Het Sprookjesbos

09-08-2015 21:27 1685 berichten
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

Wees welkom!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig, puss.
Life is short. Eat dessert first.
Wat een mooie nacht in het sprookjesbos!
Ben even mijn gezocht aan het inkleuren met Sneeuwwitjes make-up line, wat een rommel is dat zeg!!

Nou, de krant kun je ook niet aan de stagiaire overlaten blijkt maar weer.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 19 augustus 2015 @ 15:25:

Nou, de krant kun je ook niet aan de stagiaire overlaten blijkt maar weer.

Hé ho, was lekker rustig vanmorgen, geen krant dus uitslapen. Wij horen/lezen dat we fans hebben, dat er mensen zijn die ons wel en wee proberen te volgen, dat ze het niet snappen, maar toch blijven kijken wat hier gebeurt. Ze kunnen er maar druk mee zijn.

Toch vat de OP het allemaal prima samen, ontheemde sprookjes figuren, zonder paleis, die hun lief en leed met elkaar delen. Zonder ledenstop en zonder tabel, hier kan dat wél.
Voor het verstoppertje spelen ben je wat laat hoor ;)

Ik was alleen even aan het kijken of de wolf voetsporen heeft achtergelaten, zodat ik weet of ie in de buurt is geweest.
--- *** OCHTENDNIEUWS *** ---

Vermissing Tovenaar toch niet opgelost?

De vreugde in het Sprookjesbos was van korte duur, nadat bekend werd dat Tovenaar gevonden was en niet meer door de Boze Wichten werd vastgehouden in het Bannelingenbos. Want, waar is hij? Hij heeft zich hier niet meer laten zien. Is hij wel ècht terecht? Of is Goede Fee toch niet zo goed als haar naam doet vermoeden?

*zet aluhoedje weer af, zilver is mijn kleur niet*

Waarschuwing!

De Winkel van Pinkel heeft een waarschuwing uitgedaan, en roept alle Sprookjesbosbewoners die een make up setje van Sneeuwwitje hebben gekocht, op om deze terug te brengen naar de winkel. De make up blijkt je niet te veranderen in Sneeuwwitje, maar in Stiefmoeder. Daarnaast krijg je er bultjes van, jeukt het ontzettend, en krijgt je huid er een lichtpaarse tint van. Volgens mij hebben we het jaarlijkse relatiegeschenk voor de Boze Wichten gevonden.

Weerbericht

Het wordt paddenpoelweer, de komende dagen. Zwemmen op eigen risico.

Vacature

Gezocht: nieuwe stagiaire om stukjes te schrijven voor de krant, wegens drukte van de huidige redactie. Vereiste: geen breezertaal, voldoende fantasie, ouder dan 16. Liever geen zwangere wereldreizigster met een voorliefde voor paardrijtochten naar Groenland.
En goedemorgen. Wat is het nog achterlijk vroeg.
Goedemorgen, de krant was er al vroeg vandaag. Ik heb niet genoeg fantasie, dus als stagiaire val ik af. Het zal sowieso een flinke opgave zijn om de huidige redactie te moeten vervangen.
Noem mij maar Raponsje.

Geweldige krant weer. Hier helaas ook niet zoveel fantasie.
Geitje, kom je weer langs?
Graag.
Aan het brunchen met geitje en geen ochtendkrant.

Goedemorgen iedereen.
Ik ben een weekendje ondergedoken, en de Tovenaar is een weekend naar een ander toverbos.

Maandag kom ik weer wat levendigheid toveren hier!!!
Veel plezier, Tovenaar en een fijn onderduikweekend, Fee.
Dooie boel hier zeg.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
Je moet die appels ook niet laten slingeren
Ik was plaatjes drinken en bier draaien. Of zoiets.

Nu eerst mijn hangmat zoeken. Die was zoek. Of zoiets.
Volgens mij is er vannacht een feestje geweest hier in het bos. Jammer dat de feestvierders hun troep niet hebben opgeruimd. Gelukkig was ik vroeg wakker, zodat het ergste nu weg is. Kunnen we iig onze zondagochtendkoffie drinken.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 22 augustus 2015 @ 17:31:

Je moet die appels ook niet laten slingeren Ja zeg, ik heb een hapje genomen en was het hele weekend op de wc aan het kamperen.
Mogguh

Ik heb me nog een keer lekker omgedraaid in mijn hangmat. Daarna alle lege bierflesjes in kratten gedaan en de pruttel opgerommeld.

Nu koffie.
Gelukkig heb ik een erg fijne wc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven