Cadeau schoonzus

01-08-2015 12:00 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Over twee weken is mijn schoonzus jarig en ik probeer te bedenken wat ik haar cadeau kan doen. Ze is acht jaar ouder dan ik en heeft drie maanden geleden haar eerste kind gekregen. Ik zie haar ongeveer een keer per week, maar heb toch niet het gevoel dat ik me helemaal in haar situatie in kan leven.

Wat zouden jullie willen krijgen als je begin dertig bent en net moeder bent geworden?

Bedankt voor de tips!
quote:redbuIIetje schreef op 01 augustus 2015 @ 13:21:

[...]

Als ze wekelijks met elkaar afspreken kennen ze elkaars dranksmaak toch onderhand wel mag ik hopen? Dus als 't goed is weet TO wel of ze haar vriendin blij kan maken met bubbels, met 'n goeie rode wijn of met 'n belgisch bierpakket bijv.Doe mij maar Moet Brut met puntjes op de e.
Leukste verjaardagskado met 'n goede vriendin vind ik overigens nog altijd gewoon samen 'n dagje/avond weg (sauna, bios, uit eten die dingen)
Shoot first, ask questions later!
quote:Blondie456 schreef op 01 augustus 2015 @ 13:22:

[...]

Doe mij maar Moet Brut met puntjes op de e.Ja, precies die idd!
Shoot first, ask questions later!
Boek over de ontwikkeling van baby's (bijv. Desmond Morris).

Mooi (leeg) foto-album.

Van die mijlpaalkaartjes voor bij de baby-foto's.
Een geheel verzorgde picknick.

Misschien geeft ze borstvoeding, dan drinkt ze misschien nog niet.

Met drie maanden met man uit eten vond ik heerlijk trouwens, mijn cadeau was dan ook avond oppas.
Vraag het je broer wat ze graag wil hebben voor haar verjaardag.
Ik vind vaak een 'doe" cadeau leuk, dus bv hightea/ avondje workshop
Fashioncheque. Kan ze zelf beslissen of ze voor zichzelf, voor baby of voor allebei gaat winkelen.
quote:Blondie456 schreef op 01 augustus 2015 @ 12:57:

Ik had eigenlijk al wel verwacht dat er iemand zou zijn met het idee om een high tea kado te geven. Dat zou ik persoonlijk dus echt een afknapper vinden.owww ik dus...ik vind dat leuk, maar oke ik ben geen 30 en heb niet net mijn eerste kind
quote:Madderijn schreef op 01 augustus 2015 @ 13:29:

Een geheel verzorgde picknick.

Misschien geeft ze borstvoeding, dan drinkt ze misschien nog niet.

Met drie maanden met man uit eten vond ik heerlijk trouwens, mijn cadeau was dan ook avond oppas.Ik ook, maar veel nieuwbakken moeders worden niet blij als je dat ongevraagd gaat regelen.
Geen kado voor kind natuurlijk!

Gewoon een kado voor haar, of een tegoedbon voor bijv oppassen, lunchen ect.

Iets dat ze wel zelf kan kiezen qua tijd, misschien wil ze niet nu al een hele tijd van huis of kind zijn. Of wel maar dan laat je de keuze bij haar.
Een dinerbon of een bon voor high tea, dan kan ze haar kind meenemen als ze dat fijner vindt.
Leukste vind ik altijd om getrakteerd te worden op een etentje of lunch.
quote:redbuIIetje schreef op 01 augustus 2015 @ 12:58:

Gewoon 'n fles champagne als je haar persoonlijke smaak niet kent.

Moet je wel weten dat ze geen borstvoeding geeft.

(Ik zit trouwens echt niet te wachten op een fles champagne)
Fles champagne of fles daar doe je mij echt nooit een plezier mee

Ik vind het vreemd dat mensen denken dat zoiets altijd goed is, niet iedereen zuipt alcohol toch?
Ik hou er juist niet van om een bon te krijgen. Denk maar even over me na, vind ik leuker. Ik vind het ook niet erg iets te krijgen wat ik niks vind trouwens, voor mij draait het om de gedachte.

Ideeen: een pareo, een zomerhoedje, een zelf samengesteld mandje met verzorgingsproducten, pantoffels, een kamerjas, een electrisch voetbad, een kilo bonbons van een chocolatier of banketbakker oid, een goeie headphones. Dat zijn dingen die elke vrouw wel kan waarderen of iig de meeste en prettig voor als je veel thuis zit.
quote:Chiefseattle schreef op 01 augustus 2015 @ 15:51:

Ik hou er juist niet van om een bon te krijgen. Denk maar even over me na, vind ik leuker. Ik vind het ook niet erg iets te krijgen wat ik niks vind trouwens, voor mij draait het om de gedachte.

Ideeen: een pareo, een zomerhoedje, een zelf samengesteld mandje met verzorgingsproducten, pantoffels, een kamerjas, een electrisch voetbad, een kilo bonbons van een chocolatier of banketbakker oid, een goeie headphones. Dat zijn dingen die elke vrouw wel kan waarderen of iig de meeste en prettig voor als je veel thuis zit.

Niet elke vrouw. Wat moet je met een zomerhoedje of een voetbad? Dan liever een bon.

Dus zoveel verschillende ideeën. Ik zou het wel leuk vinden om iets voor de baby te krijgen. Zou toch voor iets neutraals gaan, bloemetje ofzo.
Bedankt voor het meedenken!

Het worden twee kaartjes (zonder datum, kan ze gaan wanneer ze wil) voor haar favoriete museum!

En dan kan ik mooi oppassen, dat hoeft ze alleen niet cadeau te krijgen dat wil ik sowieso wel doen!
Lijkt mij een leuk idee, ik zou er wel blij mee zijn.
Een hemabon. Kan ze zelf weten wat ze koopt. Eventueel iets voor haar kindje...
Oh, je had al een cadeau gekocht zie ik nu.

Leuk bedacht! Dat vind ze vast leuk!
Weet je zeker dat ze geen museumjaarkaart heeft? Vind het wel een tof idee!
Best wel bijzonder dat sommigen hier vinden dat een cadeautje voor kind prima is. Zij wil toch schoonzus iets geven?
quote:KarlijnSE schreef op 01 augustus 2015 @ 16:11:

Bedankt voor het meedenken!

Het worden twee kaartjes (zonder datum, kan ze gaan wanneer ze wil) voor haar favoriete museum!

En dan kan ik mooi oppassen, dat hoeft ze alleen niet cadeau te krijgen dat wil ik sowieso wel doen!Leuk idee!!
quote:Hoezitdit schreef op 01 augustus 2015 @ 16:56:

Best wel bijzonder dat sommigen hier vinden dat een cadeautje voor kind prima is. Zij wil toch schoonzus iets geven?

TO vraagt wat de dames hier leuk zouden vinden om te krijgen en verschillende zouden het leuk vinden om iets voor de baby te krijgen. Het is een antwoord op haar vraag.

Ik vond het zelf ook leuk om iets voor de baby te krijgen. Dus wie weet schoonzus ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven