Het Sprookjesbos
zondag 9 augustus 2015 om 21:27
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.
Wees welkom!
Wees welkom!
zondag 16 augustus 2015 om 23:16
quote:doornroosje9 schreef op 16 augustus 2015 @ 23:14:
Ah ja, zondag natuurlijk. Was het een leuke dienst? Ga je elke week of meerdere keren per week?Ja ik vond het een goede dienst had zelf ook een stuk bijgedragen met iets was nog aan het twijfelen of ik het wel of niet zou zeggen. Na de dienst tijdens de koffie/thee goede opbouwende gesprekken.
Ah ja, zondag natuurlijk. Was het een leuke dienst? Ga je elke week of meerdere keren per week?Ja ik vond het een goede dienst had zelf ook een stuk bijgedragen met iets was nog aan het twijfelen of ik het wel of niet zou zeggen. Na de dienst tijdens de koffie/thee goede opbouwende gesprekken.
zondag 16 augustus 2015 om 23:22
quote:doornroosje9 schreef op 16 augustus 2015 @ 23:19:
Fijn voor je. Heb je daar ook vrienden of zie je die mensen alleen tijdens de dienst?Een man die er vandaag niet was daar ga ik weleens op bezoek en bel er ook regelmatig mee. Ben er 14,15 jaar mee bevriend. Eerlijk gezegd zou het geen slecht idee zijn om meer contact te hebben met gelovigen buiten de dienst.
Fijn voor je. Heb je daar ook vrienden of zie je die mensen alleen tijdens de dienst?Een man die er vandaag niet was daar ga ik weleens op bezoek en bel er ook regelmatig mee. Ben er 14,15 jaar mee bevriend. Eerlijk gezegd zou het geen slecht idee zijn om meer contact te hebben met gelovigen buiten de dienst.
zondag 16 augustus 2015 om 23:36