We gaan NIET naar Afrika

31-05-2007 10:31 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
I don't know how you get here, but, get here if you can.Vragenlijstje: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
zaza foto!!!!!!!!!!!!!
Hier is Mamz.

Gisteren met een kopfschmerz mijn bed in gedoken en vanochtend nogal wat forumtijd doorgebracht in een sereneus topic.

Is er nog iets wat ik móet weten van gisternavond?
quote:

zaza foto!!!!!!!!!!!!! Volgens mij hebben jullie hem al ontmoet.. ik wilde hem meenemen naar Rusland om samen met hem, een yak die de peuken en de drank kan tillen en lange wandeling te maken. :$

Het hele verhaal mét details is te volgen:

virtueel vreemdgaan?
NIks gemist, behalve dat we vandaag al een halve ochtend op je staan te wachten, bepakt en bezakt, want we gaan op safari en jij ebnt de gids. Dus zet je hoed op, en gids ons pleazzz.....
We willuh wel wat wild(s) zien.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Manana. Het eerste wat je in Afrika zult leren, lief reisgezelschap, is wachten. Heel veel en heel lang wachten.

-moet echt weg nu, ben pas later vanmiddag of vanavond terug-
Dan ga ik nieit op safari heur!! Dan stap ik nu in een taxi en ga ik op zoek naar een luxe hotel.
Nou moe....wist ik gewoon  niet, maar dit is dus ook Afrika:

Zanzibar, Tanzania.

Ik ga een vliegtuig en hotel boeken. Ben zo terug.
Slimmerd.

Ik nog even griepen voordat ik wegga. Bij d'n Appie stonden twee vrouwen al een tijdje met elkaar te beppen. Komt vrouw nr 3. eraan, vraagt 'zeg R, heb jij nou ook zo'n last van dat voetballen ....'. En R begint op omroepersniveau haar beklag te doen. Ikke haar niet ken dus ik weg.

Maar ik heb wel voetballende jongskes :( Waar is de tijd, dat jongskes gewoon nog mochten voetballen zónder dat iemand zich daaraan ergerde?
Gewoon een voetbal in haar gezicht pasen.
Ik kan me er zo aan ergeren dat de verdraagzaamheid tegenwoordig zo vreselijk ver te zoeken is... :(

Mamzie ik heb, tot jij terug bent een heeeuuul mooi hotel gevonden in Zanzibar. En aangezien dat Tanzania is, kunnen we zo Hups, terug naar t vasteland als je er weer bent. Gaan we lekker op sjafaaaari.

Vind je dit wat?

Je had ook wel van die huisjes, van die cottages, maar dan ben ikw eer bang voor beessies...dus ik dacht, ik doe veilig een fijn hotel waar die beesies niet bij kunnen :D

Wie gaat er mee, want t vliegtuig had nog maar een paar stoelen!
Ik plof neer.
Sunny, regel jij nog een lekker ding die wappert met een palmblad boven onze koppies?
Hop in!

We lijken wel een vakantiegroepje geworden!

En dat kan niet: want dit is een niet-groepje!!!
Welnee, we zijn een vakantie niet-groepje.Niet mekkeren, instappen want de deuren gaan zo dicht. En anders moet je naar de kust op een olifant en daarna met de boot naar Zanzibar.
Hahahah, is waar Sunny, het ezeltje hebben we in Griekenland achtergelaten.
puh, nou dan pak ik de olifant wel...
We zien je wel vershcijnen:

en vergeet niet dat die olifant het water niet over kan, dus je moet nog wel een vissersboot charteren:

Maken jullie je over mij en Dombo maar geen zorgen!
Zo. Ik lig. Wat is hier de nationale drank?
:o

:o

: In de toeristiekuitdraai zie ik net: Alcohol:. Zanzibar is een eiland met het Islamitische geloof. In veel hotels worden geen alcoholische dranken geschonken. Wat mee te nemen: ...

DUS:

We gaan!:o:@;(
Ze blijven maar met onze spullen sjouwen.
Yoyo stuur die olifant de andere kant op, we gaan naar de Seychellen!
Neem ik mijn eigen wijn vaatjes mee.

Meiden, is rose, tast toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven