Uit het assortiment ..grrr

31-07-2015 12:21 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even klagen hoor.

Waarom heeft de Hema de witte katoenen "sport" bh met stretch uit het assortiment gehaald?

Was volgens mij met twee in 1 pak.

Andere mensen met ergernisssen over "onmisbare" artikelen die uit het assortiment gehaald zijn?
De Cornetto Enigma. Mis ze op iedere zonnige dag
Magnum Gold
McCormick chili con carne mix.... Weliswaar uit de tijd dat ik nog van de pakjes en zakjes was (nu bijna niet meer) maar die was zoooooooo lekker.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Ahh dat heb ik met Revlon make up. In geen drogisterij meer verkrijgbaar (eerder onder andere bij DA). Online zijn er nog wel wat aanbieders van Revlon, maar meestal is het aanbod erg beperkt en daarnaast vind ik het ook niks om make up online te bestellen.
Sensodyne Original tandpasta zonder fluor. Gaat er in de winkel uit, nu nog alleen via internet verkrijgbaar.
Magnum double caramel. En de mc flurry crunch, rolo en milka.
mijn shampoo die ik al 100 jaar gebruikte.

en mijn parfum, de enige die ik gebruikte.

vreselijk!
Ananassap van appelsientje

De eigenmerk-sappen zijn niet zo lekker als die van appelsientje.
Zakjes weipoeder, plakte niet zo erg als kaaspoeder en was ook goedkoop.

Geurtjes van Guy Laroche.
L'Oréal make up remover in een tube, volgens mij heette het pro expert ofzo. Fantastisch spul, niet meer verkrijgbaar :(
(Niet echt uit het assortiment)

Waarom hebben de twee AH's bij mij in de buurt, een grote en een kleine, geen AH huismerk amandelmelk? Ze hebben alleen Alpro, terwijl ik het huismerk 1. lekkerder vind en 2. flink goedkoper is. Maar om nu 20 min te gaan fietsen voor een pak amandelmelk...
kan je niet vragen of ze dat voortaan willen verkopen?
Ja, heb de manager gevraagd. Hij zei "Zal kijken wat ik voor je kan doen". Dus wie weet binnenkort
Smultoetjes van de AH (danoontjes) zonder suiker.
Cranberry siroop van Karavan Cevitam.
Brandnetel cranberry thee van Pickwick
Bij de action hadden ze voorheen poedermelk voor kinderen vanaf 1 jaar.

Er zat 350 gram in en kostte 1.50,-

Het was trouwens met honing smaak.

Mijn zoontje was er helemaal gek op maar nu is het overal uitverkocht..

Nu weet ik dat de action dat soort dingen altijd tijdelijk heeft dus ik had bij de action hier in de buurt al de laatste 7 pakken gekocht, maar baal er toch wel van dat ze ze nergens meer hebben.
de zuidvruchten thee van pickwick.

alleen nog verkrijgbaar bij de makro of in de 4 smaken verpakking. Maar die andere 3 vind ik niet lekker en om nou voor 5 zakjes zo`n doosje te kopen is ook wat onzin.

En jaren geleden had heinz een zongedroogde tomatensaus. oh die was zo lekker... maar helaas. Ook weg.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
De bosbessenthee van AH huismerk, zo lekker
Groene pepersaus van Calvé, in een glazen fles net als die andere bbq sauzen. Die vind ik zooo lekker! Vroeger vind ik die al lekker. Hij is tussendoor een jaar of 7-10 uit het assortiment geweest en 3 jaar geleden was hij er weer! Ingekocht en nu nog 1 fles staan... En dus ook alweer ruim 2 jaar uit het assortiment...
Hot ajam van Conimex, niet echt verantwoord uit pakje maar zooo lekker en super makkelijk na een lange dag werken... maar helaas

En mijn favo parfum Glamorous van Ralph Lauren, ook ineens poef weg...
quote:Salstar25 schreef op 31 juli 2015 @ 12:43:

Magnum double caramel. En de mc flurry crunch, rolo en milka.Precies dit.
Die LU cracottes luchtige zoutjes...! nergens meer te vinden
De kleine ronde sesam/mueslikoekjes van de Lidl zijn ook spoorloos verdwenen en mogen van mij per direct op de opsporingslijst komen te staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven