We gaan NIET naar Afrika
donderdag 31 mei 2007 om 10:31
I don't know how you get here, but, get here if you can.Vragenlijstje: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
vrijdag 1 juni 2007 om 13:01
vrijdag 1 juni 2007 om 13:03
vrijdag 1 juni 2007 om 13:13
vrijdag 1 juni 2007 om 13:16
Oh das altijd lekker!!
IK ga zo even onder de zonnebank met mn onderbenen. Die onderbenen van mij nemen gewoon bijna geen zonlicht op lijkt t wel.:? Ik kan hartstikke bruin zijn en dan nog zijn mn onderbenen wit. Ik ben nu dus al een week onder de zonnebank met alleen mn onderbenen, en dan halverwege volgende week volgt de rest eronder, dan ben ik egaal lichtgekleurd en niet meer zo spierwit als we iop vakantie gaan.
IK ga zo even onder de zonnebank met mn onderbenen. Die onderbenen van mij nemen gewoon bijna geen zonlicht op lijkt t wel.:? Ik kan hartstikke bruin zijn en dan nog zijn mn onderbenen wit. Ik ben nu dus al een week onder de zonnebank met alleen mn onderbenen, en dan halverwege volgende week volgt de rest eronder, dan ben ik egaal lichtgekleurd en niet meer zo spierwit als we iop vakantie gaan.
vrijdag 1 juni 2007 om 13:18
quote:
Oh das altijd lekker!!
IK ga zo even onder de zonnebank met mn onderbenen. Die onderbenen van mij nemen gewoon bijna geen zonlicht op lijkt t wel.:? Ik kan hartstikke bruin zijn en dan nog zijn mn onderbenen wit. Ik ben nu dus al een week onder de zonnebank met alleen mn onderbenen, en dan halverwege volgende week volgt de rest eronder, dan ben ik egaal lichtgekleurd en niet meer zo spierwit als we iop vakantie gaan.Lukt dat nog Sun? bruin worden met die rode stoppels van het scheren?
Oh das altijd lekker!!
IK ga zo even onder de zonnebank met mn onderbenen. Die onderbenen van mij nemen gewoon bijna geen zonlicht op lijkt t wel.:? Ik kan hartstikke bruin zijn en dan nog zijn mn onderbenen wit. Ik ben nu dus al een week onder de zonnebank met alleen mn onderbenen, en dan halverwege volgende week volgt de rest eronder, dan ben ik egaal lichtgekleurd en niet meer zo spierwit als we iop vakantie gaan.Lukt dat nog Sun? bruin worden met die rode stoppels van het scheren?
vrijdag 1 juni 2007 om 13:19
quote:
quote: sunlight reageerde
Oh das altijd lekker!!
Lukt dat nog Sun? bruin worden met die rode stoppels van het scheren?
HUH?????
Oh das altijd lekker!!
Lukt dat nog Sun? bruin worden met die rode stoppels van het scheren?
HUH?????
vrijdag 1 juni 2007 om 13:20
Ik heb geen geld voor Prada en andere dure merken ........
is bij mij helaas die zaken die van die partijen schoenen verkoopt. Of de markt. Niet aan te raden hoor. Heb denk ik een voetprobleem opgelopen met die goedkope schoenen.
is bij mij helaas die zaken die van die partijen schoenen verkoopt. Of de markt. Niet aan te raden hoor. Heb denk ik een voetprobleem opgelopen met die goedkope schoenen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 1 juni 2007 om 13:20
vrijdag 1 juni 2007 om 13:21
vrijdag 1 juni 2007 om 13:22
quote:
quote: Zuigwortel reageerde
Oh das altijd lekker!!
Lukt dat nog Sun? bruin worden met die rode stoppels van het scheren? HUH?????
quote: Zuigwortel reageerde
Oh das altijd lekker!!
Lukt dat nog Sun? bruin worden met die rode stoppels van het scheren? HUH?????