We gaan NIET naar Afrika
donderdag 31 mei 2007 om 10:31
I don't know how you get here, but, get here if you can.Vragenlijstje: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
zondag 3 juni 2007 om 12:28
Nee ga aan t einde van de middag pas naar rtotterdam. Ik baal hier zo van. Perzen zijn niet zo'n slim ras, het heeft maanden geduurd voordat ze snapte dat ze vanuit de tuin naast ons gewoon weer terug kon onze tuin in....:? Tsja..afwachten denk ik, en dan ga ik over een uur wel zoeken. Ze is wel gechipt, maar ik geloof nooit dat er mensen de dierenambu bellen voor een gevonden pers :(
Bij een collega van mij is er zelfs zo'n kat uit de tuin gejat! Gewoon t lijntje waaraan ie in de tuin liep doorgeknipt!
Ze zijn gewoon veel geld waard, dat is t denk ik een beetje....en als er eentje aan komt lopen, dan heb je er een voor niks...
Bah. T is ook gewoon zo'n muts, ze kan zichzelf helemaal niet redden is erg bangig uitgevallen en snel in paniek. Als ze over de schutting sprong en er kwam iemand aan dan raakte ze volledig in paniek en wist ze neit welke kant ze op moest.
Bij een collega van mij is er zelfs zo'n kat uit de tuin gejat! Gewoon t lijntje waaraan ie in de tuin liep doorgeknipt!
Ze zijn gewoon veel geld waard, dat is t denk ik een beetje....en als er eentje aan komt lopen, dan heb je er een voor niks...
Bah. T is ook gewoon zo'n muts, ze kan zichzelf helemaal niet redden is erg bangig uitgevallen en snel in paniek. Als ze over de schutting sprong en er kwam iemand aan dan raakte ze volledig in paniek en wist ze neit welke kant ze op moest.
zondag 3 juni 2007 om 12:41
Ja, ze zijn heel gezapig, hoewel die ene echt een draak wordt als er een hond in de buurt komt. Maar als ze ergens op willen springen springen ze vaak mis, of bijna ernaast, kunnen de weg niet goed terugvinden en dergelijke. Ze hangen daarentegen niet in je gordijnen, das ook wel weer positief.
Mleen dat wist ik, van je katje, het lijkt me nog erger dat je kat gestolen is..
Dan komt er nog een stuk boosheid bij, en onmacht.
Ik hoop dat ze terugkomt en anders ga ik vanavond wel wat briefjes maken.(is t maar goed dat ik dat dure bed niet heb gekocht, want ik zal er toch een redelijke beloning op moeten gaan zetten denk ik)
Mleen dat wist ik, van je katje, het lijkt me nog erger dat je kat gestolen is..
Dan komt er nog een stuk boosheid bij, en onmacht.
Ik hoop dat ze terugkomt en anders ga ik vanavond wel wat briefjes maken.(is t maar goed dat ik dat dure bed niet heb gekocht, want ik zal er toch een redelijke beloning op moeten gaan zetten denk ik)
zondag 3 juni 2007 om 12:54
zondag 3 juni 2007 om 13:20
zondag 3 juni 2007 om 13:32
Potverdorrie... loop de hele wereld rond om jullie te zoeken.
Zitten ze in Afrika!. Het is niet meer bij te houden
;)
Sorry dat ik een poosje niet geweest ben, maar druk gehad met eindexamens nakijken en dan kan ik het beste wegblijven van gezellige topics met niet-groepjes. Voor je het weet zit ik een paar uur verder
Hoe is het met jullie?
Met mij goed. Ben sinds gisteren in het bezit van een poes genaamd luna. Uit het asiel gehaald.
Schat van een beessie en gaat tot nu toe goed met Bram samen.
Zitten ze in Afrika!. Het is niet meer bij te houden

Sorry dat ik een poosje niet geweest ben, maar druk gehad met eindexamens nakijken en dan kan ik het beste wegblijven van gezellige topics met niet-groepjes. Voor je het weet zit ik een paar uur verder

Hoe is het met jullie?
Met mij goed. Ben sinds gisteren in het bezit van een poes genaamd luna. Uit het asiel gehaald.
Schat van een beessie en gaat tot nu toe goed met Bram samen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 3 juni 2007 om 13:38
Fijn Sunny. Opluchting.
Hey C, heb je nog een mailtje gestuurd over je nieuwe aanwinst.
Ik heb net 2,50 verdient. Ik verkoop spullen voor een vriendin op mp. Ik krijg daar 10% van de opbrengst. Een tas verkocht voor 25 euro. Ja, en het werk dat je eraan hebt. Niet normaal. Maar even kiezen op elkaar.
Hey C, heb je nog een mailtje gestuurd over je nieuwe aanwinst.
Ik heb net 2,50 verdient. Ik verkoop spullen voor een vriendin op mp. Ik krijg daar 10% van de opbrengst. Een tas verkocht voor 25 euro. Ja, en het werk dat je eraan hebt. Niet normaal. Maar even kiezen op elkaar.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 3 juni 2007 om 14:30
Mv; ik heb je mail gelezen. Gaat goed met L en B. Liggen samen te slapen in mijn slaapkamer. Luna op bed en Bram in Luna's mandje 
Ik verkoop ook regelmatig iets via mp (boeken en legpuzzels) Best geinig om te doen en kan best wat geld opbrengen.
Ik zal mijn baan niet opzeggen, maar alle beetjes extra zijn welkom toch?
Waar is iedereen?

Ik verkoop ook regelmatig iets via mp (boeken en legpuzzels) Best geinig om te doen en kan best wat geld opbrengen.
Ik zal mijn baan niet opzeggen, maar alle beetjes extra zijn welkom toch?
Waar is iedereen?
zondag 3 juni 2007 om 14:30
Fijn dat je er weer bent calvijntje. We misten je al.
Wel even een foto op hyves zetten van je nieuwe aaninst he?
Ja ik ben blij dat ze weer terug is. Ga dr nu wel een halsbandje aandoen. Dat wilde ze nooit en ze krabte er ook altijd aan, tot bloedens aan toe. Maar nu hefet ze pech, ze krijgt er gewoon een. Met parels ofzo
Meiden ik ga me klaarmaken om weg te gaan, tot vanaaf~!
Wel even een foto op hyves zetten van je nieuwe aaninst he?
Ja ik ben blij dat ze weer terug is. Ga dr nu wel een halsbandje aandoen. Dat wilde ze nooit en ze krabte er ook altijd aan, tot bloedens aan toe. Maar nu hefet ze pech, ze krijgt er gewoon een. Met parels ofzo

Meiden ik ga me klaarmaken om weg te gaan, tot vanaaf~!
zondag 3 juni 2007 om 14:33
Oh fijn dat het zo goed gaat C. Ik moest ook wel lachen om je mail. Dat schreef ik toevallig toch ook. Jij bepaalt niet van wie het mandje is haahhahahaha. Ik had dit al verwacht. Maar je kan het beter zo hebben ............. ziet er goed uit .......
zondag 3 juni 2007 om 14:56
Ik merk dat ze nu al zo ver zijn dat ze elkaars aanwezigheid dulden.
Bram wil volgens mij zelfs erg graag contact met haar maken, maar Luna hefft nog zo iets van 'Nu even niet".
Wel gezellig hoor, twee van die diepslapende poezebeesten
Ik ga zo met vriendlief even wat leuks doen. Ik laat ze met een gerust hart alleen achter.
Ik was gisteren wel boos in het asiel. Luna en haar 'zusje' zijn afgestaan omdat de vriend van de vorige eigenares niet van katten hield. De lul
Ook waren er heel veel beestjes die afgestaan waren wegens zwangerschap van de bazin. Kan daar echt boos/verdrietig om worden. Zoiets doe je toch niet?
Nou ja, ik ga evr4n nog van het zonnetje genieten. Zet luna en Bram vanavond even op hyves en tot snel!!!!!
Bram wil volgens mij zelfs erg graag contact met haar maken, maar Luna hefft nog zo iets van 'Nu even niet".
Wel gezellig hoor, twee van die diepslapende poezebeesten

Ik ga zo met vriendlief even wat leuks doen. Ik laat ze met een gerust hart alleen achter.
Ik was gisteren wel boos in het asiel. Luna en haar 'zusje' zijn afgestaan omdat de vriend van de vorige eigenares niet van katten hield. De lul

Ook waren er heel veel beestjes die afgestaan waren wegens zwangerschap van de bazin. Kan daar echt boos/verdrietig om worden. Zoiets doe je toch niet?
Nou ja, ik ga evr4n nog van het zonnetje genieten. Zet luna en Bram vanavond even op hyves en tot snel!!!!!
zondag 3 juni 2007 om 15:15
In die jaren van mijn dierenservice heb ik zoveel dierenleed meegemaakt, misselijk werd ik ervan. Ook van vriendinnen die wel een kat aanschaffen en dan weer weg doen als ze zwanger zijn. Je weet toch hoe oud ze ongeveer zouden kunnen worden. Onbegrijpelijk. Laat je je partner de kattenbak verschonen, nog lekker makkelijk ook.
zondag 3 juni 2007 om 16:47
pfff al die katten verhalen hier....ik wil ook zo graag een kat ;(
maar omdat ik voor werk veel van huis ben kan het natuurlijk niet,
maar als ik ooit een andere baan krijg waar voor ik niet zo veel van huis ben adopteer ik meteen een kat
Mn ouders en mn zus hebben trouwens ook perzen, zijn idd af en toe niet zo slim.
Mn ouders hebben ook een gewone huis tuin en keuken kat, en een aantal jaar geleden ook een grote hond (Duitse dog), en toen ging ik dus een keer de hond uitlaten en de kat liep gezellig mee...komt er opeens een vrouw met een klein teckeltje ofzo aan en dat beestje begint te blaffen tegen de hond van mn ouders....de hond interesseerde het niet zo, maar de kat vloog het teckeltje aan
:D vrouw raakte half in paniek "hij valt m aan, hij valt m aan" ahahahaha heb nog nooit zo gelachen!!!
maar omdat ik voor werk veel van huis ben kan het natuurlijk niet,
maar als ik ooit een andere baan krijg waar voor ik niet zo veel van huis ben adopteer ik meteen een kat

Mn ouders en mn zus hebben trouwens ook perzen, zijn idd af en toe niet zo slim.
Mn ouders hebben ook een gewone huis tuin en keuken kat, en een aantal jaar geleden ook een grote hond (Duitse dog), en toen ging ik dus een keer de hond uitlaten en de kat liep gezellig mee...komt er opeens een vrouw met een klein teckeltje ofzo aan en dat beestje begint te blaffen tegen de hond van mn ouders....de hond interesseerde het niet zo, maar de kat vloog het teckeltje aan

zondag 3 juni 2007 om 20:44
Zooooo, ik ben ook weer terug van Zeeland, man, man, wat was het bloedheet daar, geen zuchtje wind, pfffffffff.....maar het was weer ff lekker, en de meiden hebben weer heerlijk gespeeld en lekker buiten gezwommen.....en daar doe je het voor he?
Sun, oww ik ben blij dat je katje weer terug is.... je zou ze toch wat he? maak je je stik druk, en wandelt dood leuk naar binnen of er niks gebeurd is.
Tja? Rusland, nog ongeveer 80 posts, dat halen we denk ik vavavod niet, want tis stik slap hier.....
GB? Hoe gaat het met je zoon? Is hij al aan het gips gewent? Ik heb niet alles teruggelezen, dus neem mij niet kwalijk )
Mamzie? Leuk dat je een tuinstel hebt gekregen van je buuf, heel lief...
Ben ik nog iemand vergeten???
Oowwwwwww bijna, Calvijn!!!! Heeee meisje? hoe ist? Lang geleden he? Ben je weer ziek geweest? Ik hoop van niet hoor!!
Minny? is je kater al gezakt?
Agent? heb ik ook al eventjes niet meer gesignaleerd hierzo, hoe is het met jou?
Het gaat lekker zo, we ontlopen elkaar allemaal wel he? Ben ik er, zijn jullie er niet, en vise versa....
Yooo, is volgens mij ook nog niet terug uit Limboland?
Zo.. dat was het volgens mij weer even...
Sun, oww ik ben blij dat je katje weer terug is.... je zou ze toch wat he? maak je je stik druk, en wandelt dood leuk naar binnen of er niks gebeurd is.

Tja? Rusland, nog ongeveer 80 posts, dat halen we denk ik vavavod niet, want tis stik slap hier.....
GB? Hoe gaat het met je zoon? Is hij al aan het gips gewent? Ik heb niet alles teruggelezen, dus neem mij niet kwalijk )
Oowwwwwww bijna, Calvijn!!!! Heeee meisje? hoe ist? Lang geleden he? Ben je weer ziek geweest? Ik hoop van niet hoor!!

Agent? heb ik ook al eventjes niet meer gesignaleerd hierzo, hoe is het met jou?
Het gaat lekker zo, we ontlopen elkaar allemaal wel he? Ben ik er, zijn jullie er niet, en vise versa....

zondag 3 juni 2007 om 20:45
quote:
Zooooo, ik ben ook weer terug van Zeeland, man, man, wat was het bloedheet daar, geen zuchtje wind, pfffffffff.....maar het was weer ff lekker, en de meiden hebben weer heerlijk gespeeld en lekker buiten gezwommen.....en daar doe je het voor he?
Tja? Rusland, nog ongeveer 80 posts, dat halen we denk ik vavavod :o = vanavond
niet, want tis stik slap hier.....

Tja? Rusland, nog ongeveer 80 posts, dat halen we denk ik vavavod :o = vanavond