We gaan NIET naar Afrika
donderdag 31 mei 2007 om 10:31
I don't know how you get here, but, get here if you can.Vragenlijstje: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
vrijdag 1 juni 2007 om 13:24
quote:
quote: _zaza_ reageerde
Zuig, wil je mij op de terug weg even oppikken, heb het vliegtuig gemist en mn olifant is stuk..
Nog problem heur... Moet dan nog wel ff onderweg tanken, maar dan huur ik wel een tankvliegtuig, altijd makkelijk vliegen en tanken tegelijk.
Neem een paar van deze dingen mee met kerosine, huren we wel een acrobaat om het er onderweg in te doen terwijl we vliegen..
Kan Bassie voor het vernaak in het vliegtuig zorgen.
quote: _zaza_ reageerde
Zuig, wil je mij op de terug weg even oppikken, heb het vliegtuig gemist en mn olifant is stuk..

Nog problem heur... Moet dan nog wel ff onderweg tanken, maar dan huur ik wel een tankvliegtuig, altijd makkelijk vliegen en tanken tegelijk.
Neem een paar van deze dingen mee met kerosine, huren we wel een acrobaat om het er onderweg in te doen terwijl we vliegen..
Kan Bassie voor het vernaak in het vliegtuig zorgen.
vrijdag 1 juni 2007 om 13:45
Dames ik vind alles best, maar ik wil even een aantal dingen op een rijtje zetten:
1) Ik ga niet in dat koekblik zitten
2) Ik ga samen met mijn piloot en dombo de natuur in
(jullie zien ons vanzelf wel weer verschijnen)
3) Ik heb pradaschoenen maat 40
4) Zet die borrel voor mij nog maar even koud, totdat ik er ben
1) Ik ga niet in dat koekblik zitten
2) Ik ga samen met mijn piloot en dombo de natuur in
(jullie zien ons vanzelf wel weer verschijnen)
3) Ik heb pradaschoenen maat 40
4) Zet die borrel voor mij nog maar even koud, totdat ik er ben
vrijdag 1 juni 2007 om 13:49
quote:
Ja is leuk die film he?
Zuig blijf je nou weg omdat je je prada's aan t apssen ebnt of omdat ik lelijk tegen je heb gedaan?
Zuig ben je boos?
pluk een roos
zet m in je kijkdoos
want blijven mokken is zinloos

Neujjjjj tuurlijk ben ik niet boos, maar mijn zusje belde net, zul je altijd zijn, sta je met een paar Prada's in je handen wordt je gestoord door die telefoon...
Ja is leuk die film he?
Zuig blijf je nou weg omdat je je prada's aan t apssen ebnt of omdat ik lelijk tegen je heb gedaan?
Zuig ben je boos?
pluk een roos
zet m in je kijkdoos
want blijven mokken is zinloos

Neujjjjj tuurlijk ben ik niet boos, maar mijn zusje belde net, zul je altijd zijn, sta je met een paar Prada's in je handen wordt je gestoord door die telefoon...
vrijdag 1 juni 2007 om 13:54
Ahhh!! Stomme viva.. of eigenlijk stomme sanoma. Heb een mini abonnement voor mijn vriendin gedaan een hele tijd geleden. Voor de viva mama, gaat steeds verkeerd. 2x geld van mn rekening gehaald. Toen beide weer terug gestord, maar niet volledige bedrag. Ik wilde wel dat het door liep, wilde ze het volledige bedrag weer van mij hebben, terwijl ik dat niet terug gekregen had. Ik het restant weer betaald, dat was goed zeiden ze. Heeft ze dat blad gewoon nooit meer gekregen, zit nu dus voor de 5e keer ofzo aan de tel met ze. Pff... als het voor mezelf geweest was hadden ze allang de pot op gekund!