Ikea medewerkers hier?
woensdag 29 juli 2015 om 12:39
Ik heb een product van een paar jaar oud wat niet meer deugt, er zit nog garantie op, is in NL gekocht maar ik woon nu in het buitenland en heb geen bon meer, wel een bankafschrift van waarschijnlijk die aankoop. Volgens Ikea in mijn huidige woonland is het geen probleem om die te gebruiken bij reclamatie maar ik vroeg me af of ze a.d.h.v. het transactienummer kunnen zien wat er precies is gekocht? Of kan dat alleen bij de Ikea in het land van aankoop?
Vind het nogal genant als het de verkeerde blijkt te zijn namelijk.. Alvast bedankt!
Vind het nogal genant als het de verkeerde blijkt te zijn namelijk.. Alvast bedankt!
woensdag 29 juli 2015 om 12:43
Waarom zou je het genant vinden als het transactienummer niet klopt met het artikel wat je hebt gekocht? Je kunt toch aangeven dat je het niet precies meer weet?, zeker ook omdat het in het buitenland is gekocht?
En ik vraag me ook af hoelang de garantie bij IKEA is, als je een product hebt wat al een paar jaar oud is maar nog steeds onder de garantie valt?
En ik vraag me ook af hoelang de garantie bij IKEA is, als je een product hebt wat al een paar jaar oud is maar nog steeds onder de garantie valt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 29 juli 2015 om 13:24
Mijn ervaring is dat ze aan de telefoon soms kdingen toezeggen dan ze aan de service balie voor je Willem doen, maar het altijd wel zo snel mogenlijk willen oplossen. Ik ben ooit thuisgekomen met een bon waarop stond dat ik een lamp 3 keer had gekocht terwijl ik hem maar 1 keer had, gelijk gebeld en het zou geen probleem zijn het geld terug te krijgen bij de balie van de desbetreffende ikea. Ze konden namelijk in de voorraad zien dat er opeens 2 lampen te veel zouden zijn. Daar waren ze het bij de service balie niet mee eens, we hadden de bon tijdens het kopen maar moeten controleren (met 3 karren met spullen vond ik dat je dat niet kon verwachten zeker aan gezien we de zelfde dag nog gebeld hadden). Uit eindelijk wel het geld terug gekregen, maar van harte ging het niet.
Dus ga er niet van uit dat bij een winkel wat aan de telefoon toegezegd is altijd ook in de winkel aangehouden wordt, maar ikea wil het in mijn ogen wel zo goed mogelijk oplossen.
Dus ga er niet van uit dat bij een winkel wat aan de telefoon toegezegd is altijd ook in de winkel aangehouden wordt, maar ikea wil het in mijn ogen wel zo goed mogelijk oplossen.