alleen

14-08-2015 14:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste viva lezers,

ik ben niet ongelukkig maar ook niet heel erg gelukkig nou ik heb mijn dagen eigenlijk.

ik heb een erg leuke en lieve vriend en die maakt me erg gelukkig we doen veel leuke dingen samen en hebben een stabiele gezonde leuke relatie veder voel ik me vaak eenzaam.

Terwijl hier niet echt een logische verklaring voor is ik woon nog thuis bij mijn ouders ( vader heeft ernstige drankproblemen) en mijn vriend woont tijdelijk bij ons in huis hij woonde al op zichzelf maar moest dit huis uit wegens onverwachte sloop ook dit gaat erg goed.

Maar ik ben elke dag thuis ik volg namelijk een studie vanuit huis en hij gaat dagelijks naar werk dan voel ik me zo eenzaam als hij er niet is ik heb ook 2 goeie vriendinnen die ik wekelijks spreek/zie.

Maar het is meer een beetje dat ik me niet soms niet echt thuis voel het is moeilijk iemand te zien van wie je houd de afgrond in te gaan , dus ik loop een beetje vast jullie leuke tips wat kan ik doen qua leuke dingen of misschien hebben jullie advies ? Bedankt alvast !
Maak je niet afhankelijk van je vriend "ik heb een erg leuke en lieve vriend en die maakt me erg gelukkig ", Je geluk mort niet van hem afhangen, hij kan hooguit wat toevoegen aan jouw geluk. Dus wordt eerst vriend met jezelf, ga naast die studie iets doen. Misschien bijbaan of vrijwilligerswerk ( er zijn meer soorten vrijwilligerswerk dan je denkt) Op die manier heb jij ook iets te vertellen als hij thuiskomt, Lijkt me zeker zo gezellig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
beste nlies ,

dankjewel voor je reactie je hebt zeker deels gelijk maar ik heb al eerder een baan met mijn studie geprobeerd te combineren en dit was geen succes omdat deze studie erg veel energie en vooral veel tijd van me vraagt ben ik hier gewoon de gehele dag mee bezig.

Dus dat word hem niet helaas veder nog tips?
Je alleen voelen als je bij mensen in de buurt bent is niet iets vreemds hoor. Er zijn meer mensen die dit hebben. Het is belangrijk het bespreekbaar te maken. Uit te zoeken waarom je dit zo voelt.

Maar het is ook belangrijk om je geluk niet af te laten hangen van een ander. Iemand kan geen 24/7 bij je zijn, je moet het toch echt met jezelf doen!

Ga iets doen wat je leuk vindt, zoek afleiding en ga jezelf vermaken.

Let goed op jezelf en anders breng een bezoekje aan je huisarts om dit te bespreken.
Dankjewel KiaOraHoi ,

Ik ben ook niet ongelukkig als mijn vriend er niet is hij is vaak genoeg bij vrienden en ik bij vriendinnen vind het ook lekker om apart van elkaar te zijn dus dat is het eigenlijk ook niet waarschijnlijk verkeerd uitgelegd in mijn topic ik voel me soms niet begrepen eenzaam heel erg anders en alleen ookal ben ik dat niet.

Ik weet niet goed wat ik moet doen..
quote:Elisa2015 schreef op 14 augustus 2015 @ 15:28:

Dankjewel KiaOraHoi ,

Ik ben ook niet ongelukkig als mijn vriend er niet is hij is vaak genoeg bij vrienden en ik bij vriendinnen vind het ook lekker om apart van elkaar te zijn dus dat is het eigenlijk ook niet waarschijnlijk verkeerd uitgelegd in mijn topic ik voel me soms niet begrepen eenzaam heel erg anders en alleen ookal ben ik dat niet.

Ik weet niet goed wat ik moet doen..

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor en je hebt het niet verkeerd uitgelegd.

Ik zou je als advies geven om te voorkomen dat jij je nog slechter gaat voelen er met je huisarts erover te gaan praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven