Het Sprookjesbos
zondag 9 augustus 2015 om 21:27
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.
Wees welkom!
Wees welkom!
maandag 10 augustus 2015 om 11:40
maandag 10 augustus 2015 om 11:50
quote:Goede-Fee schreef op 10 augustus 2015 @ 10:20:
Ik heb de arme vrouw van Tovenaar vrijgegeven vandaag, en er wacht een leuke verrassing voor hem als hij thuis komt. Heerlijke appeltaart. Ik heb liever dat die troep uit de kelder verdwijnt. Dus zet haar aan het werk of ik laat je straks verdwijnen met het veevervoer
Ik heb de arme vrouw van Tovenaar vrijgegeven vandaag, en er wacht een leuke verrassing voor hem als hij thuis komt. Heerlijke appeltaart. Ik heb liever dat die troep uit de kelder verdwijnt. Dus zet haar aan het werk of ik laat je straks verdwijnen met het veevervoer
De wereld draait op koffie
maandag 10 augustus 2015 om 11:53
quote:Tovenaar schreef op 10 augustus 2015 @ 11:50:
[...]
Ik heb liever dat die troep uit de kelder verdwijnt. Dus zet haar aan het werk of ik laat je straks verdwijnen met het veevervoer
Ja is goed, maar eerst neem een lekker stukje appeltaart.....
Heb de extra lekkere appeltjes speciaal opgehaald bij de de kleuterschool.
[...]
Ik heb liever dat die troep uit de kelder verdwijnt. Dus zet haar aan het werk of ik laat je straks verdwijnen met het veevervoer
Ja is goed, maar eerst neem een lekker stukje appeltaart.....
Heb de extra lekkere appeltjes speciaal opgehaald bij de de kleuterschool.
maandag 10 augustus 2015 om 11:56
quote:Tovenaar schreef op 10 augustus 2015 @ 11:50:
[...]
En dit is nog een vriendelijke oplossing, je wil niet weten wat er kan gebeuren als ik boos ben.
[...]
En dit is nog een vriendelijke oplossing, je wil niet weten wat er kan gebeuren als ik boos ben.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 10 augustus 2015 om 12:02
maandag 10 augustus 2015 om 12:04
quote:elfje12 schreef op 10 augustus 2015 @ 12:02:
[...]
Ik dacht meer aan een Robin Hood. Stel je voor dat je het bos plat brand met je vuurballen! Ja nou ja, ik ben op zich gewoon een superheld en geen Robin Hood. En voor wat betreft de vuurballen: ik heb mijn BHV plus brandveiligheidscursus prima afgerond. Dus an sich denk ik dat dat goed moet gaan en ik kan de boel laten impregneren voor de zekerheid.
[...]
Ik dacht meer aan een Robin Hood. Stel je voor dat je het bos plat brand met je vuurballen! Ja nou ja, ik ben op zich gewoon een superheld en geen Robin Hood. En voor wat betreft de vuurballen: ik heb mijn BHV plus brandveiligheidscursus prima afgerond. Dus an sich denk ik dat dat goed moet gaan en ik kan de boel laten impregneren voor de zekerheid.
maandag 10 augustus 2015 om 12:05
quote:elfje12 schreef op 10 augustus 2015 @ 12:01:
[...]
[img]http://www.arganwinkel.nl/blog/wp-conte ... 06/035.jpg[/img]Die zien er veilig uit. Jij mag mij aaien.
[...]
[img]http://www.arganwinkel.nl/blog/wp-conte ... 06/035.jpg[/img]Die zien er veilig uit. Jij mag mij aaien.
maandag 10 augustus 2015 om 12:08
quote:Sidroht schreef op 10 augustus 2015 @ 12:04:
[...]
Ja nou ja, ik ben op zich gewoon een superheld en geen Robin Hood. En voor wat betreft de vuurballen: ik heb mijn BHV plus brandveiligheidscursus prima afgerond. Dus an sich denk ik dat dat goed moet gaan en ik kan de boel laten impregneren voor de zekerheid.De boel laten impregneren lijkt me niet zo'n goed idee, dat plakt zo. Maar de rest klonk goed! En ach, een superheld is een Sprookjesbos ook wel handig!
[...]
Ja nou ja, ik ben op zich gewoon een superheld en geen Robin Hood. En voor wat betreft de vuurballen: ik heb mijn BHV plus brandveiligheidscursus prima afgerond. Dus an sich denk ik dat dat goed moet gaan en ik kan de boel laten impregneren voor de zekerheid.De boel laten impregneren lijkt me niet zo'n goed idee, dat plakt zo. Maar de rest klonk goed! En ach, een superheld is een Sprookjesbos ook wel handig!