Waar te koop?

29-08-2015 22:32 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar koop ik stickers met fragile / handle with care voor op een koffer? Graag niet online maar in een winkel waar ik het kan zien.

Daarnaast zoek ik ook van die labels voor aan een koffer. Waar zijn deze te koop ik een fysieke winkel?

Dankjullie!
labels bij de hema/bijenkorf

en dat andere misschien de ANWB

Bouwmarkt misschien fragile stickers?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Ik heb ze ook al eens gezocht, o.a. bij de bouwmarkt. Zij hadden ze niet. Mocht je een goede tip krijgen dan hou ik mij ook aangevolen.

Labels bij een tassenwinkel, Action, Xenos etc.
Action, Xenos.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Volgens mij hebben ze die stickers bij de incheckbalie. Of is dat te laat?

Labels voor aan een koffer: Xenos, Blokker, ANWB, Action, Hema.
Waarom zou je een label aan je koffer hangen?

Gewoon wat herkenbare stickers en/of een band er omheen.

Die stickers heb ik inderdaad bij xenos gezien.

En ik dacht ook wel eens bij hema.
Misschien is het wel voor een rekwisiet ofzo, wie zegt dat to letterlijk dit aan haar koffer wil hangen. In Utrecht zit een joho winkel, of dit zat er enkele jaren gekregen, jacobistraat oid. Dat soort winkel heeft het misschien wel. Even googlen.

Verder, kantoorboekhandel voor die stickers?
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Denk je dat als je die sticker erop plakt ze er rekening mee gaan houden? Voor het personeel is het belangrijker dat het vliegtuig snel in en uit geladen is en dan letten ze volgens mij niet echt op stickers op een koffer.

Ik hang ook altijd een label aan mijn koffer met adressen en telefoonnummer. Als die dan kwijt raakt heb ik um wellicht sneller terug.
Labels gewoon vragen bij het plaatselijke reisbureau, ookal boek je niet daar geven ze ze vaak toch mee als je het netjes vraagt!

De fragile stickers idd bij een bouwmarkt of de anwb.
quote:closednote schreef op 30 augustus 2015 @ 00:08:

Ik hang ook altijd een label aan mijn koffer met adressen en telefoonnummer. Als die dan kwijt raakt heb ik um wellicht sneller terug.Totaal onnodig want op het vliegveld wordt er ook een sticker met een code opgeplakt.
quote:closednote schreef op 30 augustus 2015 @ 00:08:

Denk je dat als je die sticker erop plakt ze er rekening mee gaan houden? Voor het personeel is het belangrijker dat het vliegtuig snel in en uit geladen is en dan letten ze volgens mij niet echt op stickers op een koffer.

Ik hang ook altijd een label aan mijn koffer met adressen en telefoonnummer. Als die dan kwijt raakt heb ik um wellicht sneller terug.Ik doe dat niet meer. Ooit eens gehoord dat inbrekers je adres lezen op dat ding en dan tijdens je vakantie inbreken. Zal vast een hoax zijn, maar ik loop liever geen risico
Ik verwacht totaal niet dat er dan voorzichtiger met je koffer wordt omgesprongen
Je kunt die stickers eventueel zelf printen op stickervellen?

Verwacht niet dat ze je koffer dan met gouden handschoentjes oppakken... er wordt net zo hard mee gesmeten.

Bagagelabels vind je bij Hema, Action, Xenos, V&D, Bijenkorf, etc. Waar niet eigenlijk?

http://www.hema.nl/winkel ... 7Bbooks%3Bexoot%3Bshop%7D

Ik zet nooit mijn complete adres op zo'n label, maar alleen een naam en telefoonnummer. Je zult er op het vliegveld net iemand tussen hebben zitten, die een inbreekadres zoekt
Ik heb op Schiphol gewerkt. Die handle with care/fragile sticker kan je vaak bij de incheckbalie halen als ze op voorraad zijn. Echter mijn ervaring is, is dat de jongens van de kelder en weinig om geven. Ze gooien er misschien iets minder hard mee, maar speciale behandeling gaan ze je koffer zeker niet geven.
quote:dolfje schreef op 30 augustus 2015 @ 00:18:

[...]

Totaal onnodig want op het vliegveld wordt er ook een sticker met een code opgeplakt.En dit ook ja, wanneer je koffer kwijt is wordt er in het systeem gezocht naar het nummer wat op het label staat. Met kaartjes die aan de koffer hangen wordt helemaal niks gedaan. Het nummer van de koffer staat namelijk gekoppeld aan je gegevens van je ticket

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven