Omgekeerde wereld

16-08-2015 01:31 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen half jaar merkte ik op dat als ik mijn vriend zijn vrije gang liet gaan hij elke avond op de bank crashte na werk. Als ik niks zeg dan gaat de tv automatisch op een autoprogramma. Ik ga op die momenten iets voor mezelf doen. Nu zijn we dus een half jaar verder en deze momenten zijn steeds meer toegenomen. Ondanks dat we er meerdere keren over gepraat te hebben. Ik merk dat we uit elkaar aan het groeien zijn.

Afgelopen week heb ik de rollen omgedraaid om te laten zien in de praktijk wat ik nu werkelijk bedoel naar vriend toe. Ik ben deze week later als hem thuis gekomen. We hebben de afspraak wie het eerst thuis is kookt en helaas ben ik dat altijd. Deze week gezorgd dat hij dus moest koken, prima geen probleem. Bij thuiskomst steeds gezorgd dat ik als eerste op de bank zat en hele avond programma's gekeken welke ik leuk vind. Vriend ging op zijn telefoon zitten spelen. Woensdag zei hij er wat van. Het was nu wel weer zijn tv tijd. Waarop ik antwoorde dan zoeken we verder wat we beide leuk vinden.

Donderdag weer herhaald en is hij in slaap gevallen en vrijdag gaf hij aan het op deze manier niet vol te houden. Als ik dan aangeef dat dit precies hetzelfde is als wanneer hij dit zo bij mij doet dan klopt dat niet.

Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet...
quote:redbuIIetje schreef op 16 augustus 2015 @ 10:02:

[...]

Was dit ook al zo voor je samen ging wonen? Als je niet met elkaar kunt praten is er toch geen sprake van 'n relatie? Dan ben je alleen huisgenoten die ook af en toe seks hebben. Ik zou gewoon lekker weer 'n eigen woning regelen.Nee toen deed hij juist alles om me te vermaken. Snap wel dat dat in een relatie mind
quote:mary57 schreef op 16 augustus 2015 @ 10:28:

[...]

Wie heeft het over elke avond? TO wil toch wel 1 avond diepgaande gesprekken en kunnen filosoferen met haar vriend, dit is duidelijk wat ze zelf aangeeft. Maar daar moet je niet bij mannen mee aankomen. Dat is echt heel wat anders dan op een normale manier met elkaar communiceren, iets wat ze blijkbaar ook al niet met elkaar kunnen.echt OMG welke man leent zich daarvoor?
quote:dreamer084 schreef op 16 augustus 2015 @ 12:44:

[...]

Nee toen deed hij juist alles om me te vermaken. Snap wel dat dat in een relatie mindje vriend is niet je activiteitenbegeleider. het leven is geen efteling
quote:dreamer084 schreef op 16 augustus 2015 @ 12:44:

[...]

Nee toen deed hij juist alles om me te vermaken. Snap wel dat dat in een relatie mind

Die denkt: kat in het bakkie, de buit is binnen.

Een relatie is werken, en dat gaat 2 kanten op.
Ik zou je vriend gewoon verrassen met een gezellig etentje thuis en een film uitzoeken die jullie beide leuk vinden, lekker kletsen samen, filmpje kijken met een hapje en een drankje. Kijken jullie toch tv en besteed je toch tijd samen!
~ Si vis pacem, para bellum ~
quote:mary57 schreef op 16 augustus 2015 @ 08:09:

[...]

Ik moet de eerste man nog tegen komen die als hij thuis komt van zijn werk een hele avond lekker wil kletsen, diepgaande gesprekken wil voeren en wil filosoferen.

Daar heb je dan weer vriendinnen voor. Kunnen jullie niet een avond samen gaan sporten ofzo ipv voor de tv te hangen?

Dan mag ik me vast gelukkig prijzen, Skadiman doet niet liever dan lekker praten over allerlei onderwerpen (die hem ook interesseren) knuffelen op de bank, films kijken, samen koken e.d.

Nou moet ik ook wel zeggen dat hij gelukkig geen interesse heeft in de typische mannelijke dingen zoals autos en voetbal.

We hebben ook heel veel dezelfde interesses gelukkig.

Verveelt nooit!
~ Si vis pacem, para bellum ~
Tweede tv kopen voor op de slaapkamer.
Misschien zegt en verzint die man wel niks omdat het toch nooit goed is in jouw ogen.

Zet je de tv 2 avonden uit; 1 voor een avond massages, erotiek, seks, seks en nog eens seks en de andere avond voor spelletjes, babbels, elkaar voorlezen van gedichten en dagboekfragmenten, het vertellen van de laatste roddels.

Doe je nog 2 avonden films/ series die jullie beiden wel te pruimen vinden, ieder een eigen avond en dan hoef je nog maar 1 dag wat te verzinnen; dat kan dan om en om.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:dreamer084 schreef op 16 augustus 2015 @ 02:19:

Ik zou het liefst minimaal 1 avond lekker met elkaar zonder tv willen doorbrengen en lekker kletsen over van alles en nog wat. Hij houdt niet van diepgaande gesprekken en filosoferen. Zo'n avond draait bij hem om sex. Voor mij ook prima alleen niet elke keer.

Over seks valt heel wat af te filosoferen.

En er na kan je dan daadwerkelijk los gaan op elkaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven