Soms zo'n bui...
dinsdag 8 september 2015 om 02:38
Soms heb ik zo'n bui.., dan voel ik me onrustig. Kan m'n draai niet vinden. Wil ik "los". "Genieten". "Feesten". En heb ik behoefte aan alcohol. Is niet vaak zo'n bui. Mss 1x per 8-12 wk. "Helaas" is dat niet altijd in het weekend, als het "kan". Meestal geef ik niet toe aan zo'n bui. Maar soms wel. Ook als ik de volgende dag moet werken. Het nadeel is dat als ik eenmaal ga drinken op zo'n moment (wat dus gelukkig niet vaak voorkomt), ik het dan lastig vind om een grens te houden. Heb dan echt zo'n bui van... Nu ff los
. Op zo'n moment heb ik dan ook onwijs behoefte aan contact. En ga dus mensen/vrienden appen of via messenger. Best vaag
. Maar ja de dag daarna is het vaak minder prettig (kater
). Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik die Aandrang (zowel drinken als contact met mensen) soms zo sterk ervaar... Wist ik net maar
. Herkenbaar voor iemand?
anoniem_233415 wijzigde dit bericht op 08-09-2015 02:43
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
dinsdag 8 september 2015 om 06:22
Zelf heb ik dat niet. Maar ik herken het wel een beetje bij een vriendin (nu je het zo typt)
alleen is het dan bij haar vaak wel in het weekend. Of dat komt omdat waar ze mee gaat dan ook liever in het weekend gaan.
Maar dan inderdaad ook niet echt maat houden, met gevolg dat de day after in bed wordt doorgebracht )
alleen is het dan bij haar vaak wel in het weekend. Of dat komt omdat waar ze mee gaat dan ook liever in het weekend gaan.
Maar dan inderdaad ook niet echt maat houden, met gevolg dat de day after in bed wordt doorgebracht )
dinsdag 8 september 2015 om 07:11
Misschien eens in de twee maanden dat ik veel zin heb om te zuipen. Leidt meestal tot een aangeschoten avond op de bank of tot in slaap vallen na twee wijn. En als ik op stap ga soms wel ziek met kater. Doe ik niet vaak meer.
Zolang je af en toe die onrust ervaart is t toch niet zo'n probleem? Zou me zorgen gaan maken bij continue onrust en behoefte aan drank. Maar dat heb je allebei niet toch?
Zolang je af en toe die onrust ervaart is t toch niet zo'n probleem? Zou me zorgen gaan maken bij continue onrust en behoefte aan drank. Maar dat heb je allebei niet toch?