Paintballen

29-08-2015 22:54 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooi allemaal,

Is hier iemand die paintballen al ooit heeft gedaan met een pak overheen? Krijg je als nog blauwe plekken als je zo'n pak draagt?
Ja dan krijg je nog blauwe plekken als je goed geraakt wordt. Zo'n pak is alleen tegen de verfvlekken.
Ja hoor. Enorm. Met pak, maar de volgende dag leek het alsof ik een accuut geval van dodelijke builenpest had. Ik zat omder de blauw paarse plekken. Dat pak is ervoor zodat er geen verf op je kleding komt. Meer niet.
Ik kreeg geen blauwe plekken, maar was ook niet geraakt. Die pakken is gewoon een beschermlaag over je kleding, je kan een harnas aan dat een soort kogelvrijvest is. Dat zal wel helpen, maar ook zwaar en vervelend zijn om te dragen.
Noem het gerust bloeduitstortingen i.p.v. blauwe plekken.

Ga dit niet doen als je daarna nog een bloot jurkje aan gaat doen...
quote:sinnombre schreef op 30 augustus 2015 @ 00:09:

Noem het gerust bloeduitstortingen i.p.v. blauwe plekken.

Ga dit niet doen als je daarna nog een bloot jurkje aan gaat doen...Een blauwe plek IS een bloeduitstorting
Een bloeduitstorting bedoel ik meer mee de zwaardere 'blauwe plek'. Niet de gebruikelijke. Niet de oppervlakkige.
BTW een bloeduitstorting en blauwe plek is niet hetzelfde... Google maar eens goed.
Dank jullie eerst voor de reactie! Het maak alleen niet beter zo te lezen haha

Wat kan je doen als je toch bloeduitstorting hebt om sneller te laten genezen?
quote:sinnombre schreef op 30 augustus 2015 @ 00:44:

BTW een bloeduitstorting en blauwe plek is niet hetzelfde... Google maar eens goed.Waarschijnlijk bedoel je het verschil tussen een hematoom of echhymose? In beide gevallen treed er bloed buiten de vaten en hoopt zich op of verspreid zich en dit wordt gewoon een bloeduitstorting genoemd..
Ik had prachtige cirkels; geel, rood, blauw, paars, rood, blauw. Best kunstig, maar auwie!

Pak is idd alleen tegen verfvlekken, niet tegen pijn, maar het was wel echt super leuk!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik heb het één keer gedaan en nooit weer. Je mag niet van dichtbij op iemand schieten, maar in de hitte van de strijd doen mensen dat toch. In mijn groep kreeg iemand ook een schot op zijn oor, dat was ook niet fijn.
.
Snap ook nooit waarom mannen dat op een vrijgezellenpartij doen. Dat de bruidegom een stom pak aan moet en de rest er dan vol op. Je kerel ligt dan bont en blauw naast je tijdens de huwelijksnacht. Lachen man.

Dat pak is trouwens gewoon een overall, die zijn niet zo heel dik.

Ik zou zeggen, ga lekker lasergamen :-)
quote:Blooossooom schreef op 30 augustus 2015 @ 00:51:

Dank jullie eerst voor de reactie! Het maak alleen niet beter zo te lezen haha

Wat kan je doen als je toch bloeduitstorting hebt om sneller te laten genezen?

Misschien kun je onder je paintball pak zo een boevenpak aantrekken dat ze gebruiken om politiehonden te trainen. :-)

Dan valt het vast mee met de bloeduitstortingen
Mensen die vaak paintballen schaffen vaak speciale beschermende pakken aan. Maar zelfs daarin blijf je niet altijd ongeschonden.
Klinkt zo heftig allemaal..Achtjaa ga maar keertje doen kijken hoe het is
Zijn de verf uitwasbaar trouwens? Ik heb niet echt oude kleding..
Ik ben geen mieperd, maar #$%#)@#!!!!! Wat een rot*sport*. Ik was bont en blauw en werd meermaals geraakt op 1 plek. Enorm pijnlijk. Ook schoot er een verfballetje mn mouw in. Had over die arm een bloedend schampschot. Never ever again.
quote:Blooossooom schreef op 30 augustus 2015 @ 23:48:

Zijn de verf uitwasbaar trouwens? Ik heb niet echt oude kleding..Je hebt toch een pak aan tegen de verf.
quote:Plienn schreef op 30 augustus 2015 @ 00:51:

[...]

Waarschijnlijk bedoel je het verschil tussen een hematoom of echhymose? In beide gevallen treed er bloed buiten de vaten en hoopt zich op of verspreid zich en dit wordt gewoon een bloeduitstorting genoemd..Zoals ik het heb begrepen heeft het te maken met de plaats van het bloed. Een hematoom, blauwe plek, zou dieper liggen. Een ophoping van bloed in het weefsel. Bij een ecchymose of bloeduitstorting ligt het bloed vrijwel aan de oppervlakte. En ecchymosen kunnen nontraumatisch zijn, zoals purpera.
quote:Goede-Fee schreef op 30 augustus 2015 @ 23:55:

[...]

Je hebt toch een pak aan tegen de verf. Die krengen zijn dun. Die olieachtige verf sijpelt er doorheen. Geen idee of het uitwasbaar is. Ik had oude kleding aan welke ik heb weggegooid.
Wat zit er in de balletjes?

Antwoord: de balletjes die afgeschoten worden zijn volledig biologisch afbreekbaar en hebben eigenlijk niets met verf te maken. Het is een samenstelling van water, gelatine, sorbitol, glycerine, polyethyleen glycol, starch, polysorbate 80 en kleurstoffen. Deze substantie wordt omgeven door een gelatinecapsule zoals je die rond de medicatie bij de apotheker vindt. Inderdaad, je kan een balletje, ondanks z´n bittere smaak zonder probleem inslikken.

Kun je de paint uit je kleding wassen?

Antwoord: Ja, als je het geen dagen laat liggen.
quote:missmisery schreef op 30 augustus 2015 @ 01:53:

Ik had prachtige cirkels; geel, rood, blauw, paars, rood, blauw. Best kunstig, maar auwie!

Pak is idd alleen tegen verfvlekken, niet tegen pijn, maar het was wel echt super leuk!

Precies dit dus!

Keurige fleurige cirkels op elke plek die geraakt wordt. Doet ook nog best venijnig zeer!

Ik kreeg er 1 op mijn sleutelbeen, kon wel in mijn broek piesen!

Vond het toch wel leuker dan laserschieten, maar tegenwoordig schieten wij met Nerf pistolen. Die darts zijn tenminste van schuimrubber
Het is niet voor watjes
quote:JollyJ schreef op 31 augustus 2015 @ 00:10:

Het is niet voor watjes Je nagels kunnen zomaar afbreken hoor!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven