Het Sprookjesbos
zondag 9 augustus 2015 om 21:27
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.
Wees welkom!
Wees welkom!
zondag 9 augustus 2015 om 22:20
quote:LittleRedRidingHood schreef op 09 augustus 2015 @ 22:15:
[...]
Als ik dat zou vertellen was er natuurlijk niks geheimzinnigs en spannends meer aan
Ik meen je laatst al gezien te hebben bij de 'Tover Je Droomprins'-dagen, maar snapte niet waarom je na de laatste workshop met die houthakker stond te foezelen achter de tribune.
Hou je je niet aan je eigen sprookje?
[...]
Als ik dat zou vertellen was er natuurlijk niks geheimzinnigs en spannends meer aan
Ik meen je laatst al gezien te hebben bij de 'Tover Je Droomprins'-dagen, maar snapte niet waarom je na de laatste workshop met die houthakker stond te foezelen achter de tribune.
Hou je je niet aan je eigen sprookje?
zondag 9 augustus 2015 om 22:25
quote:Amand schreef op 09 augustus 2015 @ 22:20:
[...]
Hou je je niet aan je eigen sprookje?Hé, de OP zegt het al: fantasie en werkelijkheid ontmoeten elkaar hier in het Sprookjesbos. In werkelijkheid had ik allang fantasieën over die stoere brede houthakker.
[...]
Hou je je niet aan je eigen sprookje?Hé, de OP zegt het al: fantasie en werkelijkheid ontmoeten elkaar hier in het Sprookjesbos. In werkelijkheid had ik allang fantasieën over die stoere brede houthakker.
zondag 9 augustus 2015 om 22:33
quote:LittleRedRidingHood schreef op 09 augustus 2015 @ 22:25:
[...]
Hé, de OP zegt het al: fantasie en werkelijkheid ontmoeten elkaar hier in het Sprookjesbos. In werkelijkheid had ik allang fantasieën over die stoere brede houthakker.
De tweepersoons bij Grootmoeder is morgen voor mij en Penelope Cruz, trouwens. Vandaag is ze nog onderweg. Het vliegt niet zo snel met een houten poot.
[...]
Hé, de OP zegt het al: fantasie en werkelijkheid ontmoeten elkaar hier in het Sprookjesbos. In werkelijkheid had ik allang fantasieën over die stoere brede houthakker.
De tweepersoons bij Grootmoeder is morgen voor mij en Penelope Cruz, trouwens. Vandaag is ze nog onderweg. Het vliegt niet zo snel met een houten poot.
zondag 9 augustus 2015 om 22:38
quote:Amand schreef op 09 augustus 2015 @ 22:33:
[...]
[img]http://wm.schoolofdragons.com/SoD/Jooml ... t-fury.png[/img]Zeg, en waar moet ik dan slapen? Het is wel mijn grootmoeder hè. Of heb je dr al opgevreten?
[...]
[img]http://wm.schoolofdragons.com/SoD/Jooml ... t-fury.png[/img]Zeg, en waar moet ik dan slapen? Het is wel mijn grootmoeder hè. Of heb je dr al opgevreten?