We gaan NIET naar Afrika

31-05-2007 10:31 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
I don't know how you get here, but, get here if you can.Vragenlijstje: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
Je kan inderdaad niet voor hem beslissen, leuk werk is wel heel belangrijk!

Veel plezier morgen, ik heb mn roseetje ook net op en ga ook slapen.

Welterusten!
Moge Ladies,

GB gefeliciteert met de verjaardag van je moeder. Fijne dag met haar.

Ik ga even bijlezen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goeiemorgen!

Ik ben ook weer van de partij! Lig nog wel op bed met laptop omdat ik nog best moe ben. Maar ja, moet straks natuurlijk wel aan het werk.

Even mailbox checken, ben ik gisteren ook niet aan toegekomen...
Hahahahah, zo heb terug gelezen. De rose doet jullie typekunst ook niet goed he ahahahahah. Had een mooi Eausm topic ermee kunnen vullen :D.
Dankjewel MV,wordt vast wel gezellig vandaag.

O ja,goeiemorgen allemaal:)
Ik had een zonnetje besteld voor vandaag, hebben jullie hem ook binnen? Hier doet hij al goed zijn best op de vroege ochtend.
Wil hierbij even opmerken dat mijn typefouten niet aan de rosé lagen he?Dat spul drink ik niet.Had helemaal niks op.Reden te meer om me te schamen:$
Hahahahahah, nou dan was het 't late tijdstip.
Dat zal het geweest zijn ja.Of misschien sneller denken als je tikt.Of een tijdelijke spellingsblackout.Of misschien moet ik een bril.Kan allemaal toch?

Heerlijk om excuses te verzinnen voor jezelf;)
MOgge allemaal! Zonnetje is aangekomen hoor!

Ik ben gewoon al gedouched, aangekleed en heb al gegeten ook, en kind naar de creche gebracht. Die gaat alleen smiddags op vrijdag, maar de leidsters vroegen of ze m vanochtend al mochten meenemen naar een of ander speelparadijs.  4 leidsters met 10 schreeuwende peuters op stap...t is maar waar je zin in hebt... :D

Dus mama heeft een hele dag voor zichzelf....lekker hoor..

Nadeel is dat ik normaliter dus nooit voor 11 uur aangekleed ben, ik ben van de trage start sochtends....en kind neemt dat dus over.Dus ik moest ineens om 8 uur meteen douchen aankleden, bleeeggghh, als je dat niet gewend bent...en zoon was ook om te schieten want die snapte al die commotie niet..

Ik heb  net ook meteen mn joggingbroek weer aangedaan, vreselijk!

Ga ff een tweede bakkie pakken.
Ik ga ervandoor.Verjaardag vieren:D

Fijne dag allemaal en see you all tomorrow*;(Of vanavond laat)

En doe niks wat ik ook niet zou doen....;)

Geen gelel en geslet hier vandaag,okee?En mochten jullie dit topic volkletsen vandaag,laat even een routebeschrijving achter van de nieuwe locatie?Zoek me altijd een ongeluk.;)

En vergeet niet af en toe Zaza tot de orde te roepen he?Anders gaat het helemaal verkeerd:)
Lekker Sunny, heb je gewoon nu 1,5 uur extra.
Pak het moeders-stokje over en zorg dat er niets gebeurd wat het daglicht niet kan velen. Veel plezier GB.
He Mleen, GB wil weer naar de kou volgens topic, dus we hadden bedacht dat Rusland wel geinig was. Lussie Vodka?
Oh en die blini's met zalm en zure room......

* komt stik sjaggo binnenvallen *

Mogge meiden....

Nou was tot vannacht half 4 "bal" hier....Oudste heeft een halve nacht lopen kreunen en steunen, en dan vloog ze weer naar de pot. Op een gegeven moment is ze in slaap gevallen, en om 7 uur liep de wekker af, en ze zei: Mama, ik wil graag naar school, mijn buikpijn is over, ik denk dat ik vannacht alles heb uitgepoept. Dus is zo fit als een hoentje naar school nu, en ik zit hier stik duf te wezen. Ik ga nu douchen, man is om boodschappen, dus daar heb ik geen omkijken naar, ik doe vandaag zo min mogelijk, ben zo moe...:?

Maar al met al ben ik blij dat mijn schatje weer beter is, dat vindt ik toch het vooraamste.
GB van harte gefeliciteerd met je moeder he?  :R:R:R
quote:He Mleen, GB wil weer naar de kou volgens topic, dus we hadden bedacht dat Rusland wel geinig was. Lussie Vodka?Da (ja in het russisch). Ben er zelfs al eens geweest. In Moskou, heel mooi. Heb even meteen een cursus op de kop getikt hier.
quote:Oh en die blini's met zalm en zure room......

Nou ga ik maar weer ...........

(Ik koop altijd gewoon kant en klare poffers in de supermarkt voor dit gerecht, ja ik weet het, lui aangelegd)

Blini's met avocadoroom en zalm

Fusion, voorgerecht, 8 personen

Ingrediënten

150 g mix voor poffertjes

250 ml melk

1 ei

2-3 eetlepels olie

3 kleine rijpe avocado's

2 eetlepels zure room

1 eetlepel citroensap

10 g verse basilicum (van plantje of uit zakje)

1/2 zakje verse koriander (a 15 g)

100 g gerookte zalm

1 potje lompvis kaviaar zwart (50 g)

100 g gerookte kipfiletreepjes

Voorbereiden

In kom poffertjesmix met melk en ei tot glad beslag kloppen. In ruime koekenpan klein gedeelte van olie verhitten. In porties 12 pannenkoekjes (= blini's) van 7 cm doorsnee en 12 kleine blini's van 5 cm doorsnee bakken (er eventueel iets meer van bakken en de mooiste uitzoeken). Avocado's pellen en in blokjes snijden. In kom avocado met vork fijnprakken. Zure room en citroensap erdoor roeren. Op smaak brengen met zout en peper. Enkele kleine blaadjes basilicum en koriander voor garnering achterhouden, rest fijnsnijden. Helft van avocadomengsel in andere kom scheppen en basilicum en koriander erdoor roeren. Beide mengsels en blini's afgedekt in koelkast zetten.

Bereiden

Voor volwassenen grote blini's over vier borden verdelen. Op elke blini bergje avocadoroom met kruiden scheppen. Zalm in repen snijden en over blini's verdelen. Beetje kaviaar erop scheppen. Blini's garneren met verse kruiden. Voor kinderen kleine blini's over bordjes verdelen. Op elke blini bergje avocadoroom zonder kruiden scheppen. Kipreepjes erover verdelen.

Tip

Kindertip: Kleine belegde hartige pannenkoekjes vindt iedereen lekker. Omdat kinderen meestal geen grote liefhebbers van gerookte vis zijn, krijgen zij gerookte kipreepjes. Voor de volwassenen is de avocadoroom extra op smaak gebracht met verse basilicum en koriander.
OH HEEEEEEERLLLLIIIIJJJJJKKKKK........

Maar we moeten natuurlijk even wachten met blini's eten tot we er zijn, als we dit topic snel vollullen zitten we er zo.

En dan ga ik alleen amar vodka drinken en blini's eten.

Kant en klare poffers, zijn inderdaad wel makkelijk, zat me al af te rvagen hoe je die dingen moest maken. maar poffers zijn daar natuurlijk ideaal voor. OOk voor op een feessie is dat leuk!

Zuig, wel fijn dat ze weer naar school is, maar je voelt je waarschijnlijk behoorlijk jan lul dat je de hele ancht hebt opgezeten. Hoe kan het toch dat die kinderen net zo weinig hebben geslapen en zo fit als wat zijn, terwijl je als een vaatdoek over de leuning van de bank hangt???

Waar is mamz, want we zouden op safari gaan vandaag....
Die blini's doen het altijd goed op lekkere borrelavondjes en middagen. Op foto zie je de variatie met kip. Ik doe altijd de helft belegt met kip, de andere met zalm. Is altijd een succes. En weinig werk omdat ik kant en klare poffers gebruik. Kinderen vinden het ook altijd wel lekker.

Wodka jus gaat er wel in. Ik heb tot 2 uur vannacht gebeld, wel in bed. Maar ondertussen aan de rose gelurkt. Dus voel me een beetje brak. Nee geen kater maar gewoon brak.

Vandaag moet het nieuwe toetsenbord komen voor mijn lappie. Ik denk dat ik het pas zondagavond laat ga proberen te vervangen. Als het niet lukt heb ik anders een heel weekend geen internet.
Heb nog nooit een blini gehad...

Ik ga er zo maar eens vandoor. Normaal begin ik om 10u met werken maar vandaag moet ik eerst even ergens sleutels ophalen, dus ik heb besloten dat ik wel iets later weg kon van huis ;)

Mooie dag vandaag! *;
Ik ga ze de eerstvolgende verjaardag neerzetten op tafel. ik heb ze een keer gegeten in een restaurant hier in de buurt en heb daarna nog een portie besteld...:$

Haha ben je brak? neem een roseetje tegen de hoofdpijn schijnt goed te helpen!
Zal ik doen, heb ik meteen een goede reden om vandaag niet te gaan knutselen aan mijn lappie.
Goede morgen!

Er hoeft hier niemand tot de orde geroepen te worden! :D

Alleen was mijn viruele ik zo dronken van de rose gisteren dat ze even uit de band gesprongen is met die lekkere hunk! Gelukkig voelt mijn virtuele ik zich, naast een beetje schuldig, weer helemaal prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven