Info over Israël

16-08-2015 20:59 35 berichten
mijn scharrel gaat binnenkort op vakantie met vrienden naar Israël ik maak me een beetje zorgen is het veilig daar? zijn er mensen die daar geweest zijn op dit forum? Hoe is/was het daar?

Ik wil zo veel mogelijk weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tas28 schreef op 16 augustus 2015 @ 22:07[/message]:

[...]

Verschrikkelijk wat had je gedaan?helemaal niks.
wij slapen nooit.
quote:happy-daddy schreef op 17 augustus 2015 @ 00:54:

[...]

Je moet er ook gewoon niet naar toe gaan.

De enige reden dat deze landje pik politiek niet geboycot wordt is omdat ze zo zielig zijn.

Ze hebben zoveel geleden in de oorlog , daarom mogen ze nu doen wat alle andere landen niet mogen.

Nu ben ik meteen weer de antisemiet want ik heb kritiek op de politiek van israelErg slim kom je in ieder geval niet over met deze opmerking misschien moet je een keer wat geschiedenislessen volgen ipv linkse propaganda te volgen.
quote:Wageningen1985 schreef op 17 augustus 2015 @ 06:39:

[...]

Erg slim kom je in ieder geval niet over met deze opmerking misschien moet je een keer wat geschiedenislessen volgen ipv linkse propaganda te volgen.
quote:Wageningen1985 schreef op 17 augustus 2015 @ 06:39:

[...]

Erg slim kom je in ieder geval niet over met deze opmerking misschien moet je een keer wat geschiedenislessen volgen ipv linkse propaganda te volgen.

Dat het hoogste gerechtshof in de wereld het landje pik beleid illegaal noemt is linkse propaganda?

Weten we dat ook weer.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
quote:happy-daddy schreef op 17 augustus 2015 @ 08:59:

[...]

Dat het hoogste gerechtshof in de wereld het landje pik beleid illegaal noemt is linkse propaganda?

Weten we dat ook weer.Jij weer met je landjepik volgens mij woonde er al lang joden voor de oorlog, maar hierbij stopt mijn discussie, dit topic is voor reizen niet voor actueel.
Ja, voor de stichting van de staat Israel woonde daar zeker joden, die zijn dus in Palestina ( zo benoemd door de Romeinen ) en zijn ook Palestijnen, Joodse Palestijnen
daar komt jezus toch van. ben je die weleens tegen gekomen dan woppie??
Ja ik heb een nachtje in de kribbe geslapen voor 1 miljoen sjekkel kan dat. Moest wel m'n benen afdoen.
quote:Velma schreef op 17 augustus 2015 @ 17:31:

Ja, voor de stichting van de staat Israel woonde daar zeker joden, die zijn dus in Palestina ( zo benoemd door de Romeinen ) geboren en zijn ook Palestijnen, Joodse Palestijnen
Sterkte TO, kan me goed voorstellen dat je er tegen op ziet dat je scharrel naar zo'n armoedig oorlogsland gaat.
~ Si vis pacem, para bellum ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven