Dooddoeners
zaterdag 29 augustus 2015 om 20:06
zaterdag 29 augustus 2015 om 20:12
zaterdag 29 augustus 2015 om 20:14
quote:sinnombre schreef op 29 augustus 2015 @ 20:12:
TO vindt het een doodoener als men zegt zich nooit te vervelen.
Dat vindt TO dan makkelijk, want die mensen zijn niet net als zij/hij moe of hebben migraine en hebben geld om iets leuks te doen.
Als dat allemaal anders zou zijn, dan zou zij/hij zich ook nooit vervelen.Snap er nog steeds geen hout van
TO vindt het een doodoener als men zegt zich nooit te vervelen.
Dat vindt TO dan makkelijk, want die mensen zijn niet net als zij/hij moe of hebben migraine en hebben geld om iets leuks te doen.
Als dat allemaal anders zou zijn, dan zou zij/hij zich ook nooit vervelen.Snap er nog steeds geen hout van
zaterdag 29 augustus 2015 om 20:25
quote:sinnombre schreef op 29 augustus 2015 @ 20:19:
Het was ook een vaag bericht. Het komt erop neer dat TO even zin had om te klagen over haar of zijn beroerde situatie.Ach, wie heeft dat niet af en toe nodig?
Het was ook een vaag bericht. Het komt erop neer dat TO even zin had om te klagen over haar of zijn beroerde situatie.Ach, wie heeft dat niet af en toe nodig?
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
zaterdag 29 augustus 2015 om 20:32
Om OT te blijven, volgens mij verveelde ik me voor het laatst toen ik een tiener was. Nu heb ik een druk leven en als ik vrij ben en moe dan ga ik uitrusten of juist leuke dingen doen die niet altijd geld hoeven te kosten maar als ze wel geld kosten ik het daar ook best voor over heb mits het leuk genoeg is.
Migraine heb ik gelukkig nooit gehad, dus daar kan ik niks over zeggen.
Migraine heb ik gelukkig nooit gehad, dus daar kan ik niks over zeggen.
zaterdag 29 augustus 2015 om 20:46
Ik denk dat ik begrijp waar het topic over gaat...
Ik verveel me ook nooit. En dat gaat niet over het hebben van geld, wel/geen migraine of moe zijn (dat laatste ben ik de laatste tijd helaas veel te vaak). Het zit hem erin dat ik me prima met mezelf kan vermaken, mijn eigen gedachten zijn voldoende om me niet te vervelen. Mocht ik dat toch een beetje zat worden, dan ga ik wel wandelen/lezen/tv-kijken/slapen.
Ik verveel me ook nooit. En dat gaat niet over het hebben van geld, wel/geen migraine of moe zijn (dat laatste ben ik de laatste tijd helaas veel te vaak). Het zit hem erin dat ik me prima met mezelf kan vermaken, mijn eigen gedachten zijn voldoende om me niet te vervelen. Mocht ik dat toch een beetje zat worden, dan ga ik wel wandelen/lezen/tv-kijken/slapen.