Dildo
dinsdag 18 augustus 2015 om 21:06
dinsdag 18 augustus 2015 om 21:14
Een wijnfles, een wc borstel, een parasolstandaard of misschien die parasol er ook maar meteen bij, een kettingslot moet ook wel lukken. Iets leuks bouwen met lego? Een stokbrood, een telefoon.
Ik kijk even rond in mijn woonkamer en tuin, als je dapper genoeg bent dan kan er heul veul in.
Past het niet dan scheurt het wel.
Ik kijk even rond in mijn woonkamer en tuin, als je dapper genoeg bent dan kan er heul veul in.
anoniem_246061 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 21:15
Reden: X
Reden: X
% gewijzigd
dinsdag 18 augustus 2015 om 21:20
quote:SherlotteHolmes schreef op 18 augustus 2015 @ 21:14:
Een wijnfles, een wc borstel, een parasolstandaard of misschien die parasol er ook maar meteen bij, een kettingslot moet ook wel lukken. Iets leuks bouwen met lego? Een stokbrood, een telefoon.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 18 augustus 2015 om 21:21
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 augustus 2015 @ 21:18:
[img]http://i0.kym-cdn.com/photos/images/ori ... 47/af9.gif[/img] Pussy!
[img]http://i0.kym-cdn.com/photos/images/ori ... 47/af9.gif[/img] Pussy!
Nou ja.. dat dus..
dinsdag 18 augustus 2015 om 21:26
Als ik morgen geen sixpack van het lachen heb, dan weer ik het ook niet meer.
Mocht je nog meer inspiratie zoeken dan zou morgen even op de groenteafdeling van de plaatselijke supermarkt kijken: buiten de al geopperde komkommer zou je ook voor een winterwortel, rettich, cassave, een paar stengels bleekselderij of pastinaak kunnen gaan. Ben je nog op zoek naar genotsballetjes, dan zou je radijsjes, spruitjes of snoeptomaatjes kunnen proberen. Uiteraard wel allemaal biologisch, hè!
Mocht je nog meer inspiratie zoeken dan zou morgen even op de groenteafdeling van de plaatselijke supermarkt kijken: buiten de al geopperde komkommer zou je ook voor een winterwortel, rettich, cassave, een paar stengels bleekselderij of pastinaak kunnen gaan. Ben je nog op zoek naar genotsballetjes, dan zou je radijsjes, spruitjes of snoeptomaatjes kunnen proberen. Uiteraard wel allemaal biologisch, hè!