Uit het assortiment ..grrr

31-07-2015 12:21 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even klagen hoor.

Waarom heeft de Hema de witte katoenen "sport" bh met stretch uit het assortiment gehaald?

Was volgens mij met twee in 1 pak.

Andere mensen met ergernisssen over "onmisbare" artikelen die uit het assortiment gehaald zijn?
Ja, lidl haalt al mijn favoriete spul uit het assortiment. De Oosterse diepvriesmaaltijden (okee, ze gingen niet erg hard), de zakken sperzieboontjes en broccoli (en de mensen stonden zich juist altijd te verdringen voor het veel te kleine vak). De Oosterse gekoelde maaltijden zijn goedkoper geworden maar daar zit nu minder vlees in.

En meer. Geen zin om dat allemaal te gaan oprakelen.

Maar er zijn nu wel veel meer "handige artikelen" waar ze wel een goede neus voor hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Is de Rode Pepersaus van de Vos en Lemmens (DL) al genoemd? Alleen nog maar in België.

Nou moet ik het zelf gaan maken. En helemaal precies hetzelfde krijg je het nooit.

En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Mijn favoriete shampoo en conditioner
De Mild Black thee van Pickwick. Grrrr!!
Lonka Caramel met chocolade. Negen blokjes in één doosje.

Nergens meer te koop.
Heb je even?

-vo5 conditioner

-loreal 8 hour lipgloss

- een bepaalde tint max factor, paarsig

- shampoo en douchespul met appelgeur

- qua kleding hele waslijst (als iets snel uitverkoopt kun je als keten misschien eens overwegen het nog eens te maken, ik noem geen namen h&m . )

- nike air dunks en dan niet voor 100 euro terwijl ze ooit 60 gulden waren en in leuke kleuren dank u
De Riedel,

De Exota,

De treets,

De Calve borrelnoten
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bijenkoningin schreef op 31 juli 2015 @ 13:28:

Groene pepersaus van Calvé, in een glazen fles net als die andere bbq sauzen. Die vind ik zooo lekker! Vroeger vind ik die al lekker. Hij is tussendoor een jaar of 7-10 uit het assortiment geweest en 3 jaar geleden was hij er weer! Ingekocht en nu nog 1 fles staan... En dus ook alweer ruim 2 jaar uit het assortiment...die is er niet meer? die vond ik ook altijd lekker.
uit de conimex serie: kebab bombay

die was altijd zoooooooooo lekker maar helaas al een paar jaar niet meer in het assortiment
quote:chinchilla schreef op 31 juli 2015 @ 15:01:

[...]

die is er niet meer? die vond ik ook altijd lekker.Groene pepersaus van Calvé is nog steeds verkrijgbaar hoor.
Cotton van Ambipur ( ? ) een huisparfum voor in het stopcontakt, vond dat zo lekker ruiken maar kan het nergens meer vinden

Groene pepersaus van Calvé, in een glazen fles net als die andere bbq sauzen. Die vind ik zooo lekker! Vroeger vind ik die al lekker. Hij is tussendoor een jaar of 7-10 uit het assortiment geweest en 3 jaar geleden was hij er weer! Ingekocht en nu nog 1 fles staan... En dus ook alweer ruim 2 jaar uit het assortiment...Laatst nog gekocht. Begin nu me zorgen te maken dat deze dan zwaar over datum was ofzo....

Groene pepersaus van Calvé, in een glazen fles net als die andere bbq sauzen. Die vind ik zooo lekker! Vroeger vind ik die al lekker. Hij is tussendoor een jaar of 7-10 uit het assortiment geweest en 3 jaar geleden was hij er weer! Ingekocht en nu nog 1 fles staan... En dus ook alweer ruim 2 jaar uit het assortiment...oja lekker was die idd. al jaaaaren niet meer gegeten ook nee
train eat sleep repeat
quote:Nina1989 schreef op 31 juli 2015 @ 12:36:

Ahh dat heb ik met Revlon make up. In geen drogisterij meer verkrijgbaar (eerder onder andere bij DA). Online zijn er nog wel wat aanbieders van Revlon, maar meestal is het aanbod erg beperkt en daarnaast vind ik het ook niks om make up online te bestellen.Revlon make up zie je veel bij Big Bazar. Maar dat is wel voorraad van heel wat seizoenen geleden.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
je kunt de groene pepersaus iig nog wel online bestellen bij ah

http://www.ah.nl/producte ... ve-saus-fles-groene-peper
Parfum van mijn man, La Martina Cuero. Zo lekker, maar niet meer te koop in Nederland helaas.
quote:Salstar25 schreef op 31 juli 2015 @ 12:43:

Magnum double caramel. Ik zag ze hier gisteren nog liggen in de super. Maar wordt een beetje lastig opsturen per luchtpost...
Milk&Fruit Ananas, Meloen & Komkommer. O wat was die lekker.

Magnum 7 Sins.
quote:avondroos schreef op 31 juli 2015 @ 15:13:

[...]

Groene pepersaus van Calvé is nog steeds verkrijgbaar hoor.Echt?? Ik kan hem neeergens vinden. Ik kijk ik elke supermarkt of hij er is, maar kan hem echt nergens vinden...
quote:Morrigan- schreef op 31 juli 2015 @ 15:32:

je kunt de groene pepersaus iig nog wel online bestellen bij ah

http://www.ah.nl/producte ... ve-saus-fles-groene-peperIk ga mijn Appie (XL variant) maar eens lief vragen of ze het weer in het assortiment willen nemen! Dank dames!
Oh en toen de Super nog bestond hadden ze daar '1,2, bake' Van die kant en klare cakes die je alleen nog maar in de oven hoefde te schuiven. En ja zelf maken is natuurlijk veel beter maar die bitterkoekjesvariant en de chocoladevariant waren echt goed.

En van het eigen merk hadden ze verse Hawaii-pizza's die heerlijk groot waren.
De macflurry met koffiesmaak.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Oh en niet dat ik nou zoveel chocola eet maar de Milka Amavel met chocolademousse vulling vond ik lekker.

En de verse hamkaasbroodjes van de broodafdeling van de Edah... Eeuwige zonde dat die winkel niet meer bestaat
Googlen geeft toch nog verkooppunten, dus laat maar 😀
Pizzabroodjes van de AH, champignonsmaak. De salami variant bestaat nog wel maar dat is nie de goeie nie

Max Factor foundation met serum. Heb er nog 2 op voorraad en dan moet ik echt gaan switchen.

Speedy (frambozen) waterijsjes.

Ik kom vast nog op meer dingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven