Onzinproducten

02-09-2015 18:05 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik in een kousenwinkel om panty's te kopen en ik besprak met de verkoopster dat ik zo snel ladders in m'n panty's krijg (ondanks dat ik m'n handen nat maak voor het aantrekken).

Zij raadde me aan om 'pantyhandschoenen' (dunne, stoffen handschoentjes) te dragen bij het aantrekken. Had er nog nooit van gehoord, maar heb me laten overhalen ze aan te schaffen. Vanmorgen geprobeerd, maar wat zijn die dingen onhandig! Geen succes dus.

Ook in de categorie 'onzinproducten', maar dan wél handig: m'n aardbei-ontkroner. Wat een topding! Werkt veel makkelijker en sneller dan met een mesje.

Wat voor (op het eerste gezicht) onzinnige producten hebben jullie wel eens aangeschaft? En was het inderdaad zonde van het geld of bleek het superpraktisch in gebruik?
Ooh wat een leuk topic!

Ik heb ooit een keer voor mijn verjaardag een rubberen cilinder gekregen waarin je kniflook kan ontvellen. Hij werkt als een tierelier maar de velletjes blijven er in plakken. De tijd die je spaart met ontvellen ben je kwijt aan poetsen. Jammer!

Ook heb ik bij wijze van experiment ooit eens scheermesjes speciaal voor je bikinilijn gekocht. Wat een ondingen, de gewone mesjes (of beter nog: mannenmesjes) werken veel beter en ontharen daadwerkelijk.
Een pizzasnijder, wat een drama ding, een gewoon mes werkt veel beter en het is een crime met afwassen en opbergen.
Ik kan zo even niets bedenken, maar ik ben wel echt nieuwsgierig naar alle andere 'uitvindingen'!
ik ben gek op mijn pizzasnijder
quote:Rooss4.0 schreef op 02 september 2015 @ 18:10:

Een pizzasnijder, wat een drama ding, een gewoon mes werkt veel beter en het is een crime met afwassen en opbergen.Ik ben juist dol op mijn pizzasnijder.
geen eigen aankoop, maar die van een vriend: een soort van snijder om meloenen in partjes te snijden. Een levensgevaarlijk ding, waarmee je makkelijk je vingers mee in partjes snijdt.
De Hello fresh box

De tablet: ik dacht ' wat een onzinproduct, maar ik ben er dol op.
quote:Hangmat schreef op 02 september 2015 @ 18:13:

ik ben gek op mijn pizzasnijder

+1!

Onzinproduct: die hor met magneetjes van JML. Eén keer doorheen lopen en de stickers laten al los. En we hebben niet eens een hond, zoals op de reclame.
quote:Rooss4.0 schreef op 02 september 2015 @ 18:10:

Een pizzasnijder, wat een drama ding, een gewoon mes werkt veel beter en het is een crime met afwassen en opbergen.Echt ideaal! En gewoon in de vaatwasser en dan in de keukenla.
quote:Starshine schreef op 02 september 2015 @ 18:14:

De Hello fresh box

De tablet: ik dacht ' wat een onzinproduct, maar ik ben er dol op.Ik doe juist helemaal niets met de tablet, wat een onding.
Ik heb een pizzaschaar. Werkt fantastisch!
Een Mango schiller. Wat een onding. De meeste mangos zijn of te groot of te klein en je verliest er heel veel vlees mee. Zonde!
Theezakjeshouders die je aan je glas kunt hangen. Als je een slok neemt valt het theezakje eruit of loopt een restje thee uit het bakje langs je kin. Maar in de winkel leken ze heel handig.
Ik heb een pizzames van jupiler (zat ooit bij een krat bier) en die is fijn! Gebruik ik ook om ui mee fijn te snijden...

Kan nu geen plaatjes plakken omdat Viva lastig doet maar als je googelt op pizzames Jupiler....
Ik ga nu wel een aardbei ontkroner kopen, want wat heb ik daar een hekel aan. Snij altijd veel vlees weg omdat het anders zo pielen is.
Een pizzasnijder is juist fantastisch!

Onzin vind ik pannenkoekenmix. Dat is gewoon bloem en een beetje zout! Je moet zelf nog melk en eieren toevoegen. Ik heb echt nooit begrepen waarom mensen dat kopen, je koopt 2 kilo bloem voor de prijs van zo'n pak van 500 gram.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:Moiren_ schreef op 02 september 2015 @ 18:16:

[...]

Ik doe juist helemaal niets met de tablet, wat een onding.Wil je hem wegdoen?
dingen van braderieën zoals diepvriesmes of speciale rasp of knoflookpers, die het in de demonstratie altijd beter doen dan thuis.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:handigmetgeld schreef op 02 september 2015 @ 18:19:

Onzin vind ik pannenkoekenmix. Dat is gewoon bloem en een beetje zout! Je moet zelf nog melk en eieren toevoegen. Ik heb echt nooit begrepen waarom mensen dat kopen, je koopt 2 kilo bloem voor de prijs van zo'n pak van 500 gram.O ja, dat vind ik ook.
quote:Roelfien schreef op 02 september 2015 @ 18:19:

[...]

Wil je hem wegdoen? Kopuh?
Bij de Lidl in Duitsland een messen- en scharenslijper gekocht. Werkt voor geen meter.

Dus doe ik alles weer met mijn onvolprezen

Je bent zelf een theepot
quote:handigmetgeld schreef op 02 september 2015 @ 18:19:

Onzin vind ik pannenkoekenmix. Dat is gewoon bloem en een beetje zout! Je moet zelf nog melk en eieren toevoegen. Ik heb echt nooit begrepen waarom mensen dat kopen, je koopt 2 kilo bloem voor de prijs van zo'n pak van 500 gram.Eigenlijk al die kant en klaar dingen, Alleen nog *** toevoegen. Als je dan zoiets in de kast hebt staan en wil maken omdat je geen zin hebt naar de winkel blijkt dat je voor de Italiaanse schotel, de pasta die er in zit al in huis hebt, en dat wat je moet toevoegen nog in de winkel ligt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 02 september 2015 @ 18:19:

dingen van braderieën zoals diepvriesmes of speciale rasp of knoflookpers, die het in de demonstratie altijd beter doen dan thuis.O ja! Groentesnijders die na drie keer gebruiken al bot zijn.
quote:rennie_girl schreef op 02 september 2015 @ 18:19:

Ik ga nu wel een aardbei ontkroner kopen, want wat heb ik daar een hekel aan. Snij altijd veel vlees weg omdat het anders zo pielen is.Je kunt dat kroontje er toch aftrekken?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven