vermist
zondag 2 augustus 2015 om 19:50
Haha sorry bedoel vermissing in de vorm van personen. Eerlijk gezegd omdat ik dit zelf als kind heb meegemaakt. Mijn biologische vader is vermist geraakt nu ruim tien jaar en tot heden hebben ze niets gevonden. Ik weet dus niet of hij leeft of dood is en vroeg me af hoe anderen in deze situatie dit een plek kunnen geven. Ik heb nauwelijks familie hier en heb ook niemand in de familie met wie ik het kan delen..
zondag 2 augustus 2015 om 19:55
Ja eerlijk gezegd is dat ook zo. Enig idee of er een forum of praatgroep bestaat rondom vermissing? Heb slachtofferhulp destijds al geprobeerd, maar dat was meer een groep waarbij de vermisten terug werden gevonden.. Dus kortom dat was niet echt wat, omdat ik het gewoon niet weet. Heb het hele internet afgezocht.. Was wel benieuwd of er zoiets bestaat en of hoe anderen ermee omgaan.
zondag 2 augustus 2015 om 20:05
Nou het is dus zo dat hij overal al in de krant en ook in vermist is geweest en ik zelf ook. Vermist is van de buis vanwege failliet gaan en weet ik veel wat nog meer. Ben wel benaderd door een nieuw programma wat ze willen maken over vermissing, daar heb ik me wel voor aangemeld. Dankje! Ja! Die verwezen me alleen door naar een psycholoog die zich richt op vermissing en naar slachtoffer hulp. De psycholoog hielp zeker destijds, maar zoek het liefst een soort praatgroep of forum..
zondag 2 augustus 2015 om 20:09
Vereniging van achterblijvers bij vermissing (VAV) biedt lotgenoten contact: http://www.slachtofferwij ... chterblijversnavermissing
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 2 augustus 2015 om 20:38