De niet- Groeten uit Griekenland.......
zaterdag 26 mei 2007 om 20:33
....WAAR WE IN DEEL 15 HOPPEN VAN EILAND NAAR EILAND....
Vragenlijstje:
* echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
woensdag 30 mei 2007 om 22:19
woensdag 30 mei 2007 om 22:25
quote:Ik zag die gebrande maïs hier ook in de kleine buurtsuper (Plusmarkt)! Bij het exotische surinaamse hoekje :)
Dat scheelt dat je dan weer in A'dam woont, wel klein assortiment, maar dat soort dingen hebben ze dan wel weer met al die verschillende nationaliteiten ;)Ik woon dan wel niet in A'dam maar wij hebben ook een Plusmarkt met zo'n surinaams hoekje ( met die lekkere blikjes frisdrank van Fernandes (?) en dan die ananassmaak, jammmmmie.... ) en daar liggen ze dus ook idd, kleine zakjes met mais voor 49 cent voor 50 gr. Bij de toko ernaast betaal ik 2,75 euro voor een zak van 800 gr.
Dat scheelt dat je dan weer in A'dam woont, wel klein assortiment, maar dat soort dingen hebben ze dan wel weer met al die verschillende nationaliteiten ;)Ik woon dan wel niet in A'dam maar wij hebben ook een Plusmarkt met zo'n surinaams hoekje ( met die lekkere blikjes frisdrank van Fernandes (?) en dan die ananassmaak, jammmmmie.... ) en daar liggen ze dus ook idd, kleine zakjes met mais voor 49 cent voor 50 gr. Bij de toko ernaast betaal ik 2,75 euro voor een zak van 800 gr.
woensdag 30 mei 2007 om 22:28
quote:Ik woon dan wel niet in A'dam maar wij hebben ook een Plusmarkt met zo'n surinaams hoekje ( met die lekkere blikjes frisdrank van Fernandes (?) en dan die ananassmaak, jammmmmie.... ) en daar liggen ze dus ook idd, kleine zakjes met mais voor 49 cent voor 50 gr. Bij de toko ernaast betaal ik 2,75 euro voor een zak van 800 gr.Aha... weer wat geleerd... Ik heb namelijk ook lang bij een Plus gewerkt (in m'n geboorteplaats) en daar hadden we dat niet... Maar goed, dat was ook in Twente

woensdag 30 mei 2007 om 22:31
quote:
Nee Zuig, toen ik uit het zicht was ben ik in huilen uitgebarsten. :( So much voor grote sterke Livre.
dan snap ik t niet. Tenzij t een verlengde van de stoep is doe je niks verkeerd. Als je geen enkele voetganger hindert in het rechtdoor lopen, dan is er niks aand e hand en zijn t gewoon klerewijven. Laat je nieit kisten hoor!
Nee Zuig, toen ik uit het zicht was ben ik in huilen uitgebarsten. :( So much voor grote sterke Livre.
dan snap ik t niet. Tenzij t een verlengde van de stoep is doe je niks verkeerd. Als je geen enkele voetganger hindert in het rechtdoor lopen, dan is er niks aand e hand en zijn t gewoon klerewijven. Laat je nieit kisten hoor!
woensdag 30 mei 2007 om 22:38
woensdag 30 mei 2007 om 22:40
Dit las ik net op teletekst... ook al zo erg:
GRONINGEN - Een onbekend aantal homoseksuele mannen is tijdens
seksfeesten in Groningen gedrogeerd, misbruikt en geïnjecteerd met
hiv-besmet bloed. Begin mei zijn vier verdachten gearresteerd. Twee
hebben een bekentenis afgelegd. Dat maakte de politie woensdag bekend.
Hoe ziek ben je dan als je dat doet?!? :o
Hele bericht is op nu.nl te lezen...
GRONINGEN - Een onbekend aantal homoseksuele mannen is tijdens
seksfeesten in Groningen gedrogeerd, misbruikt en geïnjecteerd met
hiv-besmet bloed. Begin mei zijn vier verdachten gearresteerd. Twee
hebben een bekentenis afgelegd. Dat maakte de politie woensdag bekend.
Hoe ziek ben je dan als je dat doet?!? :o
Hele bericht is op nu.nl te lezen...
woensdag 30 mei 2007 om 22:46
quote:
Meisjes... Ik ga nog even de was opvouwen en dan duik ik m'n bed in... Morgen weer een lange dag!
trusten!
Truste meis. Hoeveel was heb jij per dag? Of is het nog dezelfde was als alle andere dagen die je eerst moest opvouwen voor je naar bed kon?
Meisjes... Ik ga nog even de was opvouwen en dan duik ik m'n bed in... Morgen weer een lange dag!
trusten!
Truste meis. Hoeveel was heb jij per dag? Of is het nog dezelfde was als alle andere dagen die je eerst moest opvouwen voor je naar bed kon?

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 30 mei 2007 om 22:46
quote:
Ja, het nieuws vandaag is wel droevig, bah.
Sun, ik dacht ook zeker dat ik niks fout deed, en ik stond niet op een stuk stoep of iets, maar ik ben blij dat jij er ook zo tegenaan kijkt.
Ja maar ik ben ook een slechte plietsie. Ik schrijf altijd te weinig bonnen. Ik haal mn quotum nooit..zijn ze niet blij mee hahahaha
Ja, het nieuws vandaag is wel droevig, bah.
Sun, ik dacht ook zeker dat ik niks fout deed, en ik stond niet op een stuk stoep of iets, maar ik ben blij dat jij er ook zo tegenaan kijkt.
Ja maar ik ben ook een slechte plietsie. Ik schrijf altijd te weinig bonnen. Ik haal mn quotum nooit..zijn ze niet blij mee hahahaha