Holtkamper vouwwagen..

15-08-2015 11:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
wij willen graag een oude holtkamper kopen iemand enig idee waar ik specifiek op moet letten bij het bekijken van een oldie?

We zijn kampeerders en hebben al een caravan gehad en een de waard tent maar dus nog nooit een vouwwagen. Vliegen en huren van accomodatie hebben we ook al gedaan. Omdat onze oudste niet erg lang meer mee gaat op vakantie en onze jongste nog een jaar of 5 willen we er niet al te veel geld insteken. (dus geen 4 tot 10.000 euro voor een nieuwere HK)

Waterdicht etc. dat begrijp ik allemaal wel maar misschien dat ik dingen over het hoofd ga zien. Dus vandaar mijn vraag
leef
Dat is toevallig, ik lees mee! Ik zit met dezelfde vraag, maar dan omdat wij er een in de schuur hebben staan die we al jaren niet meer open hebben gehad en ik wil kijken of hij nog bruikbaar is.

En dat waterdicht, iemand die weet hoe je dat het beste kan testen? Zou een dag/nacht in de regen laten staan genoeg zijn, of de tuinslang erop?
Holtkamper! mijn ouders hadden zon ding, zeker 15 jaar in gekampeerd. Verder weinig tips behalve het checken van de naden, de lekkages die mn ouders hebben gehad zijn vooral naadlekkages geweest.
Laten keuren. Veel mensen kijken alleen naar naden of lekkage, maar dat is niets als het onderstel is doorgeroest of de remmen niet meer werken.
Inderdaad het onderstel laten keuren. Naden nakijken, ritsen checken, in en uitklappen checken.

Juli, ik zou hem eens opzetten en er een goede regenbui overheen laten gaan. Volgens mij kan dat de aankomende dagen best geregeld worden.
Mag ik vragen waarom je specifiek een oude holtkamper wil kopen?
Kijk even op deze website, daar staat heel veel informatie op en kun je zelf ook vragen stellen:

Vouwwagenclub
http://www.vouwwagenclub.info/forum/ind ... ic=16974.0

Misschien is dit iets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven