Klein feestje

28-08-2015 12:43 10 berichten
Loos topic eigenlijk maar reden genoeg om me vandaag even wat fijner te voelen dan andere dagen.

Vandaag precies 10jaar geleden dat ik mijn ex de deur gewezen heb! De man (jongen? gedroeg zich niet als 24jaar) die aan de drugs zat, altijd loog tegen me, vreemdging, me emotioneel de grond in boorde en soms ook losse handjes had.. Vandaag is het 10jaar geleden dat ik hem de deur uit zette, precies op de dag dat we 6jaar samen waren.

Wat is er veel veranderd in deze 10jaar, heb de bodem van de put geraakt (paar keer) maar ben er elke keer sterker uit gekomen. Nu inmiddels bijna 8jaar samen met mijn grote liefde, bijna 4jaar getrouwd en nog steeds gek en verliefd op elkaar!

Wat zijn voor jullie kleine feestjes?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je leven zo gelukkig is geworden! Mijn feestje begint maandag, als de laatste hete dag geweest is en de herfst weer begint. Ik krijg nu al zin in pompoensoep, mokken hete thee, het shoppen voor een nieuw wollen vest en vallende blaadjes in prachtige kleuren
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Gefeliciteerd! Fijn dat alles zo goed gekomen is na een moeilijke periode.

Mijn feestje was gister. Ik ben 6 jaar geleden op het HBO begonnen en heb dat niet af kunnen maken omdat ik door ziekte geen langdurige buitenland stage kon lopen. dat was verplicht voor de opleiding. Ik ben gestopt en verder gegaan op de universiteit. Ik heb gister dus na 6 jaar studeren en hard werken eindelijke mijn bachelordiploma op mogen halen.
Dat je dat onthoudt joh, ik zou echt niet meer weten wanneer ik iemand gedumpt heb en hoe lang dat terug is geweest. Daar heb ik geen ruimte voor in mijn hersentjes hoor.
Klinkt als een goede beslissing!

Ik heb een feestelijk gevoel als mijn samengestelde gezin met pubers, na hele zware jaren, soms ineens voelt als een solide geheel. Dat ik m'n grote (onzekere) puberzoon gezellige gesprekken hoor voeren met m'n vriend en dat t dan voelt dat we eindelijk zijn waar we graag wilden!
Mooie feestdag!
quote:GateKeeper schreef op 28 augustus 2015 @ 13:05:

Dat je dat onthoudt joh, ik zou echt niet meer weten wanneer ik iemand gedumpt heb en hoe lang dat terug is geweest. Daar heb ik geen ruimte voor in mijn hersentjes hoor.

De intensiteit van deze relatie in mijn 'jonge jaren' is me wel bijgebleven ja.. 15jaar toen we verkering kregen, 19 toen we appartementje kochten en gingen samen wonen en 21 toen ik voor mezelf koos. Belangrijke stappen geweest voor me, dus dat zit erin.. Stond er ook niet bij stil eigenlijk, tot het ineens boven kwam toen ik de was aan het ophangen was vanmorgen.. Andere vriendjes weet ik ook niet meer qua datums en dergelijke.

Monatala; dank je! Pompoen(soep) heerlijk!

Zwartvlekje; Gefeliciteerd!!

Atjuuh;

Jollyj;
Wat heerlijk voor je dat je nu gelukkig bent!

Maar persoonlijk zou ik me niet bezighouden met het verleden, maar alleen met het heden en de toekomst.
Wat een topverhaal TO. Hopelijk ter inspiratie voor veel mensen die in een foute relatie zitten.

En ik snap wel dat je de datum hebt onthouden. Was toch een beetje "the first day of the rest of your (better) life"
.
quote:Marthe. schreef op 28 augustus 2015 @ 13:50:

Wat een topverhaal TO. Hopelijk ter inspiratie voor veel mensen die in een foute relatie zitten.

En ik snap wel dat je de datum hebt onthouden. Was toch een beetje "the first day of the rest of your (better) life"Dit! Montecara; Ik hou me niet bezig met het verleden, juist wel met het heden en de toekomst. Soms sta je er bij stil door momenten die nu gebeuren. Dit kwam vanmorgen ineens mijn gedachten in stromen. Laat me weer even extra voelen hoe gelukkig ik nu ben, en wat we allemaal aan dromen hebben voor 'straks'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven