Het Sprookjesbos

09-08-2015 21:27 1685 berichten
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

Wees welkom!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 augustus 2015 @ 23:11:

[...]

Ik lust ze wel zonder mosterd Kak, je hebt mijn typfout gequoot.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
quote:Stiefmoeder schreef op 17 augustus 2015 @ 23:12:

[...]

Eigenlijk wel.

En jij mag wel u tegen mij zeggen. Nee, dank je.
Life is short. Eat dessert first.
quote:De_Wolf schreef op 17 augustus 2015 @ 23:13:

[...]

Ik wil die kaassnacks best delen hoor met het geitje. Ik ben vegetarisch.Gelukkig. Kaassnacks genoeg hier, kom maar af.
quote:Stiefmoeder schreef op 17 augustus 2015 @ 23:12:

[...]

Eigenlijk wel.

En jij mag wel u tegen mij zeggen.
quote:doornroosje9 schreef op 17 augustus 2015 @ 23:13:

[...]

Nee, dank je.
quote:Stiefmoeder schreef op 17 augustus 2015 @ 23:13:

[...]

Kak, je hebt mijn typfout gequoot.

Voor altijd vastgelegd

Als ik aanpas heb ik weer een zebra extra.. dilemma.
quote:doornroosje9 schreef op 17 augustus 2015 @ 23:13:

[...]

Nee, dank je.Nou, ik heb toch 4 posts lang geprobeerd een beetje gezellig aardig te zijn, maar met zulke reacties kan dat niet zo blijven natuurlijk.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
quote:Stiefmoeder schreef op 17 augustus 2015 @ 23:17:

[...]

Nou, ik heb toch 4 posts lang geprobeerd een beetje gezellig aardig te zijn, maar met zulke reacties kan dat niet zo blijven natuurlijk. Jij bent best aardig hoor, hoezeer je ook probeert om onaardig en stoer te zijn.
Zal best een opgave zijn. 4 hele posten. Achter elkaar hè. Niet even eentje met een sneer tussendoor. Gewoon zo in één ruk. 4.

Wow.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 augustus 2015 @ 23:21:

Zal best een opgave zijn. 4 hele posten. Achter elkaar hè. Niet even eentje met een sneer tussendoor. Gewoon zo in één ruk. 4.

Wow.

Ik zal het maar als compliment opvatten.

Dank.

Kan ik rustig gaan slapen.

Welterusten.
Ja compliment. Zeker.

Mij lukt dat niet.

Trusten besje.
Geitje, maak je me morgenvroeg wakker, dan kunnen we samen ontbijten.
--- *** OCHTENDNIEUWS *** ---

VERMIST

Sinds gisteren wordt Tovenaar vermist. Hij is het laatst gezien bij de Put van Vrouw Holle, en het enige wat van hem lijkt te resteren is een enorme donderwolk die boven het Sprookjesbos hangt. Wat kan er gebeurt zijn? Hebben de Boze Mods Wichten een paard van Troje binnengeloodst en een verbanningsspreuk uitgesproken? Is Puss toch niet zo vegetarisch als ze beweert? Was De Wolf hongerig? Of heeft Doornroosje hem in de kelder van haar kasteel gegooid? Vragen vragen... Wie meer informatie heeft over de gebeurtenissen die hebben geleid tot de verdwijning van Tovenaar, of zijn huidige verblijfplaats, neem contact op met deze krant! We vermoeden dat de Bospolitie geïnfiltreerd is met Boze Wichten.

WEERBERICHT

Nou ja, gezien die donderwolk zal het wel kommer en kwel worden vandaag.
Ik vind het wel gezellig met al die Boze Wichten in het bos.
Jij wel ja!
Hij komt terug, de boze wichten hebben de ban terug gedraaid. Er is gewoon te zien dan er vanaf een ander apparaat getoverd word door hem. Alleen wacht ie even op bevestiging dat hij ook echt hier mag posten en zijn toverstaf het ook blijft doen
Tovenaar, ben je al terug?

Goedemorgen iedereen.
Heerlijk ontbeten met Geitje.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 11:03
Reden: .
% gewijzigd
quote:doornroosje9 schreef op 18 augustus 2015 @ 11:02:

Heerlijk ontbeten met Geitje.

Dat kun je op twee manieren lezen.

(Sprookjesbos:The Dark Side)
anoniem_247079 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 11:23
Reden: Zebrafetisj
% gewijzigd
1 letter wijzigen levert al een streepjescode op. Meteen de prullenbak in met die functie!
Nou ja, ik ben Wolf niet.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 18 augustus 2015 @ 11:24:

1 letter wijzigen levert al een streepjescode op. Meteen de prullenbak in met die functie!Ik had het ook al gezien.
De balkenspreuk is stom, hopelijk toveren ze snel de quote knop terug naar oude plek en nemen ze wat minder hard kleurtje.
Ben moe, ik ga even een tukje doen....

Nu raak ik in de war hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven