persil wasmiddel

07-09-2015 20:17 16 berichten
Ben opzoek naar ander wasmiddel.

Heb ondertussen al diverse gehad maar iedere keer is er iets; jeuk,wast niet schoon,geur niet lekker etc.

Nu zag ik net dat persil in de aanbieding is. Deze heb ik nog nooit gehad dus wellicht dat dit het wasmiddel voor ons is. Qua jeuk moeten we zelf ondervinden maar verder ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen. gaan de vlekker ermee uit?ruikt je was fris?blijven de kleuren zoals ze zijn?
Persil is mijn favoriet. Wast schoon en ruikt lekker.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij wassen alle merken schoon, fris en vlekvrij. Dus ik zag: ja, Persil doet dat ook.

Als je last hebt van irritatie door wasmiddel, kun je beter Neutral kunnen proberen denk ik, of een of ander eco-merk misschien (Ecover bv). Maar bij Neutral heb je geen gekke frisse geurtjes, gewoon geurloos schoon.
Was je met vloeibaar, poeder of pods? Gebruik je ook nog wasverzachter? Bij jeuk is het wasmiddel vaak niet goed uitgespoeld. Houd je je aan de wasvoorschriften qua hoeveelheid? Ik gebruik veel minder dan wat ze adviseren. En ik maak mijn wasmiddel zelf. Veel goedkoper en prima schoon en fris.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Persil is een van de merken waar ik het snelst uitslag en jeuk van krijg
Ik was met persil pads, heb je altijd de goede verhouding.

Wij gebruiken geen wasverzachters ivm allergien.
Misschien eens de wasmachine laten draaien met een handje soda erin op 90 graden.
Doe de witte was wel altijd op 90 graden, dus lekker schoon en fris en geen vetluis.
Het enige merk waar mijn huid totaal niet tegen kan. De rest geen last van. Gebruik altijd huismerk van de AH die werkt prima
quote:stippensokken schreef op 07 september 2015 @ 20:25:

Bij mij wassen alle merken schoon, fris en vlekvrij. Dus ik zag: ja, Persil doet dat ook.

Als je last hebt van irritatie door wasmiddel, kun je beter Neutral kunnen proberen denk ik, of een of ander eco-merk misschien (Ecover bv). Maar bij Neutral heb je geen gekke frisse geurtjes, gewoon geurloos schoon.Je hebt tegenwoordig ook Eigen Merk parfum kleurstofvrij wasmiddel (iig van de Appie).
Je zou de Persil Sensitive kunnen proberen.
Geen idee. Ik gebruik altijd robijn. Ik weet wel dat persil 1 van de merken is die het minst wordt verkocht..geen idee waarom overigens
Juist als je pods of andere builtjes gebruikt, gebruik je veel meer dan nodig.

En het effect van een minder irriterend wasmiddel als Neutral merk je pas na een aantal wassen. En dan moet je niet even tussendoor een ander wasmiddel of wasverzachter gebruiken.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Persil heeft een sterk parfum = irriterend. Je zou Dash eens kunnen proberen, die is mild en geen wasverzachter nodig. Reageer ik niet op. En anders toch uitwijken naar parfumvrije of hypoallergene wasmiddelen.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Fleuril met Lenor! Jummie
Ik zou eens een parfumvrij wasmiddel proberen. Daarmee heb je veel minder kans op jeuk en al helemaal geen kans op een vieze geur. Ik zweer erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven