Het Sprookjesbos
zondag 9 augustus 2015 om 21:27
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.
Wees welkom!
Wees welkom!
maandag 17 augustus 2015 om 23:13
maandag 17 augustus 2015 om 23:17
quote:doornroosje9 schreef op 17 augustus 2015 @ 23:13:
[...]
Nee, dank je.Nou, ik heb toch 4 posts lang geprobeerd een beetje gezellig aardig te zijn, maar met zulke reacties kan dat niet zo blijven natuurlijk.
[...]
Nee, dank je.Nou, ik heb toch 4 posts lang geprobeerd een beetje gezellig aardig te zijn, maar met zulke reacties kan dat niet zo blijven natuurlijk.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
maandag 17 augustus 2015 om 23:19
quote:Stiefmoeder schreef op 17 augustus 2015 @ 23:17:
[...]
Nou, ik heb toch 4 posts lang geprobeerd een beetje gezellig aardig te zijn, maar met zulke reacties kan dat niet zo blijven natuurlijk. Jij bent best aardig hoor, hoezeer je ook probeert om onaardig en stoer te zijn.
[...]
Nou, ik heb toch 4 posts lang geprobeerd een beetje gezellig aardig te zijn, maar met zulke reacties kan dat niet zo blijven natuurlijk. Jij bent best aardig hoor, hoezeer je ook probeert om onaardig en stoer te zijn.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 17 augustus 2015 om 23:25
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 augustus 2015 @ 23:21:
Zal best een opgave zijn. 4 hele posten. Achter elkaar hè. Niet even eentje met een sneer tussendoor. Gewoon zo in één ruk. 4.
Wow.
Ik zal het maar als compliment opvatten.
Dank.
Kan ik rustig gaan slapen.
Welterusten.
Zal best een opgave zijn. 4 hele posten. Achter elkaar hè. Niet even eentje met een sneer tussendoor. Gewoon zo in één ruk. 4.
Wow.
Ik zal het maar als compliment opvatten.
Dank.
Kan ik rustig gaan slapen.
Welterusten.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
dinsdag 18 augustus 2015 om 07:37
--- *** OCHTENDNIEUWS *** ---
VERMIST
Sinds gisteren wordt Tovenaar vermist. Hij is het laatst gezien bij de Put van Vrouw Holle, en het enige wat van hem lijkt te resteren is een enorme donderwolk die boven het Sprookjesbos hangt. Wat kan er gebeurt zijn? Hebben de Boze Mods Wichten een paard van Troje binnengeloodst en een verbanningsspreuk uitgesproken? Is Puss toch niet zo vegetarisch als ze beweert? Was De Wolf hongerig? Of heeft Doornroosje hem in de kelder van haar kasteel gegooid? Vragen vragen... Wie meer informatie heeft over de gebeurtenissen die hebben geleid tot de verdwijning van Tovenaar, of zijn huidige verblijfplaats, neem contact op met deze krant! We vermoeden dat de Bospolitie geïnfiltreerd is met Boze Wichten.
WEERBERICHT
Nou ja, gezien die donderwolk zal het wel kommer en kwel worden vandaag.
VERMIST
Sinds gisteren wordt Tovenaar vermist. Hij is het laatst gezien bij de Put van Vrouw Holle, en het enige wat van hem lijkt te resteren is een enorme donderwolk die boven het Sprookjesbos hangt. Wat kan er gebeurt zijn? Hebben de Boze Mods Wichten een paard van Troje binnengeloodst en een verbanningsspreuk uitgesproken? Is Puss toch niet zo vegetarisch als ze beweert? Was De Wolf hongerig? Of heeft Doornroosje hem in de kelder van haar kasteel gegooid? Vragen vragen... Wie meer informatie heeft over de gebeurtenissen die hebben geleid tot de verdwijning van Tovenaar, of zijn huidige verblijfplaats, neem contact op met deze krant! We vermoeden dat de Bospolitie geïnfiltreerd is met Boze Wichten.
WEERBERICHT
Nou ja, gezien die donderwolk zal het wel kommer en kwel worden vandaag.