Uit het assortiment ..grrr
vrijdag 31 juli 2015 om 12:36
McCormick chili con carne mix.... Weliswaar uit de tijd dat ik nog van de pakjes en zakjes was (nu bijna niet meer) maar die was zoooooooo lekker.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
vrijdag 31 juli 2015 om 12:36
vrijdag 31 juli 2015 om 13:01
vrijdag 31 juli 2015 om 13:16
Bij de action hadden ze voorheen poedermelk voor kinderen vanaf 1 jaar.
Er zat 350 gram in en kostte 1.50,-
Het was trouwens met honing smaak.
Mijn zoontje was er helemaal gek op maar nu is het overal uitverkocht..
Nu weet ik dat de action dat soort dingen altijd tijdelijk heeft dus ik had bij de action hier in de buurt al de laatste 7 pakken gekocht, maar baal er toch wel van dat ze ze nergens meer hebben.
Er zat 350 gram in en kostte 1.50,-
Het was trouwens met honing smaak.
Mijn zoontje was er helemaal gek op maar nu is het overal uitverkocht..
Nu weet ik dat de action dat soort dingen altijd tijdelijk heeft dus ik had bij de action hier in de buurt al de laatste 7 pakken gekocht, maar baal er toch wel van dat ze ze nergens meer hebben.
vrijdag 31 juli 2015 om 13:18
de zuidvruchten thee van pickwick.
alleen nog verkrijgbaar bij de makro of in de 4 smaken verpakking. Maar die andere 3 vind ik niet lekker en om nou voor 5 zakjes zo`n doosje te kopen is ook wat onzin.
En jaren geleden had heinz een zongedroogde tomatensaus. oh die was zo lekker... maar helaas. Ook weg.
alleen nog verkrijgbaar bij de makro of in de 4 smaken verpakking. Maar die andere 3 vind ik niet lekker en om nou voor 5 zakjes zo`n doosje te kopen is ook wat onzin.
En jaren geleden had heinz een zongedroogde tomatensaus. oh die was zo lekker... maar helaas. Ook weg.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 31 juli 2015 om 13:28
Groene pepersaus van Calvé, in een glazen fles net als die andere bbq sauzen. Die vind ik zooo lekker! Vroeger vind ik die al lekker. Hij is tussendoor een jaar of 7-10 uit het assortiment geweest en 3 jaar geleden was hij er weer! Ingekocht en nu nog 1 fles staan... En dus ook alweer ruim 2 jaar uit het assortiment...