wonen in vleuten?
vrijdag 11 september 2015 om 21:27
Hier nog een Vleuterweide-bewoner! Nog maar een paar weken geleden hier naartoe verhuisd maar we hebben het vanaf het eerste moment enorm naar onze zin. Ook gek op het vakantieparkgevoel
Maar het maar net wat je zoekt. Ik persoonlijk denk niet dat ik hier zou gaan wonen als ik geen kinderen had (heb er drie, dus tja... ) want de hele inrichting van de wijk en alle voorzieningen zijn erg gericht op gezinnen. Maar als je dat niet stoort kan ik me ook wel weer goed voorstellen dat je geniet van de rust, ruimte, veiligheid, etc. Een groot voordeel ten opzichte van andere delen van Leidsche Rijn vind ik het goede winkelaanbod in een winkelcentrum dat ook nog eens gezellig is. Een nadeel is dat je wat verder van Utrecht af zit.
zondag 13 september 2015 om 12:04
Ik woon sinds oktober ook in Vleuten en dan in het nieuwe gedeelte. Wij vinden het hier heel fijn. Veel starters en jonge gezinnen en dus veel mensen in dezelfde fase van het leven. Voordeel is dat ik tussen het centrum van het nieuwe gedeelte en het oude gedeelte woon, dus dat ik heen kan waar ik op dat moment zin in heb. Een ander groot voordeel is dat ik 3 km van kasteel de Haar woon en daar fiets of wandel ik graag naartoe. Centrum Utrecht is binnen 35 min op de fiets te bereiken. Ideaal!