Tips Scheveningen

06-08-2015 21:50 30 berichten
We gaan paar dagen naar scheveningen.,

Zijn er kenners hier die leuke tips hebben voor

Leuke plek om ligbedden te huren

Lunchtips

Café

Diner

We zoeken niet te luidruchtige plekken
Alle reacties Link kopieren
Wat voor soort eetgelegenheden zoek je voor lunch/diner en verblijf je aan het strand/aan de boulevard?
Strandpaviljoen "De Staat". Net niet Scheveningen maar lekker rustig, fijn eten, leuke mensen. Top stek.
quote:thee schreef op 06 augustus 2015 @ 21:52:

Wat voor soort eetgelegenheden zoek je voor lunch/diner en verblijf je aan het strand/aan de boulevard?

We zitten in Ibis

Ik zoek iig geen stampmuziek en luidruchtige jongeren (ben 8 mnd zwanger en moet even ontstressen...)

Gewoon een leuke strandtent om bedjes te huren en misschien iets anders om goed te lunchen en te dineren
quote:Suze02 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:59:

Strandpaviljoen "De Staat". Net niet Scheveningen maar lekker rustig, fijn eten, leuke mensen. Top stek.Is dat voor bedjes huren? Of lunch en/of diner??
Als je er nog niet geweest bent is een keer Crazy Piano's echt wel leuk! Lekker sfeertje, wel druk.

Verder, richting de haven lopen op t strand, aan die kant heb je de leukste strandtenten, dus wat verder weg van het echt toeristische gedeelte.. Al blijft scheveningen natuurlijk toeristisch.

Als je zin hebt om een stukje te rijden dan is Kijkduin ook leuk. Leuk strand, minder toeristen, leuke tenten.
Vandaag is de mooiste dag.
Ik zie nu 8 maand zwanger en ontstressen... Misschien niet naar Crazy Piano's dan! 😁
quote:kartonnendoos schreef op 06 augustus 2015 @ 22:06:

Als je er nog niet geweest bent is een keer Crazy Piano's echt wel leuk! Lekker sfeertje, wel druk.Dat is toch een terrasje/café? Of ook leuk om wat te eten?
Cafe/discotheek. Volgens mij kan je er ook eten maar dat heb ik nog nooit gedaan... Weet ook niet of t goed eten is daar!
Vis halen bij Simones natuurlijk.
Als je wil ontstressen zeg ik de hele dag De Staat. Bedjes, lunch, diner. Kan allemaal. Goed boek mee en klaar, niks meer aan doen.
Als je s avonds gaat eten ga dan niet op de boulevard zitten, maar lekker naar de haven, zitten een paar goeie restaurants, zoals Catch, Harbour Club, Waterproef, Lemongrass. Of iets betaalbaarder: Rootz, Dap & co
Natuurlijk ook leuk voor lunch
Wij hebben lekker gegeten bij Columbus. Is al wel een tijdje terug...
Bij het zwarte pad gaan zitten, aan het einde van de boulevard. Meerdere strandtenten met een relaxte en rustige sfeer. Eten bij Le Bon Mangeur als je iets meer te besteden hebt en echt lekker wilt eten. Is net achter de boulevard. Als je even iets anders wilt naar het Scheveningen museum. Visje eten bij simonis idd.
Goedkoop en ook leuk: bleu lagoon
quote:superjuffie schreef op 06 augustus 2015 @ 22:28:

Wij hebben lekker gegeten bij Columbus. Is al wel een tijdje terug...

Ik blijf ook liefhebber van Columbus, wel boulevard, net iets voorbij McD vanaf de Pier gezien.

De lekkere (lunch)salade met gerookte forel en pecannoten!
En de patat met mayo bij Simonis (tenminste boulevard) achterwege laten, tenzij je van mier- en mierzoete mayo houdt.
Een leuk klein kroegje met terras vind ik de Kleine Prom, net stukje naar rechts als je met je gezicht naar de Pier staat. Pal daarvoor zit een mega strandtent met een nog megagrotere menulijst. ALLES is daar bagger. Echt heel slecht.
Wat een supertips!
De eetkamer van Scheveningen is echt een top restaurant. Veel plezier!
Mocht het een dagje regenen en/of mocht je zin hebben in goede koffie met lekkers; meneer chocola midden in het centrum is ook een aanrader!
quote:thee schreef op 06 augustus 2015 @ 23:23:

En de patat met mayo bij Simonis (tenminste boulevard) achterwege laten, tenzij je van mier- en mierzoete mayo houdt.De garnalenkroketten ook niet doen. Die van van Zoutebier op de Groot Hertoginnelaan in Den Haag zijn een omweg meer dan waard. Neem vooral een doos bevroren mee naar huis: verrukkelijk!!!
Ik heb laatst in een vegetarisch restaurant gegeten: was lekker! En leuke mensen.
Www.leaf-vegetarian.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven