Het Sprookjesbos
zondag 9 augustus 2015 om 21:27
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.
Wees welkom!
Wees welkom!
maandag 17 augustus 2015 om 21:34
quote:LittleRedRidingHood schreef op 17 augustus 2015 @ 21:29:
Oh my als je je bericht wijzigt, is die zwarte balk er nog steeds, dan is het helemaal een zwartwitte bedoening zeg. Streepjescodeforum.
Kijk even in het bugtopic.
We oefenen een zwart-wit ritme daar !
Ohja ik kwam even lezen waar de fuss over ging... Maar ik snap er niet zoveel van en maar beter ook toch?
Nieuwsgierigheid is geen mooie eigenschap.
Oh my als je je bericht wijzigt, is die zwarte balk er nog steeds, dan is het helemaal een zwartwitte bedoening zeg. Streepjescodeforum.
Kijk even in het bugtopic.
We oefenen een zwart-wit ritme daar !
Ohja ik kwam even lezen waar de fuss over ging... Maar ik snap er niet zoveel van en maar beter ook toch?
Nieuwsgierigheid is geen mooie eigenschap.
enn wijzigde dit bericht op 17-08-2015 21:35
Reden: Gods verkeerde quote! Even aanpassen sorry!
Reden: Gods verkeerde quote! Even aanpassen sorry!
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 17 augustus 2015 om 21:34
maandag 17 augustus 2015 om 21:35
quote:DorothyParker schreef op 17 augustus 2015 @ 21:34:
[...]
Is toch ook een sprookje, niet? Iets met drie broers en drie veren die de weg wijzen.
(Waar dat Harry Potter-gedoe op gebaseerd is)Zegt me eerlijk gezegd niets, maar ik moet bekennen dat ik alleen de bekende sprookjes ken. Dus ik geloof je wel.
[...]
Is toch ook een sprookje, niet? Iets met drie broers en drie veren die de weg wijzen.
(Waar dat Harry Potter-gedoe op gebaseerd is)Zegt me eerlijk gezegd niets, maar ik moet bekennen dat ik alleen de bekende sprookjes ken. Dus ik geloof je wel.
maandag 17 augustus 2015 om 21:42
quote:HetZevendeGeitje schreef op 17 augustus 2015 @ 21:35:
[...]
Zegt me eerlijk gezegd niets, maar ik moet bekennen dat ik alleen de bekende sprookjes ken. Dus ik geloof je wel. Komt uit een "raar" sprookjesboek van mijn grootmoeder. Dus misschien niet al te bekend .
[...]
Zegt me eerlijk gezegd niets, maar ik moet bekennen dat ik alleen de bekende sprookjes ken. Dus ik geloof je wel. Komt uit een "raar" sprookjesboek van mijn grootmoeder. Dus misschien niet al te bekend .
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 17 augustus 2015 om 22:03
maandag 17 augustus 2015 om 22:09
Nee er zijn 2 verschillende mensen geblokkeerd ( maar niet zo heel goed) omdat een mod een stafje van een permabanner niet kon negeren en ze geen idee hebben wat ze precies moeten checken om dubbelnicken te checken.
Simsalabim.
En ipv van sorry en bedankt voor de uitleg worden ze boos en dreigen ze met een ip ban.
Simsalabim.
En ipv van sorry en bedankt voor de uitleg worden ze boos en dreigen ze met een ip ban.
maandag 17 augustus 2015 om 22:13
quote:Goede-Fee schreef op 17 augustus 2015 @ 22:09:
Nee er zijn 2 verschillende mensen geblokkeerd ( maar niet zo heel goed) omdat een mod een stafje van een permabanner niet kon negeren en ze geen idee hebben wat ze precies moeten checken om dubbelnicken te checken.
Simsalabim.
Waarom zouden mensen jullie eigenlijk beginnen te staffen?
Sorry, had hier voor vanavond ook nog nooit gekeken. Maar neem aan dat dit een onderling grapje/idee is, dus snap niet waarom iemand zou staffen. (En ben ook te lui om terug te gaan lezen. Sorry )
Simsalabim.
Waarom zouden mensen jullie eigenlijk beginnen te staffen?
Sorry, had hier voor vanavond ook nog nooit gekeken. Maar neem aan dat dit een onderling grapje/idee is, dus snap niet waarom iemand zou staffen. (En ben ook te lui om terug te gaan lezen. Sorry )
maandag 17 augustus 2015 om 22:14
maandag 17 augustus 2015 om 22:21
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 augustus 2015 @ 22:17:
[...]
I rest my case Je zegde daarnet dat het ergens anders uitgelegd was. Anders kon je ook gewoon zeggen dat het op een andere pagina stond. Kan ook niet elk topic op het forum gaan afzoeken naar een mogelijke uitleg.
[...]
I rest my case Je zegde daarnet dat het ergens anders uitgelegd was. Anders kon je ook gewoon zeggen dat het op een andere pagina stond. Kan ook niet elk topic op het forum gaan afzoeken naar een mogelijke uitleg.