Lijf & Lijn alle pijlers

Wangen

24-08-2015 21:35 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Ik wil z.s.m van mijn ingevallen wangen af!! Ik voel me er erg onzeker over en verschillende hebben er al opmerkingen over gemaakt.. Hebben jullie tips om mijn wangen wat voller te maken? Heb al verschillende dingen opgezocht zoals dat ik meer vocht moet vasthouden en meer moet eten.. Maar dat is het niet.

Alvast bedankt.

Gr.
Heb je ook ondergewicht?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
enorme kiezen laten implanteren.
quote:KingImmortal schreef op 24 augustus 2015 @ 21:54:

enorme kiezen laten implanteren.This just made my day!! Hilarisch😂😂😂
Alleen meer eten en dan bidden dat het vet ook in je wangen gaat zitten.

Prednison wil ook nogal eens helpen maar dit middel lijkt me erger dan de kwaal.

Succes
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:renate19 schreef op 24 augustus 2015 @ 22:12:

[...]

This just made my day!! Hilarisch😂😂😂je hele dag? wow dat ging makkelijk
Eten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Of hamsteren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 24 augustus 2015 @ 22:52:

Of hamsteren.precies, eten maar dan niet doorslikken.
quote:KingImmortal schreef op 24 augustus 2015 @ 22:39:

[...]

je hele dag? wow dat ging makkelijk Ik lig al de hele dag ziek in bed en heb al tig keer het vivaforum gelezen en 1001 filmpjes gezien.. Dit was dus echt wel het toppunt van mijn dag haha
Je zou e.a. met tijdelijke fillers kunnen laten opvullen maar dan ben je wel elke 6-12 maanden een paar honderd euro kwijt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven