parkos schiphol

10-09-2015 12:31 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort gebruik maken van Parkos parkeren bij Schiphol. Omdat P3 helaas helemaal vol zit hadden wij geen andere optie. (halen en brengen is helaas niet mogelijk) Heeft iemand ervaring met deze parkeerservice? ik zie online namelijk verschillende ervaringen. daarom wil ik graag jullie mening erover horen.
Ik ken het niet maar wat heb je aan meningen als je het toch al gaat doen?

En bij alles heb je verschillende ervaringen en meningen.
Geen ervaring met Parkos, wel met all-in-parking in Roelofarendsveen, dat is ons prima bevallen!
Ozo.
Ik ken het niet, hoe kom je er aan actiesite?
Geen specifieke ervaring met parkos.

Op Schiphol een keer auto teruggehad met lichte krassen en er was best ver mee gereden. Inname ging heel netjes maar bij teruggave en inspectie wisten ze eigenlijk niet wat te doen.

Op Eindhoven superservice gehad van een dergelijk bedrijf.

Dus zolang het goed gaat is het een oké oplossing.

Overigens wel helemaal weg van Schiphol holiday valet.
quote:dolfje schreef op 10 september 2015 @ 13:19:

Ik ken het niet maar wat heb je aan meningen als je het toch al gaat doen?

En bij alles heb je verschillende ervaringen en meningen.Omdat ik het kosteloos kan annuleren. En om zeker te zijn van een plek heb ik alvast gereserveerd. misschien dat er anderen slechte ervaringen hebben of juist nog tips voor me hebben voor andere plekken. Daarom vraag ik hier anderen om een mening
Ik heb wel gekozen voor parkeren en eigen sleutels mee. Dus geen vallet parkeren om inderdaad eventuele schade en extra km zoals jusa al zei tegen te gaan. We worden wel netjes met een busje gebracht.

@flashy ik heb de site wel via google gevonden. Parkeren op schiphol. Deze stond tussen alle andere parkeer mogelijkheden. Staat vermeld als 24/7 parking

@hallekie.. Bedankt! Ga ik ook even naar kijken
Ah ok.

wij boeken meestal een sleep park fly arrangement bij ibis budget bijvoorbeeld. Misschien is dat iets voor je.
Thnx! ga ik ook ff naar kijken!
Parkos is een vergelijkingssite voor parkeren rondom Schiphol dus heb je echt daar geboekt, waar dan? Of loop je te spammen?
Huh nee... Spammen? Nee! Ik vraag het niet voor niks. Ik zei al eerder in een bericht. Parkos valt wel onder 24/7 parking.
Google: parkos schiphol. .kom ik gewoon op de boekingssite
Yes, dan vul ik dus data in en dan krijg ik 6 bedrijven waar ik kan reserveren. Automodel, Budget Valet, 247 parking, Centralparking, Total care parking, Sky-park west.

Het is dus een soort booking.com voor parkeren rondom Schiphol. Ipv een bed in een hotel boek je een parkeerplek bij een van de bedrijven.
Maar ik vermoed dat je je auto gaat parkeren bij 24/7 parking. Dat is dus het bedrijf waar je ervaringen over moet zoeken.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 17:24
Reden: Commerciële instelling
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven