Overstuur

01-09-2015 23:08 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers ,

Ik moet even van me afschrijven ben zo overstuur nou al voor dagen soms zonder duidelijke aanleiding ik word helemaal gek van mezelf nee ik ben niet zwanger dat kan het dus niet zijn ik zal is wat voorbeelden geven ik heb een leuke lieve vriend al meer dan twee jaar maar nu heeft die een nieuwe hobby vissen hij gaat dan vissen letterlijk bij mij om de hoek meestal met mijn vader en oom of gewoon alleen en niet in de nacht hij slaapt altijd gewoon thuis maar dat doet die nu ql 5 dagen zoiets achter elkaar dan ben ik daar helemaal van overstuur en boos over geworden dan begin ik daar ook een gesprek over met hem . Hij reageert dan meestal cooltjes met ja het is toch dichtbij en ik heb nu nog vakantie dan heb ik er nog tijd voor enz donderdag begint zijn opleiding weer ik heb ook nog vakantie en wil dan graag leuke dingen doen het is overigens niet zo dat we nooit wat leuks doen laatst nog op een voor geweest en wezen eten bij de la place ql die dingen ik merk gewoon dat ik in het begin van de relatie super veel aandacht kreeg en hij veel dingen met mij wou doen en nu we meer dan twee jaar samen zijn doet die ook graag zijn eigen dingen met vrienden met zusje van hem en dan het vissen aangezien ik niet zo een goed contact meer heb met bepaalde vrienden van vroeger en familie voel ik me vaak nogal alleen en ik snap dat hij dat moeilijk kan begrijpen hij wil graag ze ding doen en dat snap ik maar er zijn zoveel mensen die me de rug toe hebben gekeerd en ik ben bang dat hij dat ook gaat doen als ik zo door ga ik word steeds boos als die weer wat wil gaan doen zonder mij of dat hij niet meer spontaan de kaarsjes aansteekt zoals vroeger of die echte vrouwen programma's mee wilt kijken zoals hij dat in het begin wel deed ik weet dat het meeste ervan gewoon onzin is en ik aan het zeuren ben dat vind hij nu ook ma een paar dagen en nu hebben we behoorlijke ruzie wat moet ik nou doen? Sorry voor dit lange ingewikkelde verhaal maar ik ben erg overstuur en typ dit met tranen in mijn ogen hoor graag wat van jullie .
Je moet niet zo zeuren. Ga zelf iets doen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2015 @ 23:30:

[...]

Is hij aalseksueel?Dat zou zomaar kunnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Adem in..............Adem uit!
is dat haar vriend? hij heeft wel een lange.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 september 2015 @ 23:32:

[afbeelding]ooooooooooooh
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 september 2015 @ 23:27:

[...]

Nee; is dat niet lekker?Nooit geprobeerd, maar zo vettig dat je in elk geval geen topic hoeft te openen over het beste glijmiddel denk ik?
Wil je een recept voor palingsoep, Elisa?
Dat is wel heel positief, bianca
Het is ook belangrijk om dingen apart te doen en niet alles samen.

In het begin wil iedereen altijd samen zijn maar er komt een punt dat dat minder word.

Ga zelf ook lekker afspreken met vriendinnen (die je dan nog over hebt) of probeer nieuwe vrienden te maken.

Je hebt er niks aan om zo overstuur te zijn en je gaat er ook zeker niks mee oplossen..

Probeer zelf een leuke hobby te vinden sporten , shoppen of andere leuke activiteiten.
Jullie zijn wel flauw bezig, hoor. TO stelt een serieuze vraag, en ik geef het toe: ik neem haar ook niet zo serieus, al kan ik mij haar verdriet wel enigszins begrijpen, ook ik ben jong geweest...

Maar goed, Ik kan mij voorstellen dat op een gegeven moment de nieuwelingen niets meer durven te zeggen en dat is jammer, omdat het veel ruist hier..
Hij kan beter vissen in een sloot dan in een kroeg.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 01 september 2015 @ 23:42:

Hij kan beter vissen in een sloot dan in een kroeg.de beste stuurlui staan an aal
quote:kikkertje-lief schreef op 01 september 2015 @ 23:41:

Jullie zijn wel flauw bezig, hoor. TO stelt een serieuze vraag, en ik geef het toe: ik neem haar ook niet zo serieus, al kan ik mij haar verdriet wel enigszins begrijpen, ook ik ben jong geweest...

Maar goed, Ik kan mij voorstellen dat op een gegeven moment de nieuwelingen niets meer durven te zeggen en dat is jammer, omdat het veel ruist hier..

komop, die openingspost moet een grap zijn.

ze is helemaal boos en overstuur omdat die gast de afgelopen 5 dagen is gaan vissen in de laatste dagen van zijn vakantie ipv wijvenprogramma's kijken en kaarsjes aansteken...
hmmm, binnenkort gaat ie voorgoed vissen. Mannen houden niet van zeurende vrouwen.
De strekking van het verhaal is prima duidelijk zonder leestekens. Ik geef toe, het leest minder makkelijk, maar als je zelf goed weet dat er leestekens in horen, weet je ook wel waar ze moeten.

TO, zijn er ook dingen die jij voor jezelf doet? Iets van sport, muziek, vrijwilligerswerk? Als je dat kunt doen, zit je in ieder geval niet alleen thuis. Mijn ervaring is ook dat inperken en ruziemaken niet helpt: hoe minder gezellig het thuis is, hoe groter de kans dat hij gaat vissen o.i.d.
sowieso.. vissen
quote:kikkertje-lief schreef op 01 september 2015 @ 23:41:

Jullie zijn wel flauw bezig, hoor. TO stelt een serieuze vraag,..

Loep even.

To is juist héél gelukkig met haar stabiele relatie en haar vriend die haar zo gelukkig maakt. Tenminste, een week of twee geleden nog wel.

Als hij maar niet zou werken, dan voelt ze zich eenzaam.

Optie 1 ;

TO is serieus van het pad af als dit echt is en daar kunnen een paar goedbedoelende forummers ook niets aan veranderen.

Optie 2 ; geen zin in een ban of waarschuwing.
quote:KingImmortal schreef op 01 september 2015 @ 23:50:

[...]

komop, die openingspost moet een grap zijn.

ze is helemaal boos en overstuur omdat die gast de afgelopen 5 dagen is gaan vissen in de laatste dagen van zijn vakantie ipv wijvenprogramma's kijken en kaarsjes aansteken...Dus dat.
Hoi Elisa,

Jouw vriend klinkt als een rustige, aardige jongen die veel voor je over heeft maar zoals zovelen, naarmate de relatie langer duurt, ook weer meer voor zichzelf wil doen. Zo te zien is dat lekker vissen met bekenden. In plaats van stiekem 'overwerken'.

Ik lees geen enkel alarmerend signaal over jouw vriend, dit in tegenstelling tot wat je soms in andere topics tegenkomt.

De pest is natuurlijk dat als jij je zo onzeker voelt, je hem juist verder van je af kan stoten.

Dus wees nu slim, kom tot rust en bedenk wat er fout gaat. Pak desnoods een pen en papier en schrijf op: Waarom ben je zo bang dat hij meer afstand neemt? Op een gegeven moment is het niet gek dat hij niet meer nadenkt over de kaarsjes aansteken? Zit hij ergens mee? Maar vooral, waar zit jij eigenlijk mee? Waarom ben je nu eigenlijk echt zo overstuur? Probeer daar bij jezelf achter te komen. Trek geen conclusies die er niet zijn, maar communiceer nadat je het voor jezelf opeen rijtje hebt open en eerlijk met hem. Vraag en luister en spreek vanuit je eigen gevoel: kan het zijn dat je bang bent hem te verliezen omdat je eerder mensen verloor? Spreek dan niet in verwijten, maar benoem je eigen gevoel. Dus: ík ben bang om... omdat...'

Werk vervolgens aan je zelfvertrouwen. Herstel oude relaties waar mogelijk. En/of zoek nieuwe. Kijk naar je eventuele eigen aandeel in het verliezen van eerdere relaties en als dat er blijkt te zijn, ga daar dan mee aan de slag.

En tot slot: mannen zijn anders dan vrouwen. Werkte je zelf ook nog aan de relatie? Trek eens iets leuks aan, kook lekker, en steek zelf de kaarsjes aan? Wie weet wat er dan gebeurt?

Niet wanhopen. Gun hem zijn eigen ruimte en werk er samen aan.

Succes en je kan het!

Liefs van Argentovivo
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
maar zijn de kaarsjes op dit moment nou aan of uit?
en jouw innerlijke kaars, brandt die wel fel genoeg?

Compromis
WoW

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven