Het Sprookjesbos

09-08-2015 21:27 1685 berichten
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

Wees welkom!
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 09 augustus 2015 @ 22:41:

[...]

Als ie maar kan huishouden/kuisen... ik vind hem wel een lekker ding.. voor een Tovenaar dan he?Er zijn heel veel dingen die ik kan maar de door jouw genoemde activiteiten vallen daar niet onder. Daar heb ik een vrouw voor
De wereld draait op koffie
quote:doornroosje9 schreef op 09 augustus 2015 @ 22:41:

[...]

[img]http://38.media.tumblr.com/260b2e4eaf77 ... o1_400.gif[/img]
quote:Goede-Fee schreef op 09 augustus 2015 @ 22:39:

Bos is groot, er is altijd plek toch Roodkapje als je maar geen boos wicht bent.??

Of is er strikt een deur beleid?Ik ben vooral goed in rammen dus die tovenaar kan beter maar beter oppassen
I am bad and that is good, I will never be good and that's not bad, there's no one I'd rather be than me
quote:Amand schreef op 09 augustus 2015 @ 22:39:

[...]

Er was wel sprake van dingen die je met je mond doet, maar opeten was het niet.

Dat soort uitspraken komende van een smurf

Ik zoek m'n houthakker wel weer op.
quote:Tovenaar schreef op 09 augustus 2015 @ 22:43:

[...]

Er zijn heel veel dingen die ik kan maar de door jouw genoemde activiteiten vallen daar niet onder. Daar heb ik een vrouw voor Een echte of een toveropblaaspop?
quote:wreckitRalph schreef op 09 augustus 2015 @ 22:43:

[...]

Ik ben vooral goed in rammen dus die tovenaar kan beter maar beter oppassen #Pakt onzichtbaarheidscape
quote:wreckitRalph schreef op 09 augustus 2015 @ 22:43:

[...]

Ik ben vooral goed in rammen dus die tovenaar kan beter maar beter oppassen Ik zou morgen even de inburgeringscursus passief agressief reageren even volgen bij meneer de Uil links achter in het bos.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 09 augustus 2015 @ 22:44:

[...]

Dat soort uitspraken komende van een smurf

In het Sprookjesbos ben ik niet Grote Smurf, maar een stoere skydiver met brede schouders en heb ik m'n baard afgeschoren tot een just-out-of-bed schaduw
quote:Tovenaar schreef op 09 augustus 2015 @ 22:43:

[...]

Er zijn heel veel dingen die ik kan maar de door jouw genoemde activiteiten vallen daar niet onder. Daar heb ik een vrouw voor
Life is short. Eat dessert first.
quote:Goede-Fee schreef op 09 augustus 2015 @ 22:44:

[...]

Een echte of een toveropblaaspop?

Moet ie wel oppassen met z'n toverstaf anders prikt ie de pop lek ;)
quote:Goede-Fee schreef op 09 augustus 2015 @ 22:46:

[...]

Ik zou morgen even de inburgeringscursus passief agressief reageren even volgen bij meneer de Uil links achter in het bos. Ah bedankt goede fee voor deze vriendelijke tip!
I am bad and that is good, I will never be good and that's not bad, there's no one I'd rather be than me
Wat een grappig topic. Past bij mijn weekend want heb alice in wonderland gekeken:)
quote:Amand schreef op 09 augustus 2015 @ 22:46:

[...]

In het Sprookjesbos ben ik niet Grote Smurf, maar een stoere skydiver met brede schouders en heb ik m'n baard afgeschoren tot een just-out-of-bed schaduw Aah, natúúrlijk mag ook jij je fantasieën hebben
quote:LittleRedRidingHood schreef op 09 augustus 2015 @ 22:48:

[...]

Aah, natúúrlijk mag ook jij je fantasieën hebben Die is wat je elfen-vriendinnen je morgen gaan geven wanneer je ze -ietwat wankel op je benen- vertelt over wat er deze nacht is gebeurd in het bed waar Penelope Cruz 6000 km voor op een draak naar toe vliegt
Zeg grote smurf, waar komen jullie dan vandaan?

Toch hè, komt dat niet echt over met een Grote Smurf ava. Maar on the bright side, je koos ten minste niet Pinkeltje

quote:Franjestaart schreef op 09 augustus 2015 @ 22:47:

Wat een grappig topic. Past bij mijn weekend want heb alice in wonderland gekeken:)Welkom in het sprookjesbos. De tovenaar is wat knorrig maar dat kun je vast wel hebben.
quote:wreckitRalph schreef op 09 augustus 2015 @ 22:47:

[...]

Ah bedankt goede fee voor deze vriendelijke tip!Ja dat ben ik. Goed.
quote:Tovenaar schreef op 09 augustus 2015 @ 22:54:

Zeg grote smurf, waar komen jullie dan vandaan?Waterkraan, sleutelgat...
quote:wreckitRalph schreef op 09 augustus 2015 @ 22:55:

[...]

Welkom in het sprookjesbos. De tovenaar is wat knorrig maar dat kun je vast wel hebben.Wat goed, je hoeft morgen alleen even wat opfrismateriaal te bestuderen en dan krijg je de inburgeringsbadge vast meteen opgespeld.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 09 augustus 2015 @ 22:55:

Toch hè, komt dat niet echt over met een Grote Smurf ava. Maar on the bright side, je koos ten minste niet Pinkeltje

Dat is morgenochtend pas. Ook Grote smurf heeft een grens. Vlak jezelf niet uit hè

Of klein Duimpje
Ja hoor, we zijn hier niet zo territoriaal ingesteld. Grenzen? Die zijn er om te overschrijden.

[...]

Waterkraan, sleutelgat...Wij houden van gaten. En nattigheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven