Gay

25-08-2015 21:05 28 berichten
Hoi ik ben nieuw hier ik zit met een dilemma het gaat over mezelf

Ik denk dat ik op vrouwen val.

Het is een enge gedachte. Ik betrap mezelf er steeds op dat ik meer naar vrouwen kijk dan naar mannen. Ik fantaseer vaak over hoe het is om met een vrouw seks te hebben. Ik druk de gekke gedachten weg ze lijken steeds terug te komen. Wat moet ik doen? ik wil van de gedachten af.
quote:pejeka schreef op 26 augustus 2015 @ 13:41:

[...]

Ik vind sexuele geaardheid zó niet-interessant. Ik hou van bepaalde mensen om de mens die ze zijn, in al hun facetten, en sexuele geaardheid is daar maar zo'n miniem onderdeeltje van. Wordt vaak echt veel groter gemaakt dan het is.Helemaal mee eens. Ik vind het dan ook altijd zo jammer om te lezen dat er zoveel tieners/twintigers zijn die hier zo mee worstelen... Ik ben er niet eens zo zeker van of zoiets als geaardheid zelfs wel bestaat. De ene persoon vind je aantrekkelijk om het een en de ander vind je aantrekkelijk op een andere manier. En bij het gros van de mensen ben je er niet eens mee bezig op welke manier je ze aantrekkelijk vindt maar het zijn in 99,99% van de gevallen denk ik gewoon mensen die je wel of niet aardig/sympathiek vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat TO dit nog leest en dat ze er wat aan heeft
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Heel veel vrouwen hebben gedachten over andere vrouwen en fantaseren erover, net zoals blijkbaar ca 50% van de mannen wel eens fantaseert of gefantaseerd heeft over sex met een man. Ze zijn niet allemaal homosexueel of niet eens bi.

Fantaseren hoort erbij en is leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven