan Air).
Maar 700 euro voor twee personen in het hoogseizoen is wel zo'n beetje de bodem (of waarschijnlijk zelfs daaronder). Ook voor pakketreizen. Zeker als je niet naar Turkije wil
En die prijzen.
Ja dahaag.
Ik ga slapen.
Veel te moe.
Tickets zijn zelden goedkoop in het hoogseizoen.
En als je goedkoop op reis wil, kun je beter beginnen met zoeken naar een goedkoop ticket en niet met een bepaalde bestemming. Voor de Canarische eilanden zul je sowieso niet snel spotgoedkoop tickets vinden. Dan kom je eerder in Zuid-Europa terecht. Of juist Noord-Europa.
Bij Ryan Air kun je zoeken op tarief, hier https://www.ryanair.com/nl/goedkope-vluchten/
Dan moet je de slider even op jouw datum zetten (bv tot 4 augustus weg) en dan zie je dat je voor 50- 100 euro naar best veel bestemmingen kan. Maar je zal ook zien dat er vaak geen goedkope vlucht terug is, waardoor het aantal bestemmingen alsnog rap afneemt en de keus steeds makkelijker wordt
Wat kan is bv op 4 augustus naar Lissabon en de 10e weer terug voor 124 euro. In Lissabon is accommodatie ook niet zo duur, voor 500 euro moet dat het lukken.
Easyjet heeft ook zo'n tarievenzoeker en daar zag ik bv Bordeaux voorbijkomen.
Zo kom je nog eens terecht op bestemmingen waar je niet zo snel aan denkt. (Brindisi in Italie is bv ook goedkoop bij Ryan Air).
Maar 700 euro voor twee personen in het hoogseizoen is wel zo'n beetje de bodem (of waarschijnlijk zelfs daaronder). Ook voor pakketreizen. Zeker als je niet naar Turkije wil
.
donderdag 30 juli 2015 om 11:05
Ik heb iets gevonden op Ibiza vertrek vanaf Eindhoven 08-08 terug 15-8 vlucht ¤ 701,44 en appartement via airbnb 941,00 totaal 1642,44 iets boven budget maar alsnog vind ik het een heel goede prijs voor het hoogseizoen.
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
donderdag 30 juli 2015 om 11:31
Bij de vakantiediscounter.nl was het wel gelukt als je op tijd was gaan zoeken. maar ook bij Elmar of Jiba.
Vliegen op Malaga of Girona bijvoorbeeld en dan een appartementje in Fuengirola, Torremolinos of ergens bij Girona aan de kust (Estartit, Rosas etc).
Wij zijn vandaag terug gekomen uit Noord Spanje en onze vlucht was totaal nog geen 400 euro voor 2 personen en 1 koffer. Wel in januari geboekt.
Overnachtingen waren op een camping bij vrienden in een tent dus dat was goedkoop nl nog geen 125 euro.
Huisje op de camping kost nu voor 4 personen 95 euro per nacht ongeveer.
Vliegen op Malaga of Girona bijvoorbeeld en dan een appartementje in Fuengirola, Torremolinos of ergens bij Girona aan de kust (Estartit, Rosas etc).
Wij zijn vandaag terug gekomen uit Noord Spanje en onze vlucht was totaal nog geen 400 euro voor 2 personen en 1 koffer. Wel in januari geboekt.
Overnachtingen waren op een camping bij vrienden in een tent dus dat was goedkoop nl nog geen 125 euro.
Huisje op de camping kost nu voor 4 personen 95 euro per nacht ongeveer.