Het Sprookjesbos

09-08-2015 21:27 1685 berichten
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

Wees welkom!
Mooi hoor Fee.

Grootmoeder had van de appels gegeten. Nou het menske is er bijna aan onderdoor gegaan. Fraai.

Ik ben druk met voorbereidingen voor de verhuizing naar een ander huis. Geen zorgen, wel in dit bos! Man man wat moet er een hoop aangeschaft worden.

Hebben we hier in het bos ook een kringloopwinkel?
Wat een rust hier in het bos. Stiefmoeder zal daar blij om zijn. Mss eens tijd om weer even lekker los te gaan. Maar die rotte appels laat ik maar aan mijn neus voorbij gaan.

Alle reacties Link kopieren
Red, de kringloopwinkel is achter de dikke eik. Maar pas op dat de dwergen je geen rotzooi proberen aan te smeren.
Life is short. Eat dessert first.
Ik zal dit weekend eens gaan kijken, Roos, dank je. Mental note: hou de dwergen in de smiezen.

En anders hou ik wel een yardsale, raak ik de aangesmeerde troep wel weer kwijt ;)
Ik kom ook kijken, mijn mooie toiletzetel is gepikt. Ik verdenk 14 grijpgrage handjes.
Wat nou? Alles uit de kringloop winkel hebben we eerlijk gekregen of gevonden!
quote:dezevendwergen schreef op 28 augustus 2015 @ 09:46:

Wat nou? Alles uit de kringloop winkel hebben we eerlijk gekregen of gevonden!Ja in mijn huis zeker?
Toiletzetel? De poepdoos bedoel je?

Dit is de schets van mijn toilet. Volgende week krijg ik hem. En Dwergen, er wordt NIETS gesloopt/gestolen/ "gevonden"
Schneeuwwitje hebben we ook gevonden!
Wat een onrustige nacht zeg, ik hoop dat het onweer geen ernstige schade heeft veroorzaakt. Alle bomen nog overeind?
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
In het zuidelijk deel van het bos heeft het alleen een beetje geflitst... Was het in het noorden zo heftig onweer ja?
quote:LittleRedRidingHood schreef op 31 augustus 2015 @ 08:27:

In het zuidelijk deel van het bos heeft het alleen een beetje geflitst... Was het in het noorden zo heftig onweer ja?Noorden weet ik niet, ik kan alleen voor het westen spreken: ik ben er een paar keer wakker van geworden, maar ik ben niet zo'n goede slaper, dus ik weet niet of het echt heftig was.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
Is iedereen aan het overwinteren in een Spaans bos ofzo?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 05 september 2015 @ 19:09:

Is iedereen aan het overwinteren in een Spaans bos ofzo?

Haai Puss,

Ik was even buiten het bos aan de bak. Maar ben net weer weder gereturned.
Het is zeiknat in het bos van de regen. Ik maak ff een vuurtje hoor.

Zo, gelukkig had ik nog droog hout in de garage liggen.
Zo dat is lekker warm!

Even wat lekkers erbij pakken:

Hmmmmm lekker Fee!
Jammer dat de dwergen verdwenen zijn, ze waren altijd zo heerlijk dienstbaar!

Elfje ben jij nog ergens?
Ah kijk, ik kon mijn luie stoel nergens vinden. Ik denk, Fee, dat we even naar het huisje van de dwergen moeten, wie weet wat daar nog meer staat!
Ik gok nog 7 ligstoelen op z'n minst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven