Het Sprookjesbos
zondag 9 augustus 2015 om 21:27
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.
Wees welkom!
Wees welkom!
woensdag 19 augustus 2015 om 15:52
quote:LittleRedRidingHood schreef op 19 augustus 2015 @ 15:25:
Nou, de krant kun je ook niet aan de stagiaire overlaten blijkt maar weer.
Hé ho, was lekker rustig vanmorgen, geen krant dus uitslapen. Wij horen/lezen dat we fans hebben, dat er mensen zijn die ons wel en wee proberen te volgen, dat ze het niet snappen, maar toch blijven kijken wat hier gebeurt. Ze kunnen er maar druk mee zijn.
Toch vat de OP het allemaal prima samen, ontheemde sprookjes figuren, zonder paleis, die hun lief en leed met elkaar delen. Zonder ledenstop en zonder tabel, hier kan dat wél.
Nou, de krant kun je ook niet aan de stagiaire overlaten blijkt maar weer.
Hé ho, was lekker rustig vanmorgen, geen krant dus uitslapen. Wij horen/lezen dat we fans hebben, dat er mensen zijn die ons wel en wee proberen te volgen, dat ze het niet snappen, maar toch blijven kijken wat hier gebeurt. Ze kunnen er maar druk mee zijn.
Toch vat de OP het allemaal prima samen, ontheemde sprookjes figuren, zonder paleis, die hun lief en leed met elkaar delen. Zonder ledenstop en zonder tabel, hier kan dat wél.
donderdag 20 augustus 2015 om 04:46
--- *** OCHTENDNIEUWS *** ---
Vermissing Tovenaar toch niet opgelost?
De vreugde in het Sprookjesbos was van korte duur, nadat bekend werd dat Tovenaar gevonden was en niet meer door de Boze Wichten werd vastgehouden in het Bannelingenbos. Want, waar is hij? Hij heeft zich hier niet meer laten zien. Is hij wel ècht terecht? Of is Goede Fee toch niet zo goed als haar naam doet vermoeden?
*zet aluhoedje weer af, zilver is mijn kleur niet*
Waarschuwing!
De Winkel van Pinkel heeft een waarschuwing uitgedaan, en roept alle Sprookjesbosbewoners die een make up setje van Sneeuwwitje hebben gekocht, op om deze terug te brengen naar de winkel. De make up blijkt je niet te veranderen in Sneeuwwitje, maar in Stiefmoeder. Daarnaast krijg je er bultjes van, jeukt het ontzettend, en krijgt je huid er een lichtpaarse tint van. Volgens mij hebben we het jaarlijkse relatiegeschenk voor de Boze Wichten gevonden.
Weerbericht
Het wordt paddenpoelweer, de komende dagen. Zwemmen op eigen risico.
Vacature
Gezocht: nieuwe stagiaire om stukjes te schrijven voor de krant, wegens drukte van de huidige redactie. Vereiste: geen breezertaal, voldoende fantasie, ouder dan 16. Liever geen zwangere wereldreizigster met een voorliefde voor paardrijtochten naar Groenland.
Vermissing Tovenaar toch niet opgelost?
De vreugde in het Sprookjesbos was van korte duur, nadat bekend werd dat Tovenaar gevonden was en niet meer door de Boze Wichten werd vastgehouden in het Bannelingenbos. Want, waar is hij? Hij heeft zich hier niet meer laten zien. Is hij wel ècht terecht? Of is Goede Fee toch niet zo goed als haar naam doet vermoeden?
*zet aluhoedje weer af, zilver is mijn kleur niet*
Waarschuwing!
De Winkel van Pinkel heeft een waarschuwing uitgedaan, en roept alle Sprookjesbosbewoners die een make up setje van Sneeuwwitje hebben gekocht, op om deze terug te brengen naar de winkel. De make up blijkt je niet te veranderen in Sneeuwwitje, maar in Stiefmoeder. Daarnaast krijg je er bultjes van, jeukt het ontzettend, en krijgt je huid er een lichtpaarse tint van. Volgens mij hebben we het jaarlijkse relatiegeschenk voor de Boze Wichten gevonden.
Weerbericht
Het wordt paddenpoelweer, de komende dagen. Zwemmen op eigen risico.
Vacature
Gezocht: nieuwe stagiaire om stukjes te schrijven voor de krant, wegens drukte van de huidige redactie. Vereiste: geen breezertaal, voldoende fantasie, ouder dan 16. Liever geen zwangere wereldreizigster met een voorliefde voor paardrijtochten naar Groenland.
zondag 23 augustus 2015 om 11:04
Volgens mij is er vannacht een feestje geweest hier in het bos. Jammer dat de feestvierders hun troep niet hebben opgeruimd. Gelukkig was ik vroeg wakker, zodat het ergste nu weg is. Kunnen we iig onze zondagochtendkoffie drinken.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.