Info over Israël
zondag 16 augustus 2015 om 21:21
quote:stippensokken schreef op 16 augustus 2015 @ 21:18:
Twee keer geweest (inclusief Westbank) en twee keer zonder kleerscheuren teruggekeerd.
Waar gaat je scharrel heen of wat gaat hij doen? Rondreizen, vrijwilligerswerk, strandvakantie of nog iets anders?Rondreizen hij gaat ook naar de oorlogsgebieden ik wil dat mijn mannetje veilig en heelhuids thuis komt. Het is daar oorlog en veel religiegekkies
Twee keer geweest (inclusief Westbank) en twee keer zonder kleerscheuren teruggekeerd.
Waar gaat je scharrel heen of wat gaat hij doen? Rondreizen, vrijwilligerswerk, strandvakantie of nog iets anders?Rondreizen hij gaat ook naar de oorlogsgebieden ik wil dat mijn mannetje veilig en heelhuids thuis komt. Het is daar oorlog en veel religiegekkies
zondag 16 augustus 2015 om 21:24
TO, Israelische vrouwen zijn wel erg mooi maar zullen niet zo snel aanpappen met een toerist, daar hoef je niet zo bang voor te zijn.
Verder heb je er gele schorpioenen die ongemerkt in je schoenen kunnen kruipen maar als je scharrel sandalen draagt zie je dat snel genoeg voordat ze in tenen en voeten kunnen prikken.
Wespen kunnen daar mega groot zijn.
De drie ooit ontdekte leeuwen rondom het gebied van de Dode zee zijn verder niet meer gesignaleerd verder heb je niet echt gevaarlijke dieren daar.
Het verkeer is wel super link daar, het toetert en raast als malloten.
Security staat daar dag en nacht op scherp en je vriend zal een formulier moeten invullen als hij het vliegveld betreedt. Daar willen ze ook de namen van zijn ouders weten. Daar doen ze niet zoveel mee tenzij zijn vader Bin Laden heet.
Je kunt er alles eten, zelfs pizza Hawaii ( mét echt ham ).
Verder heb je er gele schorpioenen die ongemerkt in je schoenen kunnen kruipen maar als je scharrel sandalen draagt zie je dat snel genoeg voordat ze in tenen en voeten kunnen prikken.
Wespen kunnen daar mega groot zijn.
De drie ooit ontdekte leeuwen rondom het gebied van de Dode zee zijn verder niet meer gesignaleerd verder heb je niet echt gevaarlijke dieren daar.
Het verkeer is wel super link daar, het toetert en raast als malloten.
Security staat daar dag en nacht op scherp en je vriend zal een formulier moeten invullen als hij het vliegveld betreedt. Daar willen ze ook de namen van zijn ouders weten. Daar doen ze niet zoveel mee tenzij zijn vader Bin Laden heet.
Je kunt er alles eten, zelfs pizza Hawaii ( mét echt ham ).
zondag 16 augustus 2015 om 21:43
Israelische vrouwen zijn erg lief en vriendelijk voor NL mannen.
mijn toenmalige vriend werd er flink in de watten gelegd, ik werd straal genegeerd.
we hebben in een hotel gezeten waar ze me elke keer iets anders te eten en te drinken brachten dan ik besteld had...
werd dan gewoon voor me op tafel gekwakt zonder iets te zeggen.
mijn toenmalige vriend werd er flink in de watten gelegd, ik werd straal genegeerd.
we hebben in een hotel gezeten waar ze me elke keer iets anders te eten en te drinken brachten dan ik besteld had...
werd dan gewoon voor me op tafel gekwakt zonder iets te zeggen.
wij slapen nooit.
zondag 16 augustus 2015 om 22:02
ik ga er echt nooit weer naar toe.
op de terugreis werd ik op het vliegveld van Tel Aviv door een stuk of 15 soldaten opgepakt.
ben ik 5 uur ondervraagd in een kamer, door 6 zwaarbewapende vrouwen, zat ik in mijn slipje op een kruk.
zwaarbewapend in een groep durven ze wel.
elke keer als ik iets wilde zeggen zonder dat me iets gevraagd werd gingen die machinegeweren omhoog, klikklik...
op de terugreis werd ik op het vliegveld van Tel Aviv door een stuk of 15 soldaten opgepakt.
ben ik 5 uur ondervraagd in een kamer, door 6 zwaarbewapende vrouwen, zat ik in mijn slipje op een kruk.
elke keer als ik iets wilde zeggen zonder dat me iets gevraagd werd gingen die machinegeweren omhoog, klikklik...
wij slapen nooit.
zondag 16 augustus 2015 om 22:07
quote:valentinamaria schreef op 16 augustus 2015 @ 22:02:
elke keer als ik iets wilde zeggen zonder dat me iets gevraagd werd gingen die machinegeweren omhoog, klikklik...Verschrikkelijk wat had je gedaan?
elke keer als ik iets wilde zeggen zonder dat me iets gevraagd werd gingen die machinegeweren omhoog, klikklik...Verschrikkelijk wat had je gedaan?
zondag 16 augustus 2015 om 22:10
quote:[Velma schreef op 16 augustus 2015 @ 22:05[/message]:[/b]
5 uur ondervraagd?
Jee, hebben ze nog een reden opgegeven?
nee, natuurlijk niet.
en na 2 keer vragen doe je dat ook niet meer, met die schietklare machinegeweren.
het vliegtuig was natuurlijk al vertrokken,
gelukkig stond er nog een KLM toestel waar ze nog plek hadden.
ze lieten me ook gewoon zitten met leeggehaalde koffers, met losgesneden voering.
5 uur ondervraagd?
Jee, hebben ze nog een reden opgegeven?
nee, natuurlijk niet.
en na 2 keer vragen doe je dat ook niet meer, met die schietklare machinegeweren.
het vliegtuig was natuurlijk al vertrokken,
gelukkig stond er nog een KLM toestel waar ze nog plek hadden.
ze lieten me ook gewoon zitten met leeggehaalde koffers, met losgesneden voering.
wij slapen nooit.
zondag 16 augustus 2015 om 22:49
Wát een idioterie, kan me voorstellen dat je op zo 'n avontuur niet meer zit te wachten. Ik ben zelf ook ooit eens uit de rij geplukt ( was toen nog wel piepjong en had niet zo 'n trek in een kruisverhoor aan uitcheckbalie ) , werd toen ook ondervraagd maar niet op zo'n onbehoorlijke manier zoals ze bij jou hebben gedaan.
Daarna eigenlijk niet meer meegemaakt bij in- en uitchecken.
Daarna eigenlijk niet meer meegemaakt bij in- en uitchecken.
zondag 16 augustus 2015 om 22:54
quote:valentinamaria schreef op 16 augustus 2015 @ 22:02:
Meteen een extra goede reden om niet naar dat land met lebensraum politik te gaan.
Met andere bewoordingen zou het weer een ban opleveren.
Meteen een extra goede reden om niet naar dat land met lebensraum politik te gaan.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
zondag 16 augustus 2015 om 23:06
zondag 16 augustus 2015 om 23:41
quote:[happy-daddy schreef op 16 augustus 2015 @ 22:54[/message]:
[...]
je kan daar echt niks beginnen als ze je ergens van verdenken.
is wel in meer landen natuurlijk, maar ik heb ook nergens een verklaring voor gehad.
[...]
is wel in meer landen natuurlijk, maar ik heb ook nergens een verklaring voor gehad.
wij slapen nooit.
maandag 17 augustus 2015 om 00:54
quote:valentinamaria schreef op 16 augustus 2015 @ 23:41:
[...]
Je moet er ook gewoon niet naar toe gaan.
De enige reden dat deze landje pik politiek niet geboycot wordt is omdat ze zo zielig zijn.
Ze hebben zoveel geleden in de oorlog , daarom mogen ze nu doen wat alle andere landen niet mogen.
Nu ben ik meteen weer de antisemiet want ik heb kritiek op de politiek van israel
[...]
Je moet er ook gewoon niet naar toe gaan.
De enige reden dat deze landje pik politiek niet geboycot wordt is omdat ze zo zielig zijn.
Ze hebben zoveel geleden in de oorlog , daarom mogen ze nu doen wat alle andere landen niet mogen.
Nu ben ik meteen weer de antisemiet want ik heb kritiek op de politiek van israel
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.