Het Sprookjesbos

09-08-2015 21:27 1685 berichten
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

Wees welkom!
Zijn er al bezorgers voor de fabeltjeskrant? Zo niet dan willen wij die taak wel op ons nemen, genoeg ervaring hier!
quote:dezevendwergen schreef op 10 augustus 2015 @ 10:50:

Zijn er al bezorgers voor de fabeltjeskrant? Zo niet dan willen wij die taak wel op ons nemen, genoeg ervaring hier!Mooi, die taak is dan bij deze vergeven!
Tijdens het bramen plukken ben ik in de struiken geduwd door een van de dwergen. Nu heb ik een doorn in mijn voet en is een vleugel gescheurd. Onstuimige rekel, ik stuur je naar Stiefmoeder!
Alle reacties Link kopieren
Oeh, een boos elfje, ik denk dat ik maar blijf zitten.
quote:elfje12 schreef op 10 augustus 2015 @ 11:35:

Tijdens het bramen plukken ben ik in de struiken geduwd door een van de dwergen. Nu heb ik een doorn in mijn voet en is een vleugel gescheurd. Onstuimige rekel, ik stuur je naar Stiefmoeder!Was het wel een dwerg? Niet die enge smurf?
quote:HetZevendeGeitje schreef op 10 augustus 2015 @ 11:36:

Oeh, een boos elfje, ik denk dat ik maar blijf zitten. Leuk een geitje! Mag ik je even aaien? Ben niet boos op jou, dus je bent veilig.
quote:Goede-Fee schreef op 10 augustus 2015 @ 11:40:

[...]

Was het wel een dwerg? Niet die enge smurf?Oh, dat zou ook kunnen. Het ging ook zo snel!
Mss houdt dit geitje niet van aaien. Lust je mss een hamburger? Een appel is niet veilig hier.
quote:elfje12 schreef op 10 augustus 2015 @ 11:41:

[...]

Oh, dat zou ook kunnen. Het ging ook zo snel!Nee, het waren niet de smurfen. Die zitten heel de ochtend al te trollen op het Viva-forum.
quote:Amand schreef op 10 augustus 2015 @ 11:44:

[...]

Nee, het waren niet de smurfen. Die zitten heel de ochtend al te trollen op het Viva-forum.Dan was het toch die onstuimige dwerg!
Ik kijk wel link uit. Iedereen weet dat je daar gesmurf mee krijgt, wanneer je een elf in de bosjes smurft.
quote:Amand schreef op 10 augustus 2015 @ 11:49:

Ik kijk wel link uit. Iedereen weet dat je daar gesmurf mee krijgt, wanneer je een elf in de bosjes smurft.Precies!
quote:Goede-Fee schreef op 10 augustus 2015 @ 10:20:

Ik heb de arme vrouw van Tovenaar vrijgegeven vandaag, en er wacht een leuke verrassing voor hem als hij thuis komt. Heerlijke appeltaart. Ik heb liever dat die troep uit de kelder verdwijnt. Dus zet haar aan het werk of ik laat je straks verdwijnen met het veevervoer
De wereld draait op koffie
quote:Tovenaar schreef op 10 augustus 2015 @ 11:50:

[...]

Ik heb liever dat die troep uit de kelder verdwijnt. Dus zet haar aan het werk of ik laat je straks verdwijnen met het veevervoer

Ja is goed, maar eerst neem een lekker stukje appeltaart.....

Heb de extra lekkere appeltjes speciaal opgehaald bij de de kleuterschool.

[...]

Ik heb liever dat die troep uit de kelder verdwijnt. Dus zet haar aan het werk of ik laat je straks verdwijnen met het veevervoer Echt een vriendelijke tovenaar ben je niet, he.
quote:Amand schreef op 10 augustus 2015 @ 11:49:

Ik kijk wel link uit. Iedereen weet dat je daar gesmurf mee krijgt, wanneer je een elf in de bosjes smurft.Slim smurfje!

[...]

Ik heb liever dat die troep uit de kelder verdwijnt. Dus zet haar aan het werk of ik laat je straks verdwijnen met het veevervoer

En dit is nog een vriendelijke oplossing, je wil niet weten wat er kan gebeuren als ik boos ben.

Life is short. Eat dessert first.
quote:elfje12 schreef op 10 augustus 2015 @ 11:40:

[...]

Leuk een geitje! Mag ik je even aaien? Ben niet boos op jou, dus je bent veilig.Oh, ik weet niet hoor.. Mag ik eerst je hand even zien? Misschien ben je stiekem de wolf wel.
Is er nog iets met een superheld nodig? Als toveren enzo niet volstaat en er gevlogen moet worden en dingen met vuurballen gooien enzl?
quote:HetZevendeGeitje schreef op 10 augustus 2015 @ 11:56:

[...]

Oh, ik weet niet hoor.. Mag ik eerst je hand even zien? Misschien ben je stiekem de wolf wel.
quote:Sidroht schreef op 10 augustus 2015 @ 12:01:

Is er nog iets met een superheld nodig? Als toveren enzo niet volstaat en er gevlogen moet worden en dingen met vuurballen gooien enzl?Ik dacht meer aan een Robin Hood. Stel je voor dat je het bos plat brand met je vuurballen!
quote:elfje12 schreef op 10 augustus 2015 @ 12:02:

[...]

Ik dacht meer aan een Robin Hood. Stel je voor dat je het bos plat brand met je vuurballen! Ja nou ja, ik ben op zich gewoon een superheld en geen Robin Hood. En voor wat betreft de vuurballen: ik heb mijn BHV plus brandveiligheidscursus prima afgerond. Dus an sich denk ik dat dat goed moet gaan en ik kan de boel laten impregneren voor de zekerheid.
quote:elfje12 schreef op 10 augustus 2015 @ 12:01:

[...]

[img]http://www.arganwinkel.nl/blog/wp-conte ... 06/035.jpg[/img]Die zien er veilig uit. Jij mag mij aaien.
quote:elfje12 schreef op 10 augustus 2015 @ 12:02:

[...]

Ik dacht meer aan een Robin Hood. Stel je voor dat je het bos plat brand met je vuurballen! Als het bos in brand staat, piesen wij het wel uit! We zijn met zeven natuurlijk en enorme zeikerds!
quote:Sidroht schreef op 10 augustus 2015 @ 12:04:

[...]

Ja nou ja, ik ben op zich gewoon een superheld en geen Robin Hood. En voor wat betreft de vuurballen: ik heb mijn BHV plus brandveiligheidscursus prima afgerond. Dus an sich denk ik dat dat goed moet gaan en ik kan de boel laten impregneren voor de zekerheid.De boel laten impregneren lijkt me niet zo'n goed idee, dat plakt zo. Maar de rest klonk goed! En ach, een superheld is een Sprookjesbos ook wel handig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven